Tika taka eto Mislava na mala vrata! I na Tik Toku rastura, zlatni pojas drži i na Facebooku, You Tubeu, Twitteru...

Apsolutni šampion društvenih mreža! Eto zašto mu ne treba HRT, RTL, Nova TV, Jutarnji, 24 sata.... Njegov "reach" na društvenim mrežama veći je od sva 3 dosega dnevnika na nacionalnim TV!

Tik tok je nova društvena mreža gdje se prometnuo kao najgledaniji HR političar, gdje suparnika ni nema, gdje jedini od njih uspijeva. Njegovu posljednju objavu vidjelo je samo na Tik Toku četvrt milijuna korisnika.

Jedini je od HR političara iz Europarlamenta koji ima "svjetski doseg"! Za ostale globalno selo ne postoji.

I na Twitteru dominira. Prati ga 102.000 korisnika, hit je i na You Tubeu i Facebooku. Njegove video govore o Trudeau, Von der Leyen, Macronu... vidjelo je i 5 milijuna ljudi!

@mislavkolakusic

Rat i mir i uloga korporacija

♬ original sound - mislavkolakusic
Na Tik Toku nema mu ravna, na Twitteru nisu mu ni do gležnja, na You tubu i na Facebooku ni do koljena. Na Twitteru ga dijeli po objavi u prosjeku njih 7800, a drugoplasiranog Sinčića 200, trećeplasiranu Željanu Zovko njih 40. Karlo Resslera podijeli jedva njih 6, komentira ga u prosjeku njih 3, dok Mislava komentira njih 547. Na drugom je mjestu i s gotovo 10 puta lošijim rezultatom Ivan Vilibor Sinčić, a Karlo Ressler ima jedva 5 postotni rezultat Mislava Kolakušića.

Tika taka eto Mislava na mala vrata! I na Tik Toku rastura, zlatni pojas drži i na Facebooku, You Tubeu, Twitteru... Start
14. 2. 2023

Nema te društvene mreže koju nije oprobao Mislav Kolakušić i nema te moderne platforme na kojoj on ne dominira, bar kad je riječ o hrvatskim političarima. Posebice onima iz redova zastupničkih klupa Europarlamenta.

Na Tik Toku nema mu ravna, na Twitteru nisu mu ni do gležnja, na You Tubeu i na Facebooku ni do koljena. Na Twitteru ga dijeli po objavi u prosjeku njih 7800, a drugoplasiranog Ivana Vilibora Sinčića 200, trećeplasiranu Željanu Zovko njih 40. Karlo Resslera podijeli jedva njih 6, komentira ga u prosjeku njih 3, dok Mislava komentira njih 547. Na drugom je mjestu i s gotovo 10 puta lošijim rezultatom Ivan Vilibor Sinčić, a Karlo Ressler ima jedva 5 postotni rezultat Mislava Kolakušića.

Ovaj hrvatski europarlamentarac svojim objavama doseže nevjerojatnu čitanost i koja premašuju dosege koje omogućavaju nacionalni mediji. I oni tiskani i oni elektronski. Vjerojatno je i to jedan od većih razloga zašto mu oni u ovoj fazi i ne trebaju.

Mainstream mediji ga ignoriraju, no svejedno ga čitaju, podržavaju, hrabre, tagaju, dijele milijuni ljudi, ali na društvenim mrežama i to ne samo u Hrvatskoj. Samo njegov zadnji govor o Svjetskom ekonomskom forumu na Twitteru je vidjelo četvrt milijuna ljudi, na You Tubeu njih 140.000, a na Facebooku je spot imao 11.000 lajkova, 1200 komentara i nevjerojatnih 7,3 tisuće dijeljenja!

 Što će njemu TV Nova, RTL i HRT kad ga u prosjeku gleda po objavi i pola milijuna fanova na Twitteru, You Tubeu, Facebooku..., što je jednako zbroju "reacha" vijesti sve 3 nacionalne TV.


FENOMEN JE TAJ EUROPARLAMENTARAC! Razvaljuje na društvenim mrežama, a domaći ga mediji ignoriraju, štoviše "lupili" mu SILENZIO STAMPA!

Svojim govorima na You Tubeu, na Twitteru, a i na drugim društvenim platformama Mislav Kolakušić ruši rekorda. Najnovija potvrda njegovoj nevjerojatnoj glaedanosti je govor koji je posvetio godišnjoj konferenciji Svjetskog ekonomskog foruma, poznate svjetske nevladine organizacije koja okuplja milijardere, moćnike raznih vrsta i političare, hrvatski zastupnik u EU parlamentu Mislav Kolakušić je, može se slobodno reći, “srušio internet”.

U govoru u trajanju od svega dvije minute Kolakušić je obrazložio zašto smatra da je WEF (kratica od World Economic Forum) danas jedna od najopasnijih svjetskih organizacija i generator političke korupcije na globalnom nivou.

Kolakušić je tim govorom na tri različite platforme u jednom danu skupio stotine tisuća pregleda, pokupio desetke tisuća lajkova i dobio tisuće komentara podrške.

Samo na Youtubu njegov govor je pogledalo preko 100.000 korisnika te mreže uz tisuće lajkova i stotine komentara.

Mislav Kolakušić porušio sve rekorde: Desetine milijuna pregleda govora, stotine tisuće komentara i milijuni lajkova.

Na Facebooku, na njegovoj stranici podrške “Građani za Mislava Kolakušića” isti govor pogledalo je također preko 100.000 pratitelja te društvene mreže, a objavu je “lajkalo” gotovo 9.000 korisnika!

Osim na domaćem terenu, Kolakušić razvaljuje i na engleskom govornom području budući da njegov profil na Twitteru, najutjecajnijoj političkoj društvenoj mreži na svijetu prati gotovo 100.000 korisnika diljem svijeta. Na Twitteru Kolakušić objavljuje u pravilu s engleskim titlovima zahvaljujući čemu je izgradio pravu vojsku međunarodnih pratitelja. Na toj društvenoj mreži Kolakušićev govor pregledalo je čak 200.000 korisnika, a njih 16.000 ostavilo je “lajk”.

Osim na domaćem terenu, Kolakušić razvaljuje i na engleskom govornom području budući da njegov profil na Twitteru, najutjecajnijoj političkoj društvenoj mreži na svijetu prati gotovo 100.000 korisnika diljem svijeta. Na Twitteru Kolakušić objavljuje u pravilu s engleskim titlovima zahvaljujući čemu je izgradio pravu vojsku međunarodnih pratitelja. Na toj društvenoj mreži Kolakušićev govor pregledalo je čak 200.000 korisnika, a njih 16.000 ostavilo je “lajk”.

Mediji ga ne vole, no ih očito ni treba! Doseg koji postiže preko društvenih mreža toliko je moćan i snažan da mu klasične medijske platforme ni ne trebaju. Njegove objave na Facebooku u prosjeku pregleda i 300.000 fanova i više nego što doseg imaju hrvatske nacionalne televizije, kao naši najmoćniji mediji. Ono što se dogodilo jučer na Twitteru na pamti se, bar kad je riječ o domaćim hrvatskim političarima. Jednom jedinom objavom, obraćanjem Macrona, postigao je više reakcije nego svi hrvatski političari zajedno u prošloj godini. Njegov nastup u Strasbourgu vidjelo je preko ove društvene mreže više od milijun ljudi, na Facebooku jednako toliko.

Naprosto je nevjerojatno koliko odskače od preostalih hrvatskih eurozastupnika. Jedino još Ivan Vilibor Sinčić koristi ovu platformu na respektabilan način. Biljana Borzan se trudi no nju njene postove u prosjeku dijeli jedva njih 21, Mislavove objave dijele su 2495 puta, Sinčićeve 872, Resslerove 327... Naš najmlađi eurozastupnik pokušava napraviti nešto više na FB, no to je toliko minorno u odnosu na Kolakušića i Sinčića da zapravo njegov učinak na društvenim mrežama je totalno irelevantan. Njegovi postovi u prosjeku imaju 57 komentara, ili 14 puta manje nego što to imaju Sinčić i Kolakušić. Usprkos tome, i on i Biljana Borzan su Space Shuttle u odnosu na druge.Većina njih na Facebooku teške su nule, a tu prednjače upravo oni koji ga pokušavaju najjače diskreditirati u vodećim medijima koji im širom otvaraju vrata da ga gade. Iz analitike i čitanja rezultata istraživanja "Tko je tko na društvenim mrežama" najbolje se da iščitati moć koju svaki od njih ima. Željanu Zovko i Ladislava Ilčića nitko ne komentira, a ni ne dijeli, Sunčana Glavak jedva da ima 4 komentara po objavi...

Ovaj video na Twitteru vidjelo ne nevjerojatnih pola milijuna ljudi:

Obraćnje kanadskom premijeru Trudeu imalo je 1,7 milijuna gledatatelja, ono Macronu i puno više.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.