Bio je voditelj u F1 Renault Teamu, a danas je šef Nissana za cijelo "Adria" područje - od Vardara sve do Triglava

David Kušanić postao je direktora prodaje i marketinga za marku Nissan na kojoj će biti odgovoran za razvoj i vođenje svih prodajnih i marketinških aktivnosti brenda Nissan u regiji Adriatic koja obuhvaća sve države od Vardara do Triglava.

Bio je voditelj u F1 Renault Teamu, a danas je šef Nissana za cijelo "Adria" područje - od Vardara sve do Triglava Photo credit- Leon Vidic-Delo
2. 11. 2021

David Kušanić karijerni je put započeo prije 14 godina u društvu Renault Nissan Hrvatska. Nastavio je raditi u Renault Nissan Slovenija kao brend menadžer i ubrzo postao voditeljem komunikacija Renault za cijelu Adriatic regiju. Njegovi izvanredni rezultati ubrzo su ga doveli do mjesta Brand Engagement Managera u sjedištu Grupe Renault u Parizu gdje je proveo tri godine razvijajući i implementirajući strategije različitih marki unutar grupe Renault na globalnoj razini. Godine 2019. David se pridružio Renault F1 timu kao Voditelj strateškog planiranja, a početkom 2021. preuzima ulogu voditelja odjela za planiranje i praćenje  prodaje za Europu i regiju Magreb.

S više od  14 godina rada u automobilskoj industriji  na različitim lokalnim, regionalnim i globalnim funkcijama, David donosi  bogato iskustvo  iz područja marketinga i prodaje, kao i snažan fokus na transformaciju poslovanja.

"Moji će se napori usmjeriti na  jačanje marke u regiji i promociju  vodeće uloge Nissana u  segmentu crossovera i električnih vozila u kojima smo bili pioniri. Uz modele kao što su Ariya, novi Qashqai i novi X-trail te tehnologije kao  e-POWER i ProPILOT, već smo nagovijestili našim  kupcima  što u budućnosti mogu očekivati od Nissana, a godine koje su  pred nama bit će još inovativnije i još više elektrificirane.", rekao je David Kušanić.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.