Toyota Yaris Hrvata Mario Majdandžića je “The Car of the Year 2021”, drugi je Fiat New 500, a treća Cupra Formentor

Japanski gradski auto četvrte generacije izabran je danas u Ženevi u najznačajnijem svjetskom odabiru, onom 59 novinara iz 22 europske države za “The Car of the Year 2021”. Yaris je osvojio  266 bodova, drugoplasirani Fiat New 500 dobio je 240, treća Cupra Forementor 239. Potom slijede Volkswagen ID.3 . (224), Škoda Octavia (199), Land Rover Defender (164) te Citroën C4 (143). Japanci su prije toga osvojili Zlatni kotač kao naj hrvatski auto 2021. te nagradu za najbolji HR gradski auto 2021. godine! Prvi Yaris osmislio je 1999. Grk Sotiris Kovos, a 22 godine kasnije posegnuli su ponovo za Balkancem. Mario Majdandžić (46), podrijetlom iz Slavonije nije neiskusan u svijetu krojača pleha. 2009. bljesnuo je poput prave svjetske zvijezde kad je njegov BMW i8 oduševio javnost. Od jednog koncepta, jedne ideje Slavonca Majdandžića rođenog u Stuttgartu, nastao je cijeli podbrend nazvan BMW-i kojem je danas na čelu još slavniji Domagoj Đukec, šef dizajna BMW-a. Mario je još od 2012. kada je napustio BMW uToyoti. Glavni je dizajner eksterijera Toyota Europe Design Development timu (ED2) u Nici. Yaris četvrte generacije krenuo je snažno i jedan je od bestselera.

https://fb.watch/3QvNTaI8_g/

Toyota Yaris Hrvata Mario Majdandžića je “The Car of the Year 2021”, drugi je Fiat New 500, a treća Cupra Formentor Toyota
1. 3. 2021 | Promo

Toyota Yaris je “The Car of the Year 2021”. Dodjela nagrada održana je danas u Ženevi. Ceremonija je izravno emitirana na internetskoj stranici Međunarodnog salona automobila u Ženevi. 59-člani žiri, sastavljen od automobilskih novinara iz 22 države, odabrao je pobjednika među sedam modela koji su prošli u krug finalista u prvom krugu glasanja. Trofejem za “The Car of the Year 2021” Toyota Yaris osvaja najprestižniju i najželjeniju nagradu u automobilskom svijetu koja se dodjeljuje od 1964.

Frank Janssen,  predsjednik žirija “The Car of the Year 2021” izjavio je nakon objave rezultata. - "Vrijedan je Yaris pobjednik na ovogodišnjem izborima. Posve zasluženo je pobijedio šest finalista.

Matt Harrison, potpredsjednik, Toyota Motor Europe dodao je: -  „Ovo je velika čast za Toyotu i želio bih zahvaliti žiriju na pažnji i priznanju. Također bih iskoristio ovu priliku da posebnu pohvalu dam i našim razvojnih timova u Europi i Japanu. Ovo je najbolji Yaris ikad! Nije bez vraga naš šef Akio Toyoda kazao kako je i sama pojava Yarisa izazvala ushit, a i osmijeh na lice naših kupaca.

Matt Harrison pri tome je mislio i na našeg Maria Majdandžića koji je zaslužan za izgled Yarisa i koji je šef dizajnerskog europskog centra Toyote koji je smješten u Nici.

Ove godine izbor se održao pod posebnim uvjetima. Umjesto uobičajenog otvaranja na tiskovne dane Međunarodnog salona automobila u Ženevi (GIMS), ceremonija je, kao i 2020. godine, emitirana kao čisti prijenos uživo na Internetu.

Rezultati glasanja sedam finalista "automobila godine 2021":

Toyota Yaris:                         266 bodova

Fiat New 500:                        240 bodova

Cupra Formentor:               239 bodova

Volkswagen ID.3 .:               224 boda

Škoda Octavia:                     199 bodova

Land Rover Defender:        164 boda

Citroën C4:                           143 boda

Ceremoniju dodjele nagrada "Automobil godine 2021" podržao je Touring Club Switzerland TCS, koji ove godine slavi 125. godišnjicu postojanja.

Videozapis svečane dodjele nagrade "Car of the Year" uskoro će biti dostupan na web mjestu međunarodnog salona automobila u Ženevi. Geneva International Motor Show  -  www.gims.swiss.

Četvrta generacija Yarisa osvojila je prestižnu nagradu, no ona je i potvrđeno najsigurniji mali automobil na svijetu. Svojim atraktivnim i dinamičnim dizajnom privlači brojne poglede. Hrvat Mario Majdandžić, je potpisuje. Prvi obrisi i ideja o izgledu novog Yarisa, nastali su iz skica Marija Majdandžića iz Toyotina europskog studija ED2. Sada već 46. godišnji dizajner svjetskog glasa završio je automobilski dizajn na Fachhochschule Pforzheim. Na istom sveučilištu koje je "proizvelo" najpoznatije svjetske krojače pleha, nama najpoznatijeg, Domagoja Đukeca koji je danas šef dizajna BMW-a. Mario Majdandžić radio je u BMW-u sve do 2012. i ostati će upomaćen po dizajnu legendarnog BMW-a i8. Zanimljivo, samo koji mjesec nakon što je Mario otišao iz Munchena, u BMW je pristigao Domagoj Đukec koji je sad na čelu i "i" odjela koji je generiran upravo iz Majdandžićeva koncepta

Mario je inspiraciju za Yaris pronašao promatrajući volumen, proporcije i zaokruženo čvrstu formu japanske novogodišnje delikatese - jela Kuromame nastaloj od zrna grahorice, a potom kombinirajući elemente dizajna skulpture bika, koja odaje neiscrpnu snagu u svakom pokretu. Time je za novi Yaris definirao dinamičnu i čvrstu siluetu. Silueta je potpuno usklađena s porukom koju novi Yaris donosi "Spreman za pokret"! Produkcija dizajna odvijala se u Japanu pod vodstvom g. Takayukij Nakajima. Japanski mališan je dokaz globalnog predznaka Toyote. Japanska kompanije u svim svojim strategijima nikad ne misli lokalno. Oni jasno predviđaju potrebe, želje i navike vozača u različitim dijelovima svijeta. S europskim vozačima na umu, dinamični Yaris rođen je 1999. godine. Riječ je o malom automobilu koji je u svijet gradskih vozila unio japanski pristup i kvalitetu. Istovremeno je ponudio sve glavne značajke na koje se zaklinju europski vozači, fijučući ulicama mnogih gradova starih kontinenata na svojim svakodnevnim poslovima.

Već 2000. godine postojala je jasna potvrda da je Yaris hit - postao je prvi Toyotin model koji je nagrađen Europskim automobilom godine. U nešto više od dva desetljeća pojavile su se četiri generacije automobila koji su vrlo brzo stekli titulu najprodavanijeg modela Toyote na europskom tržištu. Yaris je tijekom odrastanja postavio nove standarde na polju gradskih automobila. Oduvijek se isticao kvalitetom, sigurnošću, inovativnošću, funkcionalnošću, prostranošću i naravno dizajnom.

U 20 godina, Yaris je postao najvažniji Toyotin model u Europi, neprestano povećavajući ukupni broj prodanih vozila i tržišni udio. Godine 2019. zabilježio je prodaju od oko 224.000 vozila, te dostigao 7,6 % tržišta u segmentu B, čime je bio najprodavaniji Toyotin model u Europi, čineći više od 22 % prodaje novih automobila. Hrvatskim se prometnicama kreće preko 17.000 Yarisa iz prethodnih generacija.
Toyota predviđa da će segment B ostati velik dio tržišta u sljedećih nekoliko godina te da će Yaris nastaviti biti jedan od najvažnijih modela, odgovarajući na zahtjeve tržišta za automobilima koji troše još manje goriva i ispuštaju još manje štetnih tvari radi zadovoljavanja sve strožih ekoloških propisa.

Novi Yaris pravi je odgovor na izmijenjene prioritete kupaca malih automobila, jer na njih odgovara racionalnim zahtjevima kao što su cijena, praktičnost, sigurnost i kvaliteta združeni s onim emotivnim razlozima koji uključuju izgled, sportski duh, mladenački imidž te zabavne performanse.
Proizvodnja
Novi Yaris se proizvodi u pogonu Toyota Motor Manufacturing France u Onnaingu, u blizini Valenciennesa, gdje je uloženo 300 milijuna eura u omogućavanje proizvodnje vozila TNGA. 1,5-litarski motor Hybrid Dynamic Force i hibridni mjenjač proizvode se u Toyota Motor Manufacturing Poland.

Dizajn četvrte generacije modela Yaris potpisao je Hrvat Mario Majdandžić, koji posjeduje diplomu jedne od najpoznatijih škola automobilskog dizajna, one Fachhochschule Pforzheim, iz koje potječu autori mnogih legendarnih automobila. Majdandžić, voditelj vanjskog dizajna, primio je dvije jasne upute od Jasunori Suezawa, glavnog razvojnog inženjera četvrte generacije Yaris projekta: automobil mora nalikovati dinamici sportaša tijekom trčanja, a trebao bi biti dizajniran prema malim-velikim na osnova na kojoj je stvoren prvi Yaris.

I zasukao je rukave, točnije, počeo pregledavati svoju maštu. Čak su i dizajneri automobila u osnovi umjetnici koje odlikuju jedinstveni pogledi, različiti kutovi, a prije svega izuzetno bogato znanje iz povijesti umjetnosti. Uz to, svijetom hodaju otvorenih očiju i inspiraciju pronalaze na najneočekivanijim mjestima. Ta istinska ljudska znatiželja često stvara izvanredne kreativne procese.

Mario Majdandžić doživio je novi Yaris u sjajnoj površini japanskog graha kuromama, a tome je  pridodao bika koji zrači snagom, samopouzdanjem i dinamikom. Potom je nacrtao novi Yaris, koji podsjeća s prednje strane usredotočenog sportaša koji se pripremao za start u startnim blokovima, s podignutom zadnjicom zračeći očekivanjem da se što prije nađe na stazi. Njegov profil isprepliće lakoću, eleganciju i dinamiku trkača koji kombinacijom svoje tehnike i mišića gura asfalt na putu do cilja.

Zanimljivo je da je novi Yaris izvana kraći od svog prethodnika i prostraniji iznutra. To je zapravo suština pristupa velike pošte kojim je Yaris započeo svoj europsko-globalni marš. Yaris je u svojoj četvrtoj generaciji postao punoljetan po svim kriterijima. S mladenačkom zrelošću i samopouzdanom zaigranošću, u svojoj klasi ponovno postavlja nove standarde. On je dizajner, ekolog, inženjer sigurnosti, mali-veliki sportaš ... urbani genij.

 Mario Majdandžić

2009. nakratko je bio prava svjetska zvijezda kad je njegov konceptni BMW oduševio javnost. Od jednog koncepta, jedne ideje Slavonca Majdandžića, nastao je cijeli podbrend nazvan BMW-i. BMW i8 koji je 2012. predstavljen kao coupe sportiva i konkurent Porscheu 911 i Audiju R8. Manje je znano - osmislio ga je jedan Slavonac. Mario Majdandžić posto je slavan kada je 2009. godine BMW odlučio njegovu viziju ultrasportaša pretvoriti u zbilju. Trebale su mu pune tri godine da zgotovi jedan od najprestižnijih i najboljih hibridnih sportskih bolida! Tako je započela saga o hibridnom plug-in BMW-u i8, a ona je početkom ove godine dobila i svoj nastavak. Od pomalo fascinantne i futurističke ideje momka koji je rođen u Stuttgartu 1975., koji je porijeklom iz Čepina, a diplomirao je na čuvenome FH-u, sveučilištu u Pforzheimu, znanome kao inkubatoru za najbolje svjetske dizajnere…, stiglo se do posve novoga brenda.

 

- rođen: Stuttgart, 1975., porijeklom iz Čepina

- diplomirao: FH, Pforzheim

- najpoznatiji dizajn do sada: BMW Vision EfficientDynamics, koncept, eksterijer

- karijera:

od 2012. Grupa Toyota - Lexus, Nagoya, dizajner

2006.-12. BMW automobili, München, dizajner

2004.-06. VW, Wolfsburg, dizajner

 


• Početna cijena Hibrid Yaris - 1,5 VVT-i hibrid LUNA paket opreme: 130.900,00 kn
• Početna cijena benzinac Yaris - 1,0 VVT-i M/T 5, LUNA paket opreme: 106.800 kn
• PREMIERE edition – poseban popust – dostupan samo za ONLINE narudžbe
• Posebno promo financiranje – detalji na poveznici:
''Pola plati sad, pola za 24 mjeseca!'' , uključen eko poticaj 18.700 kn
• Eurocare pomoć na cesti 0-24
• 5 godina jamstva bez ograničenja i 10 godina jamstva na hibridnu bateriju
• Dostupne su usluge: ključ u ruke, dostava na kućni prag, Toyota financiranje i Toyota osiguranje

 

• Savršen gradski automobil s naprednom hibridnom tehnologijom uvijek je ''spreman za pokret''
• Nova, 4. generacija hibridnog sustava pruža 116 KS, potrošnju goriva od samo 3,7 l/100 km i emisiju CO2 85 g/km (WLTP)
• Konstruiran da ponese titulu najsigurnijeg kompakta na svijetu
• Napredni sustav pomoći vozaču-standardna oprema (Advanced Driver Assistance systems - ADAS)
• Dizajniran i razvijen za europske kupce; izrađen u Valenciennesu u Francuskoj.
• Vanjski dizajn potpisuje Hrvat, Mario Majdandžić

Toyota Yaris HR auto godine - Toyota Yaris

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.