Devet brendova preskače Frankfurt

Prestižnim svjetskim automobilskim salonima sve više proizvođača otkazuje nastupe, jer im je jeftinije i isplativije nove uzdanice predstavljati putem interneta

22. 8. 2017

Nažalost ni najveće automobilske smotre poput onih u Frankfurtu i Parizu nisu imune na gubitak utjecaja, a jedini koji se još donekle drži neokrznut je Salon automobila Ženeva, koji se održava u ožujku svake godine. Frankfurt i Pariz se izmjenjuju pa se u neparnim godinama održava Frankfurt, a u parnim Pariz.

Štandovi, broj osoblja i popratni troškovi sve su veći, a posjetitelja je manje nego prije 10 ili 20 godina. Razvoj interneta stubokom mijenja i automobilsku industriju. Proizvođači automobila nerijetko ne čekaju neki od velikih salona nego svoje uzdanice predstavljaju putem live streama, a novim generacijama potencijalnih kupaca to ne smeta.

Nastup na salonu automobila u Frankfurtu, koji se održava u rujnu, otkazali su DS, Infiniti, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, Nissan, Volvo, Mitsubishi i Jeep. Dovoljno je to snažan ešalon da se čovjek uistinu upita imaju li veliki saloni budućnost, uz takav pristup i razvoj tehnologije.

Kristian Sikavičev

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.