"On je bez poštovanja i sramoti Francusku!" Ponašanje filmske zvijezde u novom dokumentarcu šokiralo Francuze

On je sramota je za Francusku, rekla je danas francuska ministrica kulture Rima Abdul-Malak.

U međuvremenu, francuske vlasti istražuju smrt jedne od njegovih navodnih žrtava, koja je umrla na dan premijere filma.

Slavni glumac blizak Vladimiru Putinu suočava s novim kritikama nakon seksističkih komentara u televizijskom dokumentarcu.

"On je bez poštovanja i sramoti Francusku!" Ponašanje filmske zvijezde u novom dokumentarcu šokiralo Francuze Gerarad Depardieu / Instgram
15. 12. 2023

Ponašanje francuske filmske superzvijezde Gerarda Depardieua, koji je optužen za silovanje i sada se suočava s novim kritikama nakon seksističkih komentara u televizijskom dokumentarcu, sramota je za Francusku, rekla je danas francuska ministrica kulture Rima Abdul-Malak. La Chute De l 'Ogre je prošlog tjedna prikazan na televiziji France 2. Film, između ostalog, prikazuje glumca na putovanju u Sjevernu Koreju 2018.

U filmu se vidi kako zvijezda daje ponižavajuće komentare seksualne prirode upućene nekoliko žena i djevojka."Redatelji će odlučiti hoće li on u budućnosti imati uloge u filmovima ili ne. "Mislim da trenutno nema mnogo ponuda na stolu", rekao je ministar novinarima o Depardieuu u gradu Moissac u južno od Francuske. Dodala je da su glumčevi komentari u dokumentarcu "apsolutno užasni" i da je "užasnuta" njegovim ponašanjem. Osudila je "stav koji bi trebao biti duhovit i provokativan, a zapravo je bez poštovanja i nečastan i sramoti Francusku". Quebec je u srijedu oduzeo Depardieuu odlikovanje ordre national du Quebec nakon emitiranja dokumentarca o njegovim "skandaloznim" komentarima protiv žena. Francuski istražitelji također istražuju smrt glumice koja je bila jedna od prvih koja je optužila Depardieua seksualnog napada, rekli su tužitelji ovaj tjedan.

Nekoliko medija izvijestilo je da je 60-godišnja Emmanuelle Debever počinila samoubojstvo 7. prosinca, na dan kada je na France 2 emitiran dokumentarac o francuskom glumcu. Depardieu (74) je optužen za silovanje 2020. godine, a također se suočava s 13 optužbi za seksualno uznemiravanje ili napad. Glumac koji u svojoj filmografiji ima više od 200 naslova, uključujući komediju Zelena karta iz 1990. i Netflixovu seriju Marseille, bio je prisiljen prekinuti karijeru u listopadu. Sam poriče da je učinio nešto loše. "Nikad nisam zlostavljao ženu", napisao je u listopadu u francuskim novinama Le Figaro.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.