Požega više neće biti slijepo crijevo Hrvatske! Kinezi dali najbolju ponudu za spajanje Zapadne Slavonije s autocestom A1

Nakon Pelješkog mosta, koji je projektirao Marjan Pipenbaher, Kinezi će graditi i u Slavoniji.

China Road and Bridge Corporation dala je najpovoljniju ponudu za izgradnju 14,7 km nove brze ceste od čvora Brestovac Požeški do čvora Godinjak. Riječ je o brzoj cesti koja će izravno povezivati ​​Požegu i autocestu A3 Zagreb - Lipovac.
 

Požega više neće biti slijepo crijevo Hrvatske! Kinezi dali najbolju ponudu za spajanje Zapadne Slavonije s autocestom A1 Bobo/fotomontaža
14. 3. 2024

Kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC) dala je najpovoljniju ponudu za izgradnju 14,7 kilometara nove brze ceste od čvora Brestovac Požeški do čvora Godinjak. Riječ je o brzoj cesti koja će izravno povezivati ​​Požegu i autocestu A3 Zagreb - Lipovac.
 

Tvrtka CRBC izgradila je i Pelješki most koji je projektirao Slovenac Marjan Pipenbaher.

Procijenjena vrijednost radova je 126,09 milijuna eura bez PDV-a, dok je ponuda CRBC-a 159,8 milijuna eura bez PDV-a. Ponude su dostavili i Strabag i Osijek-Koteks. Nakon izgradnje Pelješkog mosta i pobjede na natječaju za izgradnju tunela kroz Kozjak, ovo je treći veliki projekt koji bi CRBC mogao izvesti u Hrvatskoj.

Izgradnja u četiri faze

Cijeli projekt izgradnje brze ceste predviđen je u četiri faze, a ovaj natječaj uključuje prve dvije. U prvoj fazi izvodit će se radovi na izmještanju i zaštiti elektroenergetskih instalacija i elektroopskrbe na dionici od Brestovca Požeškog do čvora Staro Petrovo Selo, javlja jučanji.hr. Druga faza obuhvaća izgradnju desnog traka brze ceste od čvora u Brestovcu Požeškom do čvora u Godinjaku. U trećoj fazi gradit će se poddionica dijela brze ceste nakon čvora Godinjak do čvora Staro Petrovo Selo, au četvrtoj će se izgraditi prekrasan kolnik na poddionici od Brestovca Požeškog do Godinjaka. konstrukcije, morat će se izgraditi i tunel dug 1.700 metara te nekoliko vijadukata. Rok za izgradnju ovog dijela je 48 mjeseci. U planu je i izgradnja novog čvora Staro Petrovo Selo na autocesti A3, koja bi spojila brzu cestu s autocestom, a ova je brza cesta od posebnog značaja za Požeško-slavonsku županiju, jer je Požega jedino županijsko središte u Hrvatskoj koje nemaju izravan pristup autocesti. Odluka o prihvaćanju ponude bit će donesena u narednih 120 dana.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.