I dalje ispod 20.000 eura! I dalje na plin s autonomijom od 1307 km! Kad bundeva postane kočija! Nova Dacia Duster za 2024.: otkrivena treća generacija najprodavanijeg SUV-a u Europi!

VIDEO I IZ PLETERNICE - DACIA IZ TEMELJA PROMIJENILA IZGLED - SVJEŽA, ZABAVNA I FUNKY! Kvantni skok u užitku u vožnji. Dacia je u Slavoniji prvo skinula masku s najnovijeg Dustera koji stiže s novim izgledom i svježom tehnologijom! Sve to i dalje pod vodiljom "NAJVIŠE ZA NAJMANJE NOVCA"! SJAJNO - I DALJE I PLIN -LPG!!! I to s autonomijom od 1307 km!

Vjerovali ili ne, ali samo mjesec dana prije današnje svjetske premijere imali smo priliku Extreme vidjeti ni manje ni više nego u Zapadnoj Slavoniji. Dacia dobro zna što radi i Hrvatska je dobila rijetku priliku prije ostalih vidjeti nevjerojatnu preobrazbu klasičnog, u potpuno moderan SUV! Koristi istu platformu kao Renault Clio i Captur, Sandero i Jogger... SVE TO I DALJE ISPOD 20.000 EURA!

Dacia je jedan od rijetkih proizvođača automobila u Europi koji nastavlja nuditi LPG i to će se nastaviti s TCe 100 Bi-Fuel. Duster Bi-Fuel dolazi s impresivnim dometom od 1307 km, zahvaljujući dvama spremnicima goriva (jedan za benzin, a drugi za LPG).

I dalje ispod 20.000 eura! I dalje na plin s autonomijom od 1307 km! Kad bundeva postane kočija! Nova Dacia Duster za 2024.: otkrivena treća generacija najprodavanijeg SUV-a u Europi! dacia press
29. 11. 2023

SUV Dacia Duster bila je u središtu uspjeha "rumunjske" marke u posljednja dva desetljeća. Sada je Dacia otkrila najnoviju inačicu najuspješnijeg modela, obećavajući svježu tehnologiju, još veću praktičnost i nove motore, uključujući hibridne izvedbe – ali zadržavajući laserski vođeni fokus na vrijednost za novac.

Vjerovali ili ne, ali samo mjesec dana prije današnje svjetske premijere imali smo priliku Extreme vidjeti ni manje ni više nego u Zapadnoj Slavoniji. Dacia dobro zna što radi i Hrvatska je dobila rijetku priliku prije ostalih vidjeti nevjerojatnu preobrazbu klasičnog, u potpuno moderan SUV!

Dacia je uspjela zadržati Duster dobro skrivenim tijekom svog ciklusa testiranja, ali odmah je očito da je dizajn bio pod jakim utjecajem koncepta Bigster iz 2022. Rumunjska tvrtka prošla je kroz proces rebrandinga 2022., s novom značkom 'link' i izoštrene vrijednosti poput 'robustan i vanjski', 'Essential but Cool' i 'Eco-Smart'. Svi ovi principi primijenjeni su na novi Duster.

Unatoč tome, dizajn nove generacije zadržava formulu koja je pomogla prethodnim Dusterima dati mnogo privlačnosti. Novi automobil, koji je sazdan na istpj platformi CMF-B na kojoj se nalaze Renault Clio i Captur, te Dacijini Sandero i Jogger, malo je širi i niži od modela koji zamjenjuje, ali zadržava istu duljinu. Ta kombinacija mu daje zdepast, ali sjajan izgled, a tu su i zdepaste obloge lukova kotača, čvrsti prednji i stražnji odbojnici i 7 mm veći razmak od tla nego prije.

„Najpotpuniji Duster dosad”...

---: ovo je početak novog poglavlja o čuvenom modelu koji postavlja mjerila u automobilskoj industriji i utjelovljuje sve ono za što se Dacia zalaže: robustan je i stvoren za aktivnosti na otvorenom, jednostavno je opremljen, ekološki učinkovit, a opet kul. Duster je stigao na tržište 2010., prvu obnovu doživio je 2017., a zatim se uspeo do vrha i odredio pravila oblikovanja SUV-a.

Extreme je prava priča o uspjehu: u 13 godina postojanja osvojio je više od 40 nagrada. Dosad je proizveden u 2,2 milijuna primjeraka, a o tome koliko je zapravo popularan najbolje govori činjenica da je 2022. bio najprodavaniji SUV u svim segmentima na europskom tržištu privatnih kupaca.

U Dacijinoj tvornici u Pitestiju u Rumunjskoj svakog se dana proizvede oko 1000 Dustera – otprilike jedan svake minute!

SNAŽNIJI I ODVAŽNIJI IZGLED

 Dacia je iz temelja promijenila Dusterov izgled. Novi Duster zadržava odvažne karakteristike koje su proslavile prethodne generacije, posebice čvrst i robustan stav SUV-a, te ih obogaćuje upečatljivim novim dizajnom. Nova generacija s ponosom nosi novo ruho!

 David Durand, direktor Odjela za dizajn marke Dacia: „Prije nego što smo počeli raditi na dizajnu novog Dustera, izbrusili smo njegove proporcije i dali mu čvrst, uravnotežen stav. Kad na samom početku uskladite proporcije vozila, nećete ga morati naknadno dotjerivati.”

„Samo najvažnije, bez nepotrebnih dodataka”.

To je ukratko filozofija kojom se Dacia vodila prilikom dizajniranja nove generacije Dustera, ali i ostalih svojih modela.

Dizajneri su krenuli od jednostavnih oblika i površina kao što su putnički prostor, poklopac motora, blatobrani i drugo. Zatim su ih povezali u jasnu cjelinu i tako postigli suvremen izgled koji ostavlja dojam kvalitetne izrade i privlači namjerno zategnutim, smionim linijama.

Jednostavni oblici i površine naglašavaju moć dizajna: među ostalim tu su oštra, okomita prednja maska, zaštite blatobrana oborenih bridova, veliki poklopac prtljažnika i bočni prozori koji neprimjetno sežu od prednjeg do stražnjeg kraja.

Nova je generacija u cijelosti obavijena elegantnom zaštitom: bočne zaštite podvozja povezane su s oznakama marke i lukovima blatobrana, koji su pak povezani s prednjim i stražnjim odbojnicima. Novi Duster nikad nije izgledao otpornije i spremnije za otvorena prostranstva!

Dosljedan dizajn prilagođava se vremenu u kojem živimo, a terenskom i robusnom karakteru Dacije Duster daje održiviju dimenziju.

 

-        Prednja i stražnja zaštita podvozja načinjena su od obojene mase. Izbjegavanje lakiranja dobro je za okoliš, a prednosti takve prakse imaju i kupci: tragovi struganja i ogrebotina neće utjecati na originalnu boju.
-        Bočne zaštite podvozja, zaštite blatobrana, oznake marke, trokutasti umetci na prednjem odbojniku, i zaštita stražnjeg kraja izrađeni su od izdržljivog materijala Starkle®, razvijenog u suradnji Dacijinih inženjera i kemičara tvrtke LyondellBasell. Taj materijal, predstavljen na konceptnom automobilu Manifesto, izrađen je od 20 % recikliranog materijala. Prirodno je prošaran bijelim česticama koje je Dacia, umjesto da ih preboji, odlučila zadržati (detalji u nastavku).

 

 David Durand dodaje: „Željeli smo čvrsto povezati vanjski i unutarnji dizajn. Zategnute linije i dojam čvrstoće putničkog prostora pomažu da se osjećate istinski zaštićeno.”

 Osjećaju sigurnosti pridonose i nova prostrana, povišena i okomita armaturna ploča te široka letvica. Zračni otvori, koji oblikom podsjećaju na lukove blatobrana, također pridonose dosljednosti dizajna.

 10,1 inčni displej i 20 inčni kotači

Novi je Duster izvana i iznutra opremljen osnovnim dodacima koji doista služe svrsi. Mnogo je truda uloženo u ergonomiju, uključujući 10,1-inčni središnji zaslon postavljen u vidnom polju vozača i nagnut prema njemu za 10 °. Novi automatski mjenjač, uparen s hibridnim motorom od 140 KS, posebno je jednostavan za upotrebu, dok plosnata konstrukcija gornjeg i donjeg dijela upravljača jamči nevjerojatno ugodno rukovanje.

Dok ćemo morati pričekati do početka 2024. da isprobamo Duster na cesti, Dacia tvrdi da prelazak na CMF-B s prethodne platforme (čiji se korijeni mogu pratiti u kasnim devedesetima) “smanjuje vibracije i buku s ceste. , povećavajući udobnost vozača”. Tvrtka kaže da 'omogućuje kvantni skok u užitku u vožnji, uz neusporedivu povezanost s cestom'.

I hibrid sa i,6 litarskim benzincem

Nova arhitektura također znači svjež izbor pogonskih sklopova i, po prvi put u Dusteru, elektrifikaciju. Tu je Hybrid 140, kao što se vidi na Joggeru, koji spaja 1,6-litreni četverocilindrični motor s električnim motorom i starter-generatorom za ukupnu snagu od 138 KS. Dacia kaže da će se Duster Hybrid 140 moći voziti u potpuno električnom načinu rada do 80 posto vremena u gradovima, zahvaljujući bateriji od 1,2 kWh. Kao i kod Joggera, potpuno hibridni Duster bit će dostupan samo s automatskim mjenjačem.

Za one koji ne trebaju tu razinu elektrifikacije, tu je novi konvencionalniji benzinac, TCe 130. To je trocilindrični 1,2-litreni benzinski motor s turbopunjačem od 128 KS, pojačan blagim hibridnim starter-generatorom od 48 V. Dacia tvrdi da pomoć pomaže u smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2 za oko 10 posto, u usporedbi s ekvivalentnim nehibridnim motorom. TCe 130 standardno dolazi sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i s izborom pogona na dva kotača i pogona na četiri kotača – prvi put da su pogonjeni stražnji kotači ponuđeni s platformom CMF-B.

“4x4 Terrain Control prijenos”

Dusteru su dodani novi načini vožnje kako bi mu se pružila veća terenska sposobnost. “4x4 Terrain Control prijenos” uključuje pet postavki; Automatski raspodjeljuje snagu između prednjeg i stražnjeg dijela, ovisno o brzini i prianjanju vozila, Snow optimizira vuču za skliske površine, Mud/Sand je za promjenjiv teren, a Eco optimizira protok okretnog momenta kako bi se smanjila potrošnja goriva.

Načini vožnje mogu se birati pomoću okretnog gumba na središnjoj konzoli. U sredini kotačića nalazi se funkcija kontrole nizbrdice koja pomaže u ograničavanju brzine automobila na strmim nizbrdicama. Središnji zaslon također ima očitavanje nagiba automobila, nagiba i raspodjele snage.

Za novi Duster postoje četiri razine opreme. Essential pokreće stvari, a slijedi ga Expression, dok na vrhu ponude postoji podjela između modela Journey i Extreme koji je nešto više usmjeren na terensku vožnju.

Essential ima 3,5-inčni medijski zaslon na ploči...

..., držač za pametni telefon (što je ono što Dacia očekuje da će kupci koristiti češće od zaslona), Bluetooth povezivost, USB priključak, tempomat i stražnje parkirne senzore.

Zaslon od 10,1 inča i Dacijina novoizmijenjena infotainment ponuda dostupni su na razini opreme Expression i više. Sustav uključuje Apple CarPlay i Android Auto bežičnu povezanost, plus kameru za vožnju unatrag. Expression također dobiva veći vozačev zaslon od sedam inča i aluminijske naplatke od 17 inča.

Model Journey nalazi se uz Extreme u liniji pa očekujemo da će ove varijante biti bliske po cijeni. Oni bi također trebali osigurati većinu britanskih Dustera, budući da tvrtka tvrdi da visoke razine opreme obično čine 70 posto prodaje. Journey dobiva 18-inčne aluminijske naplatke, svjetla za maglu, automatski klima uređaj, ulazak bez ruku, električnu parkirnu kočnicu, bežični punjač za pametni telefon i poboljšani zvučni sustav.

Očit je dodatni fokus Extrema na otvorenom, s perivim presvlakama i gumenim patosnicama u kabini i prtljažniku. Također dobiva satelitsku navigaciju, električne sklopive retrovizore i bakreno smeđe stilske detalje, iznutra i izvana.

I ispod 20.000 eura

Najnovija značajka interijera u automobilu vjerojatno je nova opcija pod nazivom "YouClip". Ponovno pregledan konceptom Manifesto, to je kreacija zaštićenog znaka koja dolazi kao standard (s tri ili pet kopči, ovisno o razini opreme) i omogućuje vam da popravite dodatke kao što su svjetla, zasloni, boce i ključevi u unutrašnjosti automobila. Dacia kaže da kopča ima najveću težinu od 8 kg.

Dacia još nije objavila cijenu za novi Duster, ali se u kontinentalnoj Europi očekuje da će koštati ispod 20.000 eura. Stoga bismo vjerojatno trebali očekivati ​​samo blagi porast u odnosu na početnu cijenu trenutnog automobila, a u prodajne salone stižeu drugoj polovici 2024. godine.


 

DACIA IZ TEMELJA PROMIJENILA IZGLED - SVJEŽA, ZABAVNA I FUNKY! Dacia je u Slavoniji prvo skinula masku s najnovijeg Dustera - "NAJVIŠE ZA NAJMANJE NOVCA"! SJAJNO - I DALJE I PLIN -LPG!!! I to s autonomijom od 1307 km!Vjerovali ili ne, ali samo mjesec dana prije današnje svjetske premijere imali smo priliku Extreme vidjeti ni manje ni više nego u Zapadnoj Slavoniji. Dacia dobro zna što radi i Hrvatska je dobila rijetku priliku prije ostalih vidjeti nevjerojatnu preobrazbu klasičnog, u potpuno moderan SUV! Koristi istu platformu kao Renault Clio i Captur, Sandero i Jogger... SVE TO I DALJE ISPOD 20.000 EURA!

Kvantni skok u užitku u vožnji. "NAJVIŠE ZA NAJMANJE NOVCA"! SJAJNO - I DALJE I PLIN -LPG!!! I to s autonomijom od 1307 km! - Kvantni skok u užitku u vožnji. Dacia je u Slavoniji prvo skinula masku s najnovijeg Dustera koji stiže s novim izgledom i svježom tehnologijom! Sve to i dalje pod vodiljom "NAJVIŠE ZA NAJMANJE NOVCA"! SJAJNO - I DALJE I PLIN -LPG!!! I to s autonomijom od 1307 km!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.