Više nije M, već je N - razlika je samo u jednom slovu, jer tako je odlučio Albert Biermann, prebjeg iz BMW koji sportsku oktansku storiju razvija u Koreji

I tko je kazao da benzin više nije u modi! Po struji, ali i po benzinu - Hyundai nastavlja s Elantrom sagu o sportskom N odjelu. WRC uspjesi širom su svijeta otvorili vrata Hyundaijevom sportskom programu, a još više legendarni Nijemac, nekdašnji šef čuvenog BMW-ovog M sportskog programa. Sad je odlučio samo promijeniti slovo. Albert Biermann, voditelj Odjela za istraživanje i razvoj u Hyundai Motor/Kia Motors sad gradi priču na slovu N i sve brojnijom paletom korejskih cestovnih sportaša.

Više nije M, već je N - razlika je samo u jednom slovu, jer tako je odlučio Albert Biermann, prebjeg iz BMW koji sportsku oktansku storiju razvija u Koreji Hyundai Press
2. 12. 2021

Hyundai Elantra N, koja je svjetlo dana ugledala prošle godine, svako malo dobiva poboljšanja. Koreanci se beskrajno trude, jer N paleta sportskih automobila ide daleko bolje od očekivanoga. I kao što je Martin Schrayer, prebjeg iz VW-a, preporodio Kiju i Hyundai, na sličnom je putu i Albert Biermann, još jedan čuveni Nijemac koji ja "Mein Land" zamijenio dalekom Južnom Korejom. I žanje uspjeh za uspjehom. Nekada je bio šef BMW Odjela za ubojstva M, a sad je otišao samo slovo dalje. Sjajni rezultati u WRC-u samo su dodatno rasplamsali prodaju i to ne samo čuvenog i20 N, već i i30 N, a u SAD-u caruje Elantra N. I tko je kazao da benzin više nije u modi.

Elantru N pokreće 2.0-litreni turbo motor s direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 276 konjskih snaga. Motor dolazi sa standardnim šesterostupanjskim ručnim mjenjačem s usklađivanjem broja okretaja u nižim stupnjevima. Dostupna je s 8-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Elantra N donosi niz poboljšanja performansi specifičnih za N, uključujući prvu integriranu pogonsku osovinu Hyundaija koja poboljšava upravljivost i elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem N Corner Carving koji olakšava izlaske iz kuta. I sve to uz potporu Michelin® Pilot Sport 4S guma širine 245 mm i 19- colnim alu felgama. Elantra N imai novu generaciju elektronički kontroliranog ovjesa i pojačanja karoserije kako bi dodatno podržala svoju dinamiku vožnje visokih performansi.

Elantra N standardne napredne značajke pomoći vozaču uključuju: pomoć pri izbjegavanju sudara naprijed s detekcijom pješaka (FCA w/ Ped), pomoć pri izbjegavanju sudara u mrtvom kutu (BCA) sa pomoć pri izbjegavanju sudara straga (RCCA), upozorenje na udaljenost od parkiranja – Unatrag, pomoć pri praćenju trake (LFA) i pomoć pri zadržavanju u traci (LKA), pomoć pri dugim svjetlima (HBA), upozorenje na pozornost vozača (DAW), napredni dvostruki prednji zračni jastuci sa sustavom za klasifikaciju putnika (OCS), bočno postavljeno prednje sjedalo udarni zračni jastuci, bočni zračni jastuci postavljeni na krovu, upravljanje stabilnošću vozila (VSM), elektronička kontrola stabilnosti (ESC), sustav kontrole proklizavanja (TCS) i kontrola pomoći pri uzbrdici (HAC).

Hyundai je objavio cijene za potpuno novu Elantru N i to prvo za SAD tržište. Stoji od 32.925 USD s ručnim mjenjačem do 34.425 USD s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.