Počinje odbrojavanje, stiže dugo očekivani Volkswagen ID. Buzz

Pred vratima je futuristički nasljednik legendarnog Bullija! Volkswagen još uvijek radi na najnovijim detaljima električne pridošlice, koja će biti dostupna u putničkoj i teretnoj verziji, a službeno će biti predstavljena 9. ožujka. Baterija od 82 kWh će pokretati elektromotor snage 150 kW.

Još pred 50 godina VW je predstavio T2 kao prvi prototip koji je pokretan električnim motorom straga.
 

Počinje odbrojavanje, stiže dugo očekivani Volkswagen ID. Buzz VW
23. 2. 2022

Ovih dana "Volkswagen gospodarska vozila" imaju pune ruke posla s završnom fazom testiranja prototipa ID-a. Zujati. Pretproizvodna i djelomično kamuflirana putnička i teretna električna vozila prolaze ultimativna testiranja u svakodnevnim uvjetima između Barcelone, Pariza, Londona, Amsterdama, Kopenhagena, Hamburga i Hannovera.

Obje verzije ID. Buzz  sažimaju stilske elemente legendarnog modela T1 - originalnog Bulli modela. To uključuje iznimno kratke prevjese karoserije, potpuno iskorišten prostor na minimalnoj površini, vizualnu podjelu karoserije na donju i gornju razinu, prednji dio u obliku slova V i pogon na stražnje kotače.

Opskrbu električnom energijom osiguravat će litij-ionski visokonaponski akumulator s 82 kWh bruto energije ili 77 kWh neto. Baterija će pokretati elektromotor snage 150 kW koji je ugrađen u stražnju osovinu i također ga pokreće.

Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 145 km/h, službenih podataka o dometu ili potrošnji još nema.Uz najnoviji softver u budućnosti će biti moguće identificirati vozilo i razmjenjivati ​​podatke putem utikača za punjenje na mjestima za brzo punjenje mnogih pružatelja usluga. Također će biti dostupno i dvosmjerno punjenje, a višak energije iz kućnog fotonaponskog sustava može se pohraniti u ID tijekom dana. Buzz i uputi je natrag u kuću navečer.

Iako su ID. Buzz u ID-u. Buzz Cargo, naizgled mali, brojke govore drugačije. S duljinom od 4,71 metar, novopridošlice zaostaju za Transporterom T6.1 manje od 20 centimetara, a pri međuosovinskom razmaku od gotovo 2,99 metara razlika je tek dva milimetra.

Osim toga, bit će dostupna verzija s produženim međuosovinskim razmakom s odgovarajućim više prostora u unutrašnjosti. U iskaznici s pet sjedala. Uz sve putnike, Buzz ima 1.121 litru prtljažnog prostora u ID modelu.

Buzz Cargo ima maksimalan prtljažni prostor veći od 3,9 kubičnih metara za prvi red sjedala. ISKAZNICA. Buzz, međutim, zapravo nije prvi Bulli na električni pogon. Već prije 50 godina Volkswagen je na Salonu automobila u Hannoveru predstavio T2 kao prvi prototip koji je pokretan električnim motorom straga. Međutim, njegov maksimalni domet od 85 kilometara pokazao je da je tehnologija baterija u to vrijeme bila daleko od prikladne za praktičnu upotrebu.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.