Krešimir Batinić preporodio Komediju koja je odnedavno u njegovim rukama, dirigentsku palicu zamijenio je direktorskom, jer brojke bolje idu kad ih pokreću note

Krešimir Batinić (36) preporodio je Kazalište Komedija koje je bilo u teškim problemima. Umjetnik koji odlično vlada notama, a iznenađujuće dobro i brojkama unio je pozitivu u Kazalište i vratio publiku, ponajviše one mlade. Korepetitor i dirigent koji je nastupao i u Carnegie Hallu u New Yorku i na zagrebačkom Gornjem gradu čini čuda – s predstavom Jesus Christ Superstar vraća Komediji staru slavu, rješava je minusa, a gledalište je ispunio mladom publikom

Više u novom broju Starta koji je na svim kioscima.

Krešimir Batinić (36) preporodio je Kazalište Komedija koje je bilo u teškim problemima. Umjetnik koji odlično vlada notama, a iznenađujuće dobro i brojkama unio je pozitivu u Kazalište i vratio publiku, ponajviše one mlade. Korepetitor i dirigent koji je nastupao i u Carnegie Hallu u New Yorku i na zagrebačkom Gornjem gradu čini čuda – s predstavom Jesus Christ Superstar vraća Komediji staru slavu, rješava je minusa, a gledalište je ispunio mladom publikom

Krešimir Batinić preporodio Komediju koja je odnedavno u njegovim rukama, dirigentsku palicu zamijenio je direktorskom, jer brojke bolje idu kad ih pokreću note Bojan Haron Markičević
3. 8. 2019

Napisala: Ana Lučin

Snimio: Bojan Haron Markičević

Krešimir Batinić došao je na čelo najpopularnijeg gradskog kazališta u teškim trenucima, a nakon dvije godine ne samo da je uslijedila financijska konsolidacija, nego i renesansa programa, povratak sjajnog
mjuzikla Jesus Christ Superstar….

Kada je prije dvije godine stupio na čelo zagrebačkog kazališta Komedija, dočekan je s velikom dozom opreza. Mnogi su se, naime, zapitali kako će tako mlad, smiren i samozatajan umjetnik uvesti red u poprilično raštiman teatar, kojeg je u tom trenutku najviše štitila respektabilna tradicija. Višegodišnja vladavina njegova prethodnika Nike Pavlovića posljednjih se nekoliko godina, naime, samo izvana doimala uspješnom. Da je u pitanju tek privid i da je svakodnevica znatno drugačija od blistave povijesti Komedije, prva je upozorila Državna revizija, ukazavši na brojne poslovne promašaje i netransparentnost u trošenju proračunskih sredstava. Uz to, kasnilo se s honorarima, a program je iz godine u godinu postajao sve bljeđa slika onoga na što je Komedijina publika navikla. Tri milijuna kuna duga zatekao je Krešimir Batinić na računu kazališta kad je stupio na dužnost. Usprkos tome ne samo da je izravnavao dugove, već je konsolidirao Komediju i ono najvažnije i program je učinio iznova prihvatljivim, odličnim, popularnim... O svemu što je do sada napravio iskreno je progovorio u intervju za tiskano izdanje magazina Start koje se da kupiti na svim kioscima.

- Umjetnost je oduvijek reflektirala stanje u društvu. Danas nam televizija određuje mišljenje i diktira život. „Oglupili smo, s tim mobitelima, to je potpuno suludo. Njegujemo površnost, možda zato što nam je tako lakše, jer ne moramo razmišljati ni o čemu. Netko nam crta sve ispred nas i to slijedimo kao guske u magli. Ponekad mi se čini da smo dolaskom demokracije i otvaranja prema svijetu, izvana primili samo ono najnegativnije“, iskren je Batinić.

Komedija je posebna i zahtjevna. Teško ju je uspoređivati s bilo kojim drugim kazalištem u nas. Tako je to bilo od početka 1950., od legendarne Jalte, Jalte… Gubec Bega, Guslača na krovu…, pa ponovo do ovogodišnjeg uprizorenja Jesusa Christa Superstara, mjuzikla koji je senzacionalno popularan i koji je najzaslužniji što su mladi nakon desetljeća ponovo pohrlili u teatar i postali najbrojnija publika, što je 85 posto „stolaca“ unaprijed rasprodano, što je naslijeđeni dug sve manji….

Više u novom broju Starta koji je na svim kioscima

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.