Hrvati spremni čekaju start u Limi novog Dakar Rallyja, a uzdaju se u "čudovišni" bolid od 192 KS koji je dugačak kao Fićo

Danijel Šaškin i Saša Bitterman 48 sati prije START-a 41. po redu izdanja najtežeg svjetskog relija, onog Paris-Dakar. Početak utrke je u nedjelju 6. siječnja iz samog središta Lime, glavnog peruanskog grada, a vozi se deset dionica dugih 3000 km, od čega 70 posto po pijesku. Cro Dakar Team uzda se u neobično, pijesku prilagođeno čudovišno vozilo startnog broja 382 koje su osmislili Francuzi a koje servisira Darko Peljhan, višestruki nacionalni pobjednik u reliju

Hrvati spremni čekaju start u Limi novog Dakar Rallyja, a uzdaju se u "čudovišni" bolid od 192 KS koji je dugačak kao Fićo start press
4. 1. 2019

Daniel Šaškin i Saša Bitterman vozit će egzotično francusko vozilo startnog broja 382, Can Am Maverick X3 koji je specijalno za teške "dakarske" uvjete pripremio Darko Peljhan, Slovenac i njihov čarobni mehaničar/tehničar. Puna dva tjedna voziti će se ove godine isključivo u Peruu i to po trasi koja 70 posto je pokrivena pijeskom i kamenjem.

Trkaće vozilo i tehničku potporu na utrci daje BBR Team Francuska.
Vozilo je Can Am Maverick X3 specijalno pripremljeno za teške dakarske uvjete.
Ima 192 konjskih snaga i 900 ccm te pogon na sve kotače.
Vozilo je dugo 335 cm, široko 183 cm, visoko 170 cm i teško 850 kg. Duži je od Fiće za samo pet centimetara.
Smješteno je u kategoriji između automobila i motora u Side by side vozila.
To je nova kategorija u rally raidu i u idućim godinama očekuje se pravi bum u pripremi ovih vozila za utrke u najtežim uvjetima.

Brigu oko "čudovišnog vozila" spremnog i za najveće poduhvate vodi za Cro Daka3 Team 2019. Darko Peljhan, inače šesterostruki prvak Slovenije u rallyju s odvoženih 250 utrka i s više od 30 pobjeda. Surađuje već godinama s VW motosportom, Vermont racing teamom i BRR-om na izradi trkaćih vozila. Sam ih je izradio preko 100. Profesionalni je auto mehaničar s mnogo stručnih certifikata (Audi, VW, Škoda). Ima više od 30 godina iskustva u auto sportu. On je i avio mehaničar i vrstan skipper. Ključan je čovjek ekipe. O njemu ovisi tehnička ispravnost trkaćeg automobila u utrci. Boljeg za tu ulogu nema.

Daniel Šaškin jedan je od najtalentiranijih i najatraktivnijih vozača rallyja u Hrvatskoj. Prvak Hrvatske u grupi N 2005. godine, drugi u međunarodnom prvenstvu Hrvatske 2005. godine. Pobjednik na desetak rally utrka u Hrvatskoj i Sloveniji. Pobjednik utrke Europskog prvenstva na brdskim stazama u Buzetu, grupe N 2006. godine. Sudionik Central European Rallyja 2008. u Mađarskoj i Rumunjskoj, Pax Rallyja 2008. godine u Portugalu. Nastupio i na prvom dakarskom rallyju 2009. godine u Južnoj Americi. Posljednji nastup imao je na Portalegre 500 rallyju u Portugalu ove godine. Konstantno je u borbi za najbolje plasmane na natjecanjima na kojima nastupa, bez obzira bile to rally ili rally raid utrke. Uspješan organizator Croatia rallyja posljednjih pet godina. Za nastup na Dakru 2019. godine izabrao je novo vozilo za novi izazov, a to je plasman među pet najboljih u kategoriji Side by side rally vozila.
Saša Bitterman se više od dvadeset godina bavi automobilizmom kao suvozač. Kao veliki automobilistički entuzijasta, ne propušta niti jedno natjecanje te stječe znanja i iskustvo zbog kojega ga angažiraju najpoznatija imena i timovi u rally natjecanjima. Nekolicini rally vozača, uz pilotiranje i konzultacije, pomogao je da osvoje titule nacionalnog prvaka. U međuvremenu započinje i vlastitu vozačku karijeru, ali zbog potražnje za pilotiranjem to ostaje rekreativnog karaktera. Ambicija mu je nastupiti i završiti dakarski rally tako da je odlučio biti kopilot Danielu na ovom zajedničkom izazovu.

CRO DAKAR TEAM 2019.

Daniel Šaškin - vozač

Saša Bitterman - suvozač navigator

Darko Peljhan - tehnička podrška

Marin Frčko - team manager

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.