Hyundai Kona napada Nissan Juke, Peugeot 2008, Opel Mokku, Renault Captur…

Tehnički blizanac Kije Stonic, Hyundai Kona, konačan je dokaz kako su korejski automobili davno prestali biti konfekcijski… Štoviše, Kona itekako ima stila pa s dobrim koktelom luksuza i sporta ima svijetlu budućnost

12. 6. 2017

Dizajn Hyundaija Kone itekako je "pogođen". Naravno, o ukusima se ne raspravlja, ali nismo mogli ne pohvaliti veliki iskorak koji su Korejci napravili. Hyundai s Konom, a Kia sa Stonicom ulaze u prvu ligu gradskih crossovera. Segment je to u kojemu već odavno vlada jaka konkurencija, ali je istodobno i segment koji bilježi najveći rast prodaje pa je sasvim logično što je izabran kao teren za dokazivanje.

A prema prvim informacijama Hyundai Kona ima pregršt aduta. Hrpa tehnoloških gadgeta koji nude sve varijante povezivosti od sve je većega značaja, pogotovo mlađim kupcima, a na tome polju Korejci imaju što pokazati.

Europska ponuda kreće 3-cilindričnim turbobenzincem 1.0 T-GDI sa 118 konjskih snaga, koji uz ručni 6-stupanjski mjenjač stotku hvata za 12 s, a najveća brzina iznosi 181 km/h. Zanimljiviji je, naravno, 1.6 T-GDI sa 175 KS, koji uz 7-stupanjski automatski mjenjač ubrzava 7,7 s i juri 210 km/h. Dizelaše će predstavljati motor 1.6 CRDi u dvije izvedbe: sa 110 i 136 KS.

Europska premijera najavljena je za rujanski salon automobila u Frankfurtu, a početak prodaje očekuje se u prvim danima studenoga.

Kristian Sikavičev

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.