Svijet je definitivno otišao dođavola. U Alfi Tonale 2022. kucat će Peugeotovo "Lavlje srce", a ne "Cuoro sportivo"

Alfa Romeo Tonale ponovno kasni, zbog "hibridizacije" dolazi tek 2022. godine. Budući potencijalni kupci mogu se utješiti činjenicom da će biti jači nego što se u početku očekivalo. Pa, barem u plug-in hibridnoj verziji

Svijet je definitivno otišao dođavola. U Alfi Tonale 2022. kucat će Peugeotovo "Lavlje srce", a ne "Cuoro sportivo" Stellantis
9. 4. 2021

Tonale: ime ili model koji već više od dvije godine očekujemo od marke Alfa Romeo. Talijani su ga prvi put predstavili 2019. godine na salonu automobila u Ženevi - tada još u prototipu, koji je već bio vrlo blizu serijskoj proizvodnji. Međutim, to još nismo doživjeli, a dok smo se već veselili datumu otkrivanja, iz Italije je stigla (neslužbena) vijest da će novak, koji je trebao pomoći u oživljavanju marke, morati pričekati još malo .
 

Nakon što je proizvodnja trebala započeti u listopadu, sada je postalo poznato da će se odgađati barem nekoliko mjeseci, počevši od 2022., s novim izvršnim direktorom marke Jean-Phillipeom Imparatoom. Francuz je kormilo talijanske marke preuzeo u siječnju ove godine spajanjem koncerna FCA i PSA, ali onda se počeo bolje upoznavati s projektom Tonale.

Kao glavni razlog promjene planova, Imparato je istaknuo loše performanse hibridnog pogonskog sklopa (Alfa Romeo trenutno je jedna od rijetkih marki koja još nema u ponudi elektrificirani automobil), a očekuje se uklanjanje nedostataka dodatna tri mjeseca. Iz toga se može zaključiti da će proizvodnja započeti u siječnju ili veljači sljedeće godine.

Pod pokroviteljstvom PSA?

Istodobno se, naravno, postavlja pitanje, kakav set novi redatelj želi u pridošlici? Prema prethodnim planovima, hibridna inačica automobila trebala bi ponuditi isti set kao nedavno predstavljeni Jeep Compass, što podrazumijeva kombiniranje 1,3-litrenog benzinskog motora s elektromotorom od 44 kilovata i sistemske snage od 190 i 240 'konja' (140-177 kilovata). No, istovremeno grupa već ima snažniji plug-in hibridni pogonski sklop, za koji su se pobrinuli u PSA-u.


 
Primjerice, i Peugeot i DS u modelima 3008 i DS-7 Crossback već koriste kombinaciju 1,6-litrenog benzinskog motora i dva elektromotora sa sistemskom snagom od 300 'konja' ili 221 kilovata, što je malo manje štetno u isto vrijeme, zahvaljujući većem paketu baterija, omogućuje do 59 kilometara električne autonomije. Pa hoće li napokon biti francuskog srca ispod haube talijanskog crossovera?

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.