Nećete se cijepiti, e nećete ni letjeti avionima - potvrda o cijepljenju protiv SARS-CoV-2 bit će obavezna

Qantas je prvi među zrakoplovnim kompanijama poručio kako će putnici morati imati potvrdu o cijepljenju protiv koronavirusa. Alan Joyce, izvršni direktor australskog Qantasa rekao je da će samo oni putnici koji imaju potvrdu o cijepljenju protiv koronavirusa moći letjeti s njima. Nova politika bit će uvedena sljedeće godine kada se cjepivo stavi na raspolaganje u velikom broju. Joyce je uvjeren da će slične zahtjeve nametati i druge zrakoplovne tvrtke ako želimo da se stvari vrate u normalu nakon pandemije. Svjestan je da takvu odluku mnogi ljudi mogu ogorčiti, posebno oni koji se ne žele cijepiti, ali uvjeren je da će se većina zrakoplovnih kompanija, a ne samo Qantas, odlučiti za takve mjere.Uz sve to zrakoplovna industrija za preživljavanje treba novih 80 milijardi dolara.
Gubitak u zrakoplovnom sektoru trenutno je veći od 100 milijardi.

Nećete se cijepiti, e nećete ni letjeti avionima - potvrda o cijepljenju protiv SARS-CoV-2 bit će obavezna Quantas press
27. 11. 2020

Ako cjepivo bude uspješno, direktor Qantasa očekuje da bi se međunarodna zračna putovanja mogla normalizirati do kraja 2021. godine.
"Prema našim procjenama, tvrtkama u tom sektoru trebat će još 70 do 80 milijardi dolara (oko 59 do 67 milijardi dolara) dodatne pomoći", rekao je čelnik Međunarodnog udruženja zračnog prometa (IATA) francuska novinska agencija AFP. "Inače neće preživjeti", dodao je.
Zrakoplovne tvrtke trebaju još 70 do 80 milijardi dolara da bi preživjele

Pandemija je ozbiljno zahvatila zrakoplovni sektor i, zajedno s ugostiteljstvom, turizmom i kulturom, smatra se najugroženijim dijelovima gospodarstva. javni život. Nakon proljetnog šoka, kada su putnička zračna putovanja oko svijeta gotovo prestala, situacija se malo opustila u ljetnim mjesecima, no posljednjih su tjedana zemlje ponovno pooštrile ograničenja zbog širenja zaraza.
 

Do sada, IATA procjenjuje da su od prvog pandemijskog vala primili ukupno oko 160 milijardi dolara državne pomoći, ali rizici rastu kako se epidemija pogoršava, a koronarna kriza nastavlja 2021. godine. "Što kriza duže traje, to je veća vjerojatnost bankrota", bio je jasan de Juniac. Prema njegovim riječima, gotovo 40 prijevoznika je u vrlo teškoj situaciji ili su već zatražili zaštitu od vjerovnika.

IATA očekuje 66 posto niži zračni promet putnika tijekom cijele godine nego 2019. godine, jer udruga procjenjuje da se neće vratiti na prošlogodišnju razinu prije 2024. godine. čak pretpostavljajući da će cjepivo Covid-19 biti široko dostupno sredinom sljedeće godine.

Očekuje se da će se prihodi zrakoplovnih prijevoznika ove godine prepoloviti na oko 419 milijardi dolara u odnosu na 2019. godinu, a ukupni gubici u sektoru očekuju se do 100 milijardi dolara. To je još 13 milijardi više od prethodnih procjena.

Na pitanje hoće li kriza potaknuti konsolidaciju u tom sektoru, de Juniac je odgovorio da zrakoplovne tvrtke trebaju sredstva za preuzimanja i da su trenutno u "načinu preživljavanja". Procijenio je da će nakon krize biti manje prijevoznika. Ukidati će se neisplative rute i smanjiti broj zrakoplova.

Prema de Juniacu, takve će vitke tvrtke biti spremne dinamično odgovoriti na oporavak putničkog prometa kad se dogodi. "Mislim da će tada ovaj oporavak početi prilično brzo", zaključio je neposredno prije početka godišnjeg kongresa IATA-e.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.