Renault i Twingo E apsolutni pobjednici 1. kruga poticaja, lov na državne potpore nastavlja se sljedećeg tjedna, jer njih 10 posto nije zakaparilo svoj auto

Nešto malo više od 1300 elektro i plug in automobila rezervirano je u prvom krugu poticaja i prema riječima iz Fonda očekuje se realizacija kupovine najmanje 90 posto izabranih. "Zakapareno" je i osjetno više od 500 automobila iz takozvane Renault Grupe. Twingo je svojevrsna zvijezda 1. kruga jer podaci iz Renaulta govore da njihov najmanji električni auto sudjeluje s natpolovičnom većinom u prvom krugu. Ogroman interes bio je i za Dacijom Spring, no njene su prodajne brojke bile osjetno manje, jer naprosto nema dovoljnih količina. Ostatak novca "prelijeva" se u drugi krug, tako da još uvijek nije kasno da uhvatite vlak za poticaje. Auto kuće koje su vodile natječaj i koje su skupljale ponude iznimno su oprezne u otkrivanju podataka, jer smatraju da poticaj nije iskorišten, a auto prodan sve dok Fond ne potpiše sa svakim od izabranih ugovor i dok ne isporuče auto.

Renault i Twingo E apsolutni pobjednici 1. kruga poticaja, lov na državne potpore nastavlja se sljedećeg tjedna, jer njih 10 posto nije zakaparilo svoj auto Renault
16. 6. 2021

Još uvijek nije iskorišteno 90 milijuna kuna poticaja Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost! Tako govore rezultati uplata akontacija koje su bile neophodne da bi sudjelovali u lovu na poticaje za elektro i plug in automobile. Prema informacijama iz Fonda očekuje se prelijevanje najviše do 9 milijuna kuna za drugi krug poticaja koji bi se mogao otvoriti sljedećeg tjedna. U manje od 8 sati ukupno je bilo zaprimljeno 1464 zahtjeva za sufinanciranje 1950 vozila. Oko 60% zahtjeva odnosi na one fizičkih osoba. Zanimljivo je kako se velik broj odnosi i na električne motocikle i skutere i kako automobila na popisu za Fond ima približno tisuću, a od toga broja predmijeva se da Renault grupa ima i više od 50 posto udjela.

Dvije trećine prijavljenih vozila su M1 kategorije, dakle osobni automobili za koje je prosječno traženo 63.000 kuna. Zahvaljujući poticajima, neki od modela električnih automobila cjenovno su stali uz bok klasičnim automobilima iste klase, stoga ne čudi kako su među najprodavanijima bili oni srednje klase. Veliki interes bio je i za električne motocikle, za koje se moglo dobiti do 20.000 kuna.

Nakon što su građani i tvrtke rezervirali tražene poticaje u roku od osam dana prijavitelji su dužni na račun prodajnog mjesta uplatiti obavezni minimalni predujam, a prodajno mjesto će u aplikaciju Fonda učitati račun za predujam i dokaz o primitku uplate od strane kupca. Nakon toga, kupcima će mailom stići potvrda o uspješnom dovršetku prijave na Javni poziv Fonda, a onima s potpunom i ispravnom dokumentacijom će na adresu stići i Odluka i Ugovor o sufinanciranju. Sredstva će se isplaćivati jednokratno, u roku od 30 dana od zaprimanja potpune dokumentacije za isplatu.

U slučaju da u roku od osam dana određeni broj rezervacija ne bude potvrđen uplatom predujma, Fond će ponovno otvoriti javni poziv te će prodajna mjesta nastaviti sa zaprimanjem zahtjeva do ukupno raspoloživog budžeta. Sve informacije o otvaranju/zatvaranju Javnog poziva će biti pravodobno objavljene na stranicama www.fzoeu.hr i vozimoeko.fzoeu.hr.

„Naš je cilj sredstva za kupnju energetski učinkovitih vozila dodjeljivati kontinuirano. Želimo doći u fazu da, poput nekih drugih EU članica, imamo trajno otvoreni poziv tako da se svatko tko se odluči na kupnju takvog vozila može u svakom trenutku izravno prijaviti.“ zaključila je Rajčić.

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.