Osvježenje u Hyundai floti. Početkom stoljeća bio je to Getz, sad je suvremeni i pakleno dobar i20, još od 2009.

Za početak godine Hyundai je i za Hrvatsku pripremio osvježenog mališana, model i20. Više opreme, više modernosti, ... i viša cijena.

Bit će skuplji 1500 eura zbog svih dodataka, novih sadržaja i više opreme.

Hyundai i20 Hyundai
12. 1. 2024

Općenito, Hyundaijev B segment smatra se uspješnim, iako još prilično mladim. Naime, starter je bio Getz iz 2002. godine, u automobilskom smislu davno, tek nasljednik je (prva generacija) i20 iz 2009. godine.

 
Obnova eksterijera i digitalizacija

Tako je sada na redu treća obnova, koja je vidljiva i uočljiva, ali ne dramatična. nova je maska, nova su (LED) prednja svjetla, Hyundai logo se seli na haubu, branik ima novi, istaknuti usisnik zraka sa strane, novi su stražnji branici i svjetla s karakterističnim Z svjetlosnim potpisom. novi i20 nudi visoku razinu povezivosti. Standardno je opremljen zaslonom od 10,25 inča, USB tip A i C priključcima, drugom generacijom sustava eCall i daljinskim ažuriranjem karte (Over the Air). Također se može pohvaliti besplatnom 3-godišnjom pretplatom na Bluelink® usluge, kao i besplatnom 3-godišnjom pretplatom na nadogradnje preko zraka (OTA).


Sigurnosni sustavi su također ažurirani

Novi i20 dolazi s još više standardnih sigurnosnih pomagala. Sustav za izbjegavanje prednjeg sudara (FCA) s detekcijom pješaka sada je opremljen i funkcijom detekcije biciklista. Lane Keeping Assist (LFA) osigurava da automobil ostane u svojoj traci tijekom vožnje.

Ništa bitno novoga kad je o pogonima rijerč

Tri pogonska sklopa i dalje su u ponudi. Vrh ponude je jednolitreni benzinski T-GDi motor, dostupan sa 73,5 kW (100 KS) ili 88,3 kW (120 KS). Motor je također kompatibilan s 48-voltnim blagim hibridnim sklopom, koji je opcijski na slabijoj verziji i standardan na snažnijoj. Blagi hibrid kompatibilan je sa 7-stupanjskim robotiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT) ili 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT) koji omogućuje krstarenje (automatski prebacuje u neutralni).Početni motor je 1,2-litreni četiri -cilindar MPi. On nudi 61,8 kW (84 KS) i povezan je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

A cijena?

N linija? Naravno, dolazi i kod nas, ali tek u svibnju. Kada će biti dostupan pravi N model još uvijek je nepoznanoca. No, novi i20 je nešto skuplji (oko 1500 eura) zbog svih dodataka, novih sadržaja i više opreme.

Preberite še: Sa Škoda Fabijomo u bazen (VIDEO)

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.