Premijera: Ford S-Max i Galaxy - monovolumenima protiv nametnutog svjetskog trenda - crossovera

Oba velika monovolumena dobivaju novi izgled, koji zapravo skriva skrivenu bit, funkcionalnost i ono najvažnije - 7 sjedala za najmanje novca

Premijera: Ford S-Max i Galaxy - monovolumenima protiv nametnutog svjetskog trenda - crossovera Ford
9. 2. 2021

Obiteljski monovolumi sve više postaju ugrožena vrsta automobila. S jedne strane, zamjenjuju ih kombiji s limuzinom, s druge crossoveri, a prema Jato Dynamicsu, Hrvati su im po tržišnom udjelu čak i više od mnogih europskih zemalja naklonjeni. Primjerice, već su im uskratili gostoprimstvo u praktički svim markama, a među rijetkima gdje ih još uvijek održavaju na životu je i europska podružnica američkog Forda. Dok su se modeli B-Max i C-Max oprostili od ponude prije nekog vremena, S-Max i Galaxy očito će u ponudi ostati još barem godinu ili dvije. Oba automobila sa sedam sjedala podvrgnuta su temeljitoj obnovi, koja uključuje puno više od puke obnove vanjskog dijela. U oba automobila zapravo je pretrpio i najmanje promjene sprijeda i straga, što na prvi pogled laičko oko neće ni primijetiti.

Najveća inovacija koju su dva automobila dobila i koja će dodatno povećati njihovu ekonomiju je pogonski sklop. I S-Max i Galaxy sada će također (prvi put ikad) biti opremljeni hibridnim pogonskim sklopom. To će se sastojati od 2,5-litrenog benzinskog motora (već poznatog iz modela Kuga), elektromotora (njegova snaga nije otkrivena u Fordu) i baterija kapaciteta 1,1 kilovatsati. Snaga sustava novog pogonskog sklopa iznosi 190 'konja' ili 140 kilovata, što je usporedivo s snagom najmoćnijeg dvolitrenog dizela u ponudi, dok Ford ističe da bi automobil trebao proizvoditi 10 posto nižu emisiju CO2 u odnosu na svoju braća dizel. očekuje se da će u prosjeku potrošiti 6,4 litre benzina na 100 kilometara. Također će biti moguće utjecati na potrošnju energije sustavom za regeneraciju energije kočenja, a očekuje se da će sustav biti 90% učinkovit. Vozača će se poticati da koristi funkciju kočionog trenera, a funkcija EV trenera pobrinut će se za prikaz rada pogonskog sklopa.

Par monovolumena također je dobio puno tehnoloških inovacija u kabini, gdje će vozač dobiti novu instrumentnu ploču od 10 inča. Infotainment sustav u međuvremenu će omogućiti bežičnu internetsku vezu do 10 telefona, kao i upotrebu aplikacije FordPass Connect i svih značajki povezanih sa sustavom.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.