Elektro "kinez" veličine Golfa I s autonomijom od 300 km i cijenom manjom od Twinga E pred našim vratima

Hoće li ovaj kineski automobil istisnuti europske električne mališane?

Dayun ES3 je skroman po dimenzijama i mogućnostima, ali ne štedi na opremi za lakšu i udobniju vožnju.

Elektro "kinez" veličine Golfa I s autonomijom od 300 km i cijenom manjom od Twinga E pred našim vratima Dayun
1. 12. 2023

Dayun je očito sljedeće kinesko automobilsko ime koje će se probiti na stari kontinent. Za početak model 3,70 metara dugog električnog gradskog mališana ES3, s četvora vrata, četiri sjedala, elektromotorom snage 35 kilovata i prtljažnikom od 255 litara. Automobil razvija najveću brzinu od 100 kilometara na sat i treba mu 12,5 sekundi da ubrza do te brzine. Standardna potrošnja je relativno skromnih 10,7 kilovatsati struje na 100 kilometara, što znači da s punom baterijom može prijeći 299 kilometara.
 

Što se opreme tiče, kineska beba nije nimalo skromna i uključuje sve od tempomata i nadzora tlaka u gumama, kamere za vožnju unatrag i automatske klime do sjedala od umjetne kože, prekidača na upravljaču, navigacijskog sustava i grijanja sjedala. Sveobuhvatni komunikacijski sustav nudi sve, od WiFi hotspota, Android Auto i Apple Carplay do priručnika s uputama s videozapisima s objašnjenjima. Za sada, međutim, kupci će se morati zadovoljiti engleskim jelovnikom ako ne govore kineski.

Problem svih malih automobila je njihova cijena, a mali Dayun nije iznimka. Njemački uvoznik za njega traži gotovo 27.500 eura, no pitanje je kada će i hoće li se uopće naći kod nas.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.