Da nema više benzinaca bez pomoći elektrike svjedoče i novi Land Rover Discovery Sport, a i Range Rover Evoque

Land Rover Discovery Sport, a i Range Rover Evoque su od sada dostupni i kao priključni hibridi s emisijom CO2 od samo 32g/km i električnim dosegom do 66 km – dovoljno za grad i za jedan dan. Novi trocilindrični 1,5 litarski benzinski motor od 200 KS i novi automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa u kombinaciji s električnim motorom od 109 ks na stražnjoj osovini omogućuju malu potrošnju, izvrsne preformanse i pogon na sva četiri kotača. Brzo i lako punjenje: 0-80 posto za samo 30 minuta korištenjem brzog napajanja od 32 kW ili samo 1 sat 24 min uz pomoć 7kW AC. Pametan i fleksibilan PHEV sustav može raditi samo u električnom režimu, ili  samo u režimu rada motora s unutrašnjim izgaranjem ili u kombinaciji, koristeći GPS i navigacijske podatke za optimizaciju učinkovitosti na svakom putovanju. Modeli Range Rover Evoque i Discovery Sport PHEV imaju oznaku P300e i nude su u S, SE i HSE specifikacijama opreme, svaki kao standard ili s opcijom R-Dynamic, s naplatcima od 18 do 20 inča, te su odmah dostupni za naručivanje.

Da nema više benzinaca bez pomoći elektrike svjedoče i novi Land Rover Discovery Sport, a i Range Rover Evoque Range Rover Press
23. 4. 2020

Land Rover Discovery Sport sada je dostupan s plug-in hibridnim električnim vozilom (PHEV) tehnologijom, pružajući performanse, profinjenost i mogućnosti koje kupci očekuju s rasponom samo do 62 km i emisijom CO2 od samo 36 g / km.
Hibrid Discovery Sport zasnovan je na vrhunskoj premijskoj arhitekturi Land Rovera, dizajniranog da podrži elektrifikaciju uz održavanje mogućnosti Land Rovera za potpis na terenu. Novi plug-in hibridni model pridružuje se postojećem 48-voltnom blagom hibridu, donoseći novu razinu učinkovitosti u premium kompaktni SUV sektor.
Novi model nudi održive performanse kombinirajući 1,5-litreni benzinski motor snage 200 KS (147 kW) s električnim motorom od 109 KS (80 kW) integriranim u stražnju osovinu, a pokretan litij-ionskom baterijom od 15 kWh smještenom ispod stražnjih sjedala. Performanse i mogućnosti beskompromisne su, s ubrzanjem od 0-100 km / h za samo 6,6 sekundi (0-100 km/h u 6,2 sekunde).
Discovery Sport može se kretati do 62 km (38 milja) koristeći svu električnu energiju i postiže uštedu goriva od 1,6 l / 100 km (175,5 mpg). Zahvaljujući elektrificiranoj tehnologiji, on proizvodi izuzetno niske emisije CO2 od samo 36 g / km.
Discovery Sport
• Ukupna snaga / zakretni moment: 309 KS (227 kW) / 540 Nm [1]
• Kombinirani WLTP ekonomičnost goriva: 1,6 l / 100 km (175,5 mpg)
• Kombinirana WLTP emisija CO2: 36 g / km
• domet samo za EV: 62 km (38 milja)
• Vrijeme brzog punjenja: 0-80% za 30 minuta *
Načini biranja s vozačem
Vozači mogu birati između tri načina vožnje kako bi najbolje odgovarali njihovim potrebama, bilo da su u gradu ili da voze autocestom:
1. HYBRID način rada (zadani način vožnje) - automatski kombinira snagu elektromotora i benzinskog motora. Radna strategija prilagođava se uvjetima vožnje i preostalom napunjenosti baterije. Unos odredišta u navigacijski sustav omogućuje funkciji prediktivne optimizacije energije (PEO) na inteligentan način integriranja ruta i GPS podataka kako bi se maksimizirala učinkovitost i udobnost odabranog putovanja.
2. EV način rada (električno vozilo) - omogućuje vozilu da radi samo na elektromotoru koristeći energiju pohranjenu u bateriji za tiha putovanja emisijama iz ispušnih cijevi.
3. SAVE način rada - daje prednost motoru s izgaranjem kao glavnom izvoru energije, održavanje stanja napunjenosti baterije na odabranoj razini.

PHEV tehnologija
Novi Discovery Sport P300e zasnovan je na Land Roverovoj Premium transverzalnoj arhitekturi, koja je od početka dizajnirana kako bi se prilagodili plug-in i blago hibridnim tehnologijama. Hardver je pametno upakiran ispod poda kabine bez narušavanja unutarnjeg prostora.

Električni pogon na stražnjoj osovini pokreće kompaktna litij-ionska baterija od 15 kW/h smještena ispod stražnjih sjedala. Akumulator se sastoji od 84 prizmatičnih ćelija raspoređenih u sedam 50 Ah modula od 12, sa 6 mm debljinom od čelika koja štiti bateriju bez ugrožavanja karakteristika vozila na svim terenima.
Napredni električni pogon stražnje osovine (sadrži lagani, kompaktni i učinkoviti sinkroni motor s trajnim magnetom. Da bi se optimizirao prostor u paketu, pogonske osovine su koncentrične s motorom i jednostupanjskim prijenosom, dok je pretvarač također integriran u ERAD kućište.
Pri brzinama iznad 135 km/h električni se motor odvaja kako bi se smanjio povlačenje i samim tim optimizirao učinkovitost, a zatim ponovno uključuje kada brzina padne ispod ove.
Kompaktna visokonaponska razvodna kutija ispod prednjih sjedala još je jedna inženjerska inovacija. To uključuje pretvarač DC: DC (mijenja struju visokog napona iz hibridne baterije u niski napon da podržava 12-voltnu mrežu) i ugrađeni punjač od 7 kW koji se koristi za punjenje hibridne baterije kada je vozilo uključeno u struju.
Uz to je u paketu i pretvarač integriran u pojaseve koji inteligentnim upravljanjem električnom energijom može poslati energiju za oporavak na visokonaponsku bateriju za pohranjivanje za kasniju uporabu ili za trenutno preusmjeravanje kako bi podržao mogućnosti pogona na svim kotačima.
Novi sustav kočenja po žici zamjenjuje tradicionalni vakuum servo kočnica i neprimjetno kombinira regenerativno i trenje kočenja kako bi se osigurao dosljedan i precizan osjećaj papučice. Sustav može isporučiti do 0,2 g usporavanja pod regenerativnim kočenjem, maksimizirajući energetsku učinkovitost koristeći kinetičku energiju vozila za ponovno punjenje akumulatora.
Inteligentno lociranje PHEV sustava u cijeloj strukturi poboljšava dinamiku, spuštajući težište za šest posto i dodatno optimizirajući raspodjelu težine na prednjem i stražnjem dijelu.
punjenje
Novi model Discovery Sport P300e PHEV dostupan je s kućnim kablom za punjenje Mode 2 koji kupcima omogućuje potpuno punjenje vozila iz utičnice u 6 sati 42 minute, što je savršeno za punjenje preko noći. Za brže punjenje kabel za punjenje Mode 3 omogućuje kupcima da se priključe na zidnu kutiju od 7 kW AC ili AC javne punionice: to omogućuje punjenje od 0-80 posto u samo 1 sat 24 minute. Najbrža vremena punjenja postižu se rastućom mrežom punjenja istosmjernih točaka punjenja: na 32 KW DC 0-80 posto traje samo 30 minuta.
Zaklopka otvora za punjenje nalazi se na stražnjem blatobranu - na suprotnoj strani vozila do poklopca goriva.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.