Elektrifikacija top eko tema reklama Superbowla, 1990. bili su to "ZELENI AUDI DIZELAŠI", dva i pol desetljeća kasnije TDI prolašen AUTO PREVAROM STOLJEĆA

Ovo su najskuplje reklame za automobile! 7 milijuna dolara za 30 sekundi. KIA izdominirala spotom o Robo Dogu.

Will Ferrell u reklamni GM-a na Superbowlu srušio rekord cijene sekunde zakupa!

Kojeg li paradoksa, pred 33 godine Audi je pompozno u poluvremenu slavio dolazak ekološki najčišćih auta. Pokazat će se dva i pol desetljeća kasnije da je to bila PREVARA STOLJEĆA!

"Robo Dog", u trgovini elektronike usamljeno robotsko štene zuri kroz prozor dok "pravog" psa s ljubavlju mazi prolaznik u šetnji. Robo Dog tada primijeti mladića kako isključuje svoju Kiju EV6 sa stanice za punjenje i odveze se. Sjajno

Elektrifikacija top eko tema reklama Superbowla, 1990. bili su to "ZELENI AUDI DIZELAŠI", dva i pol desetljeća kasnije TDI prolašen AUTO PREVAROM STOLJEĆA KIA
15. 2. 2023

Napisao: Gregor Žvab

Većina ljudi Superbowl gleda zbog utakmice, drugi ga gledaju zbog poluvremena, a ima i onih koji ga gledaju zbog reklama. Finale Lige američkog nogometa (NFL), zvano i Superbowl, privlači milijune gledatelja pred male ekrane, pa ne čudi da je cijena reklame od 30 sekundi debelo veća od 7 milijuna dolara. A ako netko toliko plati svoju reklamu, želi se prikazati u najboljem svjetlu. I u prošlosti su reklame za automobile bile među najzanimljivijim i najmaštovitijima, prisjetimo se, primjerice, Volkswagenovog Darth Vadera.

A i Nissanove reklame s Kenom in Barbie

 
Reklamni blok na Superbowlu ni ove godine nije razočarao. GM je za svoju prezentaciju električnih vozila angažirao glumca Willa Ferrella i krenuo u reklamnu kampanju zajedno s Netflixom

Kia se s modelom Telluride uhvatila u koštac s pričom o godišnjem odmoru i zaboravljenoj dudi.

a još je veći uspjeh KIA polučila reklamom u kojoj je pas glavni junak.

Debitirajući uoči velike utakmice, Kia se vartila na Super Bowl u 60 sekundi, a glavni je junak bio električni EV6, prvim namjenskim električni auto na baterije. Sveobuhvatna marketinška kampanja uključuje emitiranje, tisak, elemente izvan kuće i društvenih medija, poseban Robo Dog "Turn Around Dance" na TikToku i iskustvo "Robo Dogmented Reality" temeljeno na QR kodu koje korisnicima omogućuje traženje životinja koje se mogu usvojiti u svojim lokalnim područjima kroz partnerstvo sa Zakladom Petfinder.

Kijin 13. spot na Super Bowlu, pod nazivom "Robo Dog", otvara se u trgovini elektronike gdje usamljeno robotsko štene zuri kroz prozor dok "pravog" psa s ljubavlju mazi prolaznik u šetnji. Robo Dog tada primijeti mladića kako isključuje svoju Kiju EV6 sa stanice za punjenje i odveze se, ostavljajući Robo Doga još više potištenim. Dok počinje svirati "Total Eclipse of the Heart" Bonnie Tyler, otvaraju se vrata trgovine i Robo Dog zgrabi priliku da potjera čovjeka u EV6.
 

Jeep's Electric Boogie također je predstavio električne modele u pratnji rasplesanih životinja. Istodobno su pozvali ljude da im se pridruže na Tik Toku sa svojom verzijom t. ja Električni tobogan, pokret koji izvode životinje u videu.

»Elektrifikacija« je bila glavna tema reklamnog spota američkog proizvođača poluteretnjaka RAM, gdje su načelno istaknuli dosta nedostataka električnih automobila i pritom naglasili da njihov RAMRev više nije takav.

Možda ste primijetili da svaka od navedenih reklama traje oko minutu, što u konačnici znači da je svaki od producenata potrošio više od 14 milijuna dolara za emitiranje iste. Nije poznato koliko je koštala izrada pojedinog spota. Jasno je, međutim, da su iznosi koji prate reklamne blokove tijekom Superbowla astronomski. Ali očito je vrijedno toga. I jednima i drugima.
 

Ovako je to bilo s Audijem i reklamiranjem kasnije PREVARE STOLJEĆA

Pogledajte 5 najuspješnijih reklama na Superbowlu 2023.

BMW prije godinu dana

Preberite si še:

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.