Bio jednom jedan lav, kakav lav, a sad je Lav(čina)

Monumentalna skupltura Lava bit će najveće iznenađenje na štandu ove francuske kompanije u Ženevi, a u punom sjaju na Sajmu automobila u Palexpu otkrit će ga 8. ožujka Gilles Vidal, direktor Peugeotova dizajna. koji kaže kako je umjetničko djelo zapravo simbol tvrtke

Bio jednom jedan lav, kakav lav, a sad je Lav(čina) Peugeot
21. 2. 2018

Peugeot će predstaviti posve novu 508-icu, no kako sada stvari stoje ona će biti u velikoj sjeni skulptorskog iznenađnja koje priprema francuska kompanija. Lav je monumentalni umjetnički izričaj. Dug je 12,5 i visok 4,8 m. Ima dimenzije kao tri kompaktna auta. Kao amblem marke Peugeot već 160 godina, utjelovljuje ponos kompanije te su za ovo bezvremeno i spektakularno umjetničko djelo zaslužni dizajneri PEUGEOT Design Laba. Njihova misija je staviti svu svoju stručnost te znanje i umijeće u službu kupaca.

"Dizajneri su u ovoga monumentalnoga Lava unijeli ikonski i bezvremenski dizajn s glatkim i oblikovanim površinama. Njegove spektakularne dimenzije naglašavaju čvrst, moćan i nepromjenjiv karakter Lava, a držanje i stav utjelovili su odlučno napredovanje bez agresivnosti te izraz spokoja i samopouzdanja u budućnost", rekao je Gilles Vidal, direktor dizajna Peugeota.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.