Porsche 911 GT2 RS najsnažniji je 911 u povijesti

Nikad nijedan 'Elfer' nije razvijao 700 konjskih snaga pa je Porsche novim 911 GT2 RS napravio presedan i 911-icu iz klase superautomobila približio hiperautomobilima

30. 6. 2017

Najbrža i najsnažnija cestovna Jedanaestica spremna je za start: Na skupu natjecateljskih vozila Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji (od 30. lipnja do 2. srpnja) Porsche 911 GT2 RS slavi svjetsku premijeru. Glavni pokretač adrenalina je biturbo 6-cilindrični bokserski turbobenzinac s 3.8 litara obujma, koji je posuđen iz modela 911 Turbo S te temeljito modificiran tako da ispaljuje 700 KS i 750 Nm.

Za povećanje učinkovitosti tu su povećani turbopunjači koji pritišću veće količine procesnog zraka u komore za izgaranje. Za optimalno hlađenje kod krajnjih opterećenja zadužen je novi dodatni sustav hlađenja, koji raspršuje vodu po hladnjacima stlačenog zraka kod vrlo visokih temperatura. Na taj način snižava se temperatura plinova kod područja povišenog tlaka. Time se i za ekstremnih uvjeta osigurava optimalna učinkovitost automobila.

Oznaka RS jasno daje na znanje kako mu je prirodno okruženje trkaća staza pa je masa srezana na 1470 kg. S obzirom na to da jedna konjska snaga pokreće malo više od dva kilograma mase ne čudi to što se do stotke katapultira za samo 2,8 s, a najveća brzina iznosi 340 km/h.

Snažni dovodi i odvodi zraka zajedno s dominantnim stražnjim krilom naglašavaju kako je aerodinamika ta koja određuje oblik i dizajn. Veliki i široki kotači (265/35 ZR 20 prednji i 325/30 ZR 21 stražnji) osiguravaju izvanrednu silu pri kočenju i skretanju. 911 GT2 RS standardno je opremljen Porsche keramičkim kočniim sustavom (PCCB). Blatobrani sprijeda, ventilacije kućišta kotača, vanjska strana Sport Design bočnih retrovizora, zračni otvori stražnjeg bočnog dijela i elementi stražnjeg dijela izrađeni su, kao i mnoge komponente interijera, od karbonskim vlaknima pojačane plastike (CfK). I prednji poklopac se, radi maksimalnog smanjenja mase, sastoji od karbona, a standardna obloga krova od magnezija. Oba karoserijska dijela po dužini krasi široko užljebljenje.

Za kupce novoga vrhunskog sportskog vozila Porsche Design udružio je snage s Porsche Motorsportom i razvio kronograf 911 GT2 RS. On je rezerviran isključivo za vozače modela 911 GT2 RS. Središnji dio čini prvi vlastiti satni mehanizam koji je Porsche razvio u trogodišnjem radu. Kalibar 01.200 posjeduje funkciju flyback, mostove mehanizma optimirane prema putovima opterećenja te službeni certifikat preciznosti COSC. Kućište je izrađeno iz laganog titana.

Početna cijena za model 911 GT2 RS u Njemačkoj je 285.220 eura, uključujući PDV i opremu specifičnu za pojedinu zemlju. Cijena Porsche Design kronografa 911 GT2 RS je 9450 eura.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.