Kakva samo vatra iz Lombardije! Stigao je Milano, maleni SUV kojem je teško odoljeti, najljepši Stellanitis ikada!

VIDEO!!! Prošlo je gotovo šest godina otkako je Alfa Romeo izbacio iz prodaje svoj baby model, Mito – ali kultni talijanski brend sada se vraća na tržište malih automobila s ovim novim SUV-om, nazvanim Milano.

Novi SUV Alfa Romeo Milano iznova pali plamen Coure Sportive među mališanima. Alfa Romeo ponovno je ušao u sektor malih SUV vozila s novim Milanom koji se nudi u čistom električnom pogonu, a i s benzincima. Benzinac se zove Milano Ibrida, a pogoni ga 1.2 Stellantisov agregat!

Sa 4,17 metara duljine, nekoliko je centimetara duži od Avengera i Mokke, iako je prilično istovjetan modelu Fiat 600 i prilično kraći od modela 2008.

Za očekivati je kako će obična Alfa Romeo Milano Elettrica početi s otprilike istom cijenom kao Avenger EV, oko 40.000 eura, a Elettrica Veloce s više od 44.000 eura.

Kao i Fiat 600e proizvoditi će se u Tychyju, Poljska!


 

Kakva samo vatra iz Lombardije! Stigao je Milano, maleni SUV kojem je teško odoljeti, najljepši Stellanitis ikada! ALFA ROMEO
10. 4. 2024

Prošlo je gotovo šest godina otkako je Alfa Romeo izbacio iz prodaje svoj baby model, Mito – ali kultni talijanski brend sada se vraća na tržište malih automobila s ovim novim SUV-om, nazvanim Milano.

Alfa Romeo Milano je zaokret formule koju već koriste Stellantisovi partneri Opel/Vauxhall (Mokka), Fiat (600), Peugeot (2008) i Jeep (Avenger). Koristi modularnu arhitekturu grupe e-CMP2 i bit će ponuđen s izborom između dvije izvedbe s električnim motorom ili 48-voltnog benzinskog hibrida.

Milano je zapravo jedna od većih kreacija e-CMP2; sa 4,17 metara duljine, nekoliko je centimetara viši od Avengera i Mokke, iako je prilično identičan modelu 600 i prilično kraći od modela 2008. Alfa ipak uspijeva izgledati drugačije, zahvaljujući nekim tipično oštrim stilskim elementima . Prednji kraj ima naslagana ultra-tanka prednja svjetla i svjetla za dnevnu vožnju, s tamnijim usisnim otvorom niže u odbojniku i Alfinom 'štitnom rešetkom' postavljenom od teksturirane plastike ispod značke postavljene na prednjem rubu poklopca motora.
 

Bočna strana ima čistiju površinu, s jednostavnim naborom niže i još jednim višim koji se zavija preko stražnjeg kotača kako bi se naglasila stražnja ramena automobila. Bočni profil izgleda više hatchback nego SUV, s relativno velikom staklenom površinom i ručkom na vratima koja je, kao i na Jeepu Avengeru, integrirana u C-stup. Stražnji dio ima podignuti rep, s jednodijelnim elementom osvjetljenja koji uključuje tanak LED potpis, plus oznaku s natpisom Alfa Romeo.

EV Alfa Romeo Milano dijeli dobro znanu Stellantis bateriju i konfiguraciju punjenja, s kapacitetom od 54 kWh (50,8 kWh iskoristivih) i punjenjem do 100 kW, ali postojat će dvije opcije motora. Milano Elettrica dobiva tipičnu postavku motora od 154 KS, s autonomijom od 413 km i ubrzanjem do stotke od devet sekundi.

Milano Elettrica Veloce, s druge strane, ima snažniji prednji motor od 237 KS (koji se gotovo sigurno dijeli s Abarthovim nadolazećim FIAT 600e, budući da taj automobil ima sličnu citiranu brojku) i prilagođenu kalibraciju šasije koja uključuje mehanički diferencijal Torsen, brži omjer upravljanja, prošireni trag, različite prednje i stražnje stabilizatore, čvršći ovjes koji spušta visinu vožnje za 25 mm, pojačane kočnice (380 mm diskovi sprijeda) i 20-inčne aluminijske naplatke.

Alfa kaže da će oba Elettrica izdanja dobiti Free2move karticu za punjenje koja uključuje pristup preko 600.000 stanica za punjenje diljem Europe i wallbox kao standard.

Benzinac iz Stellantis grupe potpomogut strujom

Benzinski pogon automobila zvat će se Milano Ibrida. Dobiva 1,2-litreni trocilindrični benzinski motor od 134 KS koji je zatim pojačan električnim motorom od 28 KS integriranim u automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, omogućujući automobilu da radi samo na struju oko 50 posto vremena u gradu.

Ibrida će se u početku nuditi s pogonom na prednje kotače, ali Alfa kaže da će verzija Q4 s pogonom na sva četiri kotača stići "kasnije". Nisu objavljeni tehnički detalji o Q4, osim što je rečeno da će isporučiti "automatizirano upravljanje osovinom pogona na stražnje kotače", ali je vjerojatno da će dijeliti barem neke komponente s nadolazećim Jeep Avengerom 4xe, koji daje dodatnih 28 KS elektromotor na stražnjoj osovini.

Interijer a la Stellantis

Milano ostaje vjeran Stellantisovom e-CMP2 hardveru s 10,25 inčnim zaslonom – jednim za digitalnu ploču s instrumentima, a drugim zaslonom osjetljivim na dodir za infotainment. Dizajneri su ipak pokušali Alfinoj ploči dati poseban identitet, s naglašenijim oblikom poklopca oko brojčanika i otvorima za zrak u obliku lista djeteline.

Središnji zaslon, s druge strane, nalazi se malo niže nego u drugim e-CMP modelima, s tankim otvorima za zrak iznad njega. Tu je i konvencionalnija donja središnja konzola, s prisutnim poznatim Stellantis prekidačima, ali ne i sklopivim poklopcem koji smo vidjeli u Avengeru i 600e. Alfa kaže da će se infotainment sučelje lako prilagoditi, zahvaljujući 'widgetima' aplikacija koji se mogu povlačiti po zaslonu i spremati na mjesto. Sustav također dobiva bežična ažuriranja i povezanu navigaciju.

Na temelju drugih e-CMP modela, trebao bi imati dovoljno mjesta za četiri odrasle osobe. Milano nudi 400 litara prtljažnika, što je velikodušno za klasu, plus dodatni prostor ispod poklopca motora EV verzija za pohranjivanje kabela za punjenje.

Tri paketa oprema

Bez obzira na pogon, Milano će biti dostupan u tri paketa opreme. Techno donosi matrična LED prednja svjetla, električna stražnja vrata s kontrolom gestama i navigacijom, dok Premium dobiva poboljšanu završnu obradu interijera i električno podešavanje i funkciju masaže na vozačevom sjedalu. Sport, u međuvremenu, dobiva vanjske stilske izmjene, plus sportska sjedala Sabelt i presvlake od alcantare.

Osim toga, modeli Elettrica i Ibrida nude se s lansiranim izdanjem pod nazivom Speciale. Kombinira mnoge ključne funkcije iz tri paketa, tako da uključuje crvenu boju i 18-inčne aluminijske naplatke, plus jedinstvenu završnu obradu presvlaka, kožom presvučen upravljač, osmobojno ambijentalno osvjetljenje i pristup i pokretanje bez ključa.

Čini se da bi maksimiziranje sinergije s Jeep Avengerom imalo smisla za Alfa Romeo, budući da se Milano proizvodi na istoj proizvodnoj liniji kao i taj automobil (i Fiat 600e), u Tychyju, Poljska. Alfa će primati narudžbe u ljeto, a očekuje se da će prvi automobili kupcima biti isporučeni do listopada. Još uvijek nema riječi o cijenama. Za očekivati je kako će obična Alfa Romeo Milano Elettrica početi s otprilike istom cijenom kao Avenger EV, oko 40.000 eura, a Elettrica Veloce s više od 44.000 eura.
 

NOVI ALFA ROMEO MILANO

Novi kompaktni MILANO vraća sportski duh Alfa Romea u najveći segment na europskom tržištu
Dizajniran od strane Alfa Romeo Centro Stile u Torinu, MILANO redefinira kanone ljepote u segmentu stvarajući emocionalnu vezu na prvi pogled reinterpretirajući stilske značajke marke
MILANO nudi najbolju dinamiku vožnje u klasi i donosi tipičan užitak vožnje Alfa Romea u kompaktni segment
Vodeća udobnost i praktičnost u segmentu, s prtljažnikom od 400L i Alfa Romeo Cable Organizerom
MILANO je ELETTRICA, s baterijom od 54 kWh, dostupan u dvije varijante snage: 156 KS i vrhunski VELOCE od 240 KS
MILANO ELETTRICA nudi domet od oko 250 milja, zahvaljujući izvrsnim aerodinamičkim performansama dizajna 'kamm repa' i najnižoj težini među premium kompaktnim automobilima
MILANO VELOCE je utjelovljenje sportskog duha Alfa Romea, s mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom, najizravnijim omjerom upravljanja u svojoj klasi, proširenim tragom kotača sa specifičnim prednjim i stražnjim stabilizatorima, sportskim ovjesom i sustavom kočenja, 20-inčnim kotači
Narudžbe će se otvoriti početkom ljeta, kako biste prijavili svoj interes i saznali više posjetite
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.