Vruća roba stiže, a poznate i EU cijene za Duster, od 19.690 za benzinac preko 23.400 za plinaša i 4x4 verziju do hibrida za 26.600 eura!

DUSTER BUM pred vratima- SVE SE ZNA! Je'l vas pali cijena od 19.690 eura, ona na plin s istim 1.0 agregatom 23.000 eura, najjeftiniji 4x4 pogon 23.400 eura a hidrid od 26.600 eura.


Dugoočekivani Dacia Duster stiže krajem veljače, a cijen a mu je u prosjeku 10 posto viša od starog modela

Cijena se odnosi na francusko tržište, ali jasno govori da Dacia smanjuje cjenovnu razliku u odnosu na konkurenciju. Gužva u cjenovnom rangu od oko 20.000 eura je prilično velika, od Bayona preko Captura i sad do sjajne Dacije!

Vruća roba stiže, a poznate i EU cijene za Duster, od 19.690 za benzinac preko 23.400 za plinaša i 4x4 verziju do hibrida za 26.600 eura! Dacia
18. 1. 2024

PARIZ -- Cifra navedena u naslovu je 19.690 eura. Toliko će se morati izbrojiti u Francuskoj za osnovnog Dustera, koji će prvi put uživo biti prikazan javnosti na nadolazećem automobilskom salonu u Ženevi krajem ožujka. Time Dacia pokušava pronaći balans između dostupnosti svojih automobila i neizbježnog rasta cijena, a za spomenutu cijenu u Francuskoj će biti dostupan osnovni model s pogonom na prednje kotače i paketom opreme Essential. Sljedeći paket opreme, Expression, bit će na cjeniku za gotovo dvije tisuće kuna skuplji. U oba slučaja za pogon je zadužen osnovni jednolitarski trocilindrični benzinac snage 75 kilovata (100 KS) i dodatkom ukapljenog naftnog plina (LPG).

Najnoviji mali SUV Dacia Duster počet će s cijenomod 19.690 eura u Francuskoj, budući da marka vrijednosti Grupe Renault nastoji pronaći ravnotežu između pristupačnosti i povećanja cijena.

Dacia je izgradila reputaciju na najnižim cijenama, ali posljednjih godina čelnici Renault Grupe pomaknuli su fokus marke na "vrijednost za novac" i ciljaju marže od 15 posto do 2030. Većina kupaca Dacie sada se odlučuje za više razine opreme.

Osnovni model opreme Essential s prednjim pogonom gotovo je 2.000 eura niži od sljedećeg cjenovnog razreda, Expression, koji počinje s 21.600 eura. Najjeftinija verzija s pogonom na sva četiri kotača kreće se od 23.400 eura, a najjeftiniji hibrid od 26.600 eura. Asortiman Dustera dostiže 28.100 za hibridne modele razine opreme Extreme i Journey.

Trenutačni Duster počinje od 17.990 u Francuskoj, iako postoje modeli na zalihama na internetu za čak 16.990 eura. Bio je lider u ultra-konkurentnom segmentu malih SUV vozila, s više od 144.000 prodanih primjeraka u 2023. do studenoga, čime je zauzeo četvrto mjesto iza Volkswagena T-Roc, Toyote Yaris Cross i Peugeota 2008.

Duster ostaje među najjeftinijim malim SUV-ovima na europskom tržištu, iako je razlika u odnosu na konkurente sada manja.

MG ZS, model koji je više orijentiran na crossover, u Francuskoj počinje s manje od 18.000 eura.
Hyundai Bayon, također crossover, a ne tradicionalni SUV, kotiran je za 18.950 eura.
Kia Stonic, srodni model Bayona, počinje s oko 21.500 eura.
Osnovni Renault Captur je također oko 21.500 eura, kao i Citroen C3 Aircross.


Posebne web ponude za vozila na zalihama mogu sniziti te cijene.

Dacijini budući modeli uključivat će više SUV-ova i većih automobila u nastojanju da ostvare veću – i profitabilniju – prodaju.
 


 

Najjeftiniji Duster s pogonom na četiri kotača stajat će 23.400 eura, a za najjeftiniji hibrid treba izdvojiti još 3200 eura više. I najskuplji Duster ostat će ispod granice od trideset tisuća, hibrid s paketima opreme Extreme ili Journey moći će se nabaviti za 28.100 eura Navedene cijene, kao što je već rečeno, vrijede za Francusku, gdje je aktualna Dacia Duster bez popusta. dostupan od 17.990 eura. Kod nas bi cijene mogle biti malo više jer je automobil (bez popusta) trenutno dostupan od 18.590 eura, pa će biti zanimljivo vidjeti hoće li baza ostati ispod magične granice od dvadesetak tisuća.

Ovo je također vrlo blizu našoj konkurenciji. Primjerice, MG ZS dostupan je od 18.500 eura, Hyundai Bayon sa sličnim motorom (1.0 T-GDI, 73,5 kilovata/100 KS) za 19.650 eura, a Renault Captur nešto više od tisuću više. Gužva u cjenovnom rangu od oko 20.000 eura je prilično velika, međutim, prema prvim slikama i podacima, čini se da Dacia ne bi trebala imati problema pronaći (i zadržati) svoj krug kupaca Dustera.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.