Prava poplava "kineza" i u Hrvatskoj! 37.990 eura za elektro auto od 4,5 metra. Stigao je Lynk & Co 02 – Drugi dio napadačke taktike

VOZILI SMO: Kineska električna pridošlica s odvažnim dizajnom, naprednom tehnologijom i obećanim dosegom od 445 km. U Sloveniji stoji 2,5 tisuća eura manja, naravno sve zbog skupe HR države!

Kineski proizvođač spada pod isti krov sa švedskim Volvom, nekada i njemačkim Smartom i ostalim markama Geely grupe.  Iste je duljine kao Toyota Corolla Cross i 12 cm kraći od Volkswagen ID.4,  a stoji neusporedivo manje!

Prava poplava "kineza" i u Hrvatskoj! 37.990 eura za elektro auto od 4,5 metra. Stigao je Lynk & Co 02 – Drugi dio napadačke taktike Lynk & Co SEE, Matjaž Gregorič
10. 2. 2025

Napisao: Matjaž Gregorić/Borut Černelić

Novi Lynk & CO 02 stiže! Upravo smo u prekrasnom ambijentu slovenskog Bleda. Baš kao i model 01, sad je red na električnom 02, koji je spoj skandinavskog dizajna, bezvremenskog komfora i napredne tehnologije.

‘Nula dva’ je električni coupe crossover, dostupan u dvije razine opreme – Core i More, od kojih svaka zadovoljava različite potrebe. Izgrađen na SEA platformi. U pogledu proporcija, njegova duljina je 4,46 m.

Model 02 je već u startu bogato opremljen. Tu su značajke pomoći u vožnji, 360° kamera, napredni sigurnosni sustavi i 15,4- središnjim zaslonom…

Da osvježimo pamćenje: automobilska marka Lynk & Co prvi se put pojavila na hrvatskom tržištu i u dobrom dijelu Europe sredinom prošle godine s plug-in hibridnim crossoverom, koji nosi oznaku 01. Sada kineski proizvođač, koji spada pod isti krov s nekadašnjim švedskim Volvom, a svojedobno njemačkim Smartom i ostalim markama Geely grupe, nastavlja s brojčanim nizom i prvim električnim automobilom.

Lynk & C0 02 je 4,46 metara dugačak crossover sa siluetom coupea, LED prednjim svjetlima koja stvaraju animirane scene dobrodošlice, aktivnim otvorima za zrak u rešetki hladnjaka te spojlerom i vretenastim stražnjim svjetlima koji upotpunjuju dinamičan izgled.

Auto je dugačak 446 cm, širok 185 cm, visok 157 i ima međuosovinski razmak od 276 cm. Spada u klasu (manjih) kompaktnih SUV-ova. Za usporedbu, iste je duljine kao Toyota Corolla Cross i 12 cm kraći od Volkswagen ID.4.

Pročitajte više na: https://autostart.24sata.hr/auto/vozili-smo-lynk-co-02-kakav-je-kineski-novitet-i-koliko-kosta-9518 - autostart.24sata.hr

Iznutra, veganska sintetička koža i materijali od reciklirane tkanine okružuju minimalistički kokpit. U sredini je veliki ekran visoke rezolucije od 15,4 inča koji dominira prostorijom i namijenjen je upravljanju svim bitnim funkcijama, a vozaču pred očima stoji dodatni ekran od 10,2 inča za upravljačem.

Lynk & Co 02 ima dovoljno mjesta za četiri odrasle osobe, prtljažnik ima osnovni volumen od 410 litara, a dodatnih 15 litara dostupno je u malom dodatnom pretincu. Integralna sjedala su udobna, a središnji greben ističe se jeftinom plastičnom realnošću.

Automobil je nastao na istoj platformi kao i modeli Smart, Volvo i Zeekr. Izbor opreme ograničen je na dvije izvedbe, osnovna je s oznakom core, nešto bogatija s oznakom more. U oba slučaja za pogon je zadužen elektromotor snage 200 kW (272 KS) i 343 Nm okretnog momenta. Baterija od 66 kWh omogućuje domet do 435 kilometara, a brzo punjenje istosmjernom strujom od 10 do 80 posto traje oko 30 minuta.

Osnovni model ima kapacitet punjenja od 11 kW na AC, dok se bolje opremljeni 02, koji ima 10 km veći domet, može puniti brže na 22 kW. U oba slučaja ubrzanje do stotke za 5,5 sekundi i najveća brzina koja je elektronski ograničena na 180 km/h su isti.

Kineski coupe crossover samouvjereno ubrzava i ima uravnoteženo podvozje, a interakcija između rekuperacije i kočenja također funkcionira besprijekorno. U praksi, automobil ima pristojnu agilnost i daje dovoljno rezerve, pogotovo pri pretjecanjima ili ulasku na autocestu.

Na hrvatskom tržištu, gdje Lynk & CO službeno stiže u prvom tromjesečju, pridošlica će se susresti s dosta konkurencije, čemu će pridonijeti i relativno uravnotežena početna cijena u Sloveniji od 35.495 eura, a u Hrvatskoj zbog višeg PDV-a osnovni model stoji 37.990 eura, a bogatiji More stoji 40.990 eura. 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.