Buba na struju! To je Volkswagen ID.3, koji ruši sve mitove o električnim automobilima. Imaju domet, nisu preskupi, ima punionica...

5 najvećih predrasuda o elektroautomobilima su napokon srušene! 1. Nemaju mali domet! 2. Nisu preskupi! 3. Punionica ima više nego auta! 4. Nema toga tko neće naći za sebe elektroauto! 5. I zabavni su za upravljanje.

Iako je krenuo među posljednjim u elektrifikaciju, Volkswagen je pokrio ama baš sve rupe u elektrifikaciji voznog parka. Električni Volkswagen ID.3 dobio je ulogu revolucionarnog ekološkog automobila, slično poput Bube i prvog Golfa prije nekoliko desetljeća: elektrika za mase.

Buba na struju! To je Volkswagen ID.3, koji ruši sve mitove o električnim automobilima. Imaju domet, nisu preskupi, ima punionica... PROMO
12. 11. 2020 | Promo

Električni automobili više nisu novost na našim cestama, ali i dalje ih drže zablude i razni mitovi. Novi Volkswagen ID.3 ruši najčešće mitove i objašnjava mnoge zablude o električnim vozilima. Sa sobom donosi puno svega, ali prije svega svega što je važno da se kupci riješe straha od električnih automobila: moćne baterije, velik domet, korisni prostor, jednostavan rad i dobra cijena.
 

Mit 1: Električni automobili imaju slab domet

Pogrešno! Napredom u razvoju baterija, raspon električnih vozila s jednim punjenjem neprestano se povećava. Volkswagen ID.3 na europska tržišta dolazi u verzijama ID.3 Pro Performance i ID.3 Pro S, koje se razlikuju po ugrađenoj bateriji.

Kod ID.3 Pro Performance ima korisni kapacitet od 58 kWh, što je pri punom punjenju dovoljno za 420 km vožnje (WLTP), a prosječna potrošnja prema NEVC kriterijima je od 14,5 do 15,4 kWh / 100 km.

ID.3 Pro S ima bateriju kapaciteta 77 kWh, a maksimalni domet mu je čak 550 km (prema WLTP kriterijima), što je dovoljno čak i za dulja putovanja na odmor. Prema NEVC kriterijima, potrošnja verzije ID.3 Pro S iznosi od 13,5 do 14,1 kWh / 100 km. Unatoč velikoj bateriji, Volkswagen ID.3 svestrani je izbor za kratka gradska putovanja i svakodnevne zadatke, kao i za dulja putovanja.
S ID.3, Volkswagen otvara novo poglavlje u povijesti mobilnosti - postaje električno i održivo.

Mit 2: Električni automobili su preskupi

Pogrešno! Napredkom u razvoju baterija, raspon autonomije električnih vozila s jednim punjenjem neprestano se povećava. Volkswagen ID.3 na europska tržišta dolazi u verzijama ID.3 Pro Performance i ID.3 Pro S, koje se razlikuju po ugrađenoj bateriji.

Kod ID.3 Pro Performance ima korisni kapacitet od 58 kWh, što je pri punom punjenju dovoljno za 420 km vožnje (WLTP), a prosječna potrošnja prema NEVC kriterijima je od 14,5 do 15,4 kWh / 100 km.

ID.3 Pro S ima bateriju kapaciteta 77 kWh, a maksimalni domet mu je čak 550 km (prema WLTP kriterijima), što je dovoljno čak i za dulja putovanja na odmor. Prema NEVC kriterijima, potrošnja verzije ID.3 Pro S iznosi od 13,5 do 14,1 kWh / 100 km. Unatoč velikoj bateriji, Volkswagen ID.3 svestrani je izbor za kratka gradska putovanja i svakodnevne zadatke, kao i za dulja putovanja.
S ID.3, Volkswagen otvara novo poglavlje u povijesti mobilnosti - postaje električno i održivo.
 

ID.3 prvi u specijalnoj ponudi za samo 159 € / mjesec!*

Ponuda za financijski leasing i osiguranje kod Porsche Leasing  d. o. o.

Cijena vozila s PDV-om, prema cjeniku uvoznika: 39.786,12 €

Cijena vozila s bonusom za financiranje PDV-om: 34.786,12 €

Mjesečna rata financiranja: 159,43 € / mjesečno

Polog: 10.435,84 €

Razdoblje otplate: 36 mjeseci

Preostala vrijednost: 20.290,92 €

Efektivna kamatna stopa: 2,71%

Ugovorna kamatna stopa: 2,50% godišnje, promjenjiva

Troškovi obrade: 100,00 €

Ukupan iznos financiranja: 24.350,28 €

Ukupan iznos koji treba platiti: 20.290,92 €

VW osiguranje: 61,61 € / mjesečno

Mjesečni trošak (leasing + osiguranje): 221,04 €

Prva uplata s PDV-om: 10.695,27 €

*Uvjeti u SLO -

Navedeno financiranje samo je jedna od mogućnosti, jer su prema željama klijenta dostupne različite mogućnosti financiranja: u pogledu razdoblja financiranja, iznosa pologa i opcija u smislu godišnjeg pređenog kilometra, što utječe na preostalu vrijednost vozila nakon financiranja.
 

Mit 3: Nedostatak punionica - ima ih više nego elektroauta

Pogrešno! U Hrvatskoj je već dostupno oko 1000 javnih punionica, uključujući brze punionice visokih performansi. Toliko gotovo nema ni elektroatomobila s hrvatskim registarskim oznakama. U ljetošnjem javnom natjačaju Fond je "podijelio" približno 800 poticaja za nabavku novih elektroauta i sve je izvjesnije kako že brojke neprestano rasti. I elektroauta, plug-in hibriba, a i punionica. Sve je više punionica i na radnim mjestima, na javnim parkiralištima u domovima, a Volkswagen ID.3 možete napuniti kod kuće, na cesti ili na autocesti.

U kućnoj garaži možete model ID.3 napuniti električnom energijom dobivenom iz obnovljivih izvora. Kabel za punjenje standardno je dostupan putem kućne utičnice, ali možete se odlučiti i za kućnu stanicu za punjenje koja je dostupna u tri verzije, a sve omogućuju snagu punjenja do 11 kW. Kad se baterija isprazni, punjenje kod kuće do 100 posto traje oko 6 sati do 7,5 sati.

ID.3 također se može puniti na javnim punionicama, a pomoću We Charge možete pristupiti jednoj od najvećih mreža za punjenje u Europi, koja uključuje više od 150.000 javnih punionica.

Gotovo kao munja, potrebno je punjenje na punionicama visokih performansi na autocestama. ID.3 je standardno opremljen CCS priključkom za punjenje, a maksimalna moguća snaga punjenja za istosmjerno punjenje iznosi 100 ili 125 kW. U praksi to znači da se punjenje baterije može povećati s pet na 80 posto za nešto više od pola sata - što je dovoljno za daljnjih 350 km vožnje.

Mit 4: Na tržištu nema električnog automobila koji udovoljava mojim potrebama

Pogrešno! Izbor električnih automobila u posljednje je vrijeme znatno porastao. Sve, od kompaktnih gradskih mališana, preko crossovera, terenaca i naravno "golfova", svatko može pronaći odgovarajuće vozilo prema svojim željama i potrebama. Mnoge od njih ispunjava
 Volkswagen ID.3,

s kojim započinje treće veliko poglavlje u povijesti vodeće njemačke marke. Poput prvih Buba i Golfa I, potpuno električni kompaktni ID.3 sinonim je za početak nove ere, jer je to prvi električni automobil koji je optimalno prilagođen za svakodnevnu upotrebu i bit će dostupan milionima kupaca.

Modularna platforma za električna vozila (MEB), na kojoj se temelji 4.2.3 metra dugačak ID.3, u potpunosti iskorištava mogućnosti koje nudi isključivo električni pogon. Prevjesi su neobično kratki, a unutrašnjost izuzetno duga, jer je udaljenost između prednje i stražnje osovine vrlo velika. Međuosovinski razmak kompaktnog električnog modela s pet vrata ima 2.765 mm - gotovo koliko i Passat.

Kabina u ID.3-u zamišljena je kao salon u kojem ima dovoljno prostora. Vozač i putnici ugodno sjede, ulaz je ugodan, a vidljivost dobra. Na stražnjoj klupi je prostranost usporediva s klasičnim modelima srednje klase. Zapremina prtljažnika mjeri 385 litara i povećava se na 1.267 litara kada se preklopi podijeljeni naslon stražnjih sjedala.

Mit 5: Vožnja električnih automobila ne pruža zabavu

Pogrešno! U usporedbi s benzinskim i dizelskim automobilima, puno su tiši i nude ugodniju vožnju. Većina EV-a ima bolje ubrzanje od klasičnih automobila i bolju dinamiku vožnje zbog niskog težišta. Volkswagen ID.3 nije iznimka, a snažni elektromotor, pogon na stražnje kotače i njegove dimenzije najbolja su osnova za sportske karakteristike vožnje.

Volkswagen ID.3 sposoban je postići maksimalnu snagu od 150 kW (204 KS) i 310 Nm okretnog momenta, što ga do stotke dovodi za samo 7,3 sekunde. Uz to, električna energija pruža maksimalnu snagu u trenutku, a regenerativno kočenje nudi jednostavnu vožnju jednom pedalom.

Velika baterija nalazi se između osovina, na najnižoj točki vozila, a raspodjela mase prilično je blizu idealnom omjeru 50:50. vozač podešava raspon između izuzetno udobne vožnje i čvrstih postavki. Uz to, sportski paket uključuje i progresivno upravljanje, koje sve više i izravno radi pod većim kutovima upravljanja.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.