VIDEO + Nekad su Francuzi izvozili "Revolution", a od danas 'Renaulution' - Lada i Dacia ruku pod ruku, baš kao i Lotus i Alpine s Renaultom 5

Renault je od rano jutros bombardirao javnost s nevjerojatnom količinom noviteta. Sve iz veže jedno ime - 'Renaulution'! Iza svega se skriva potvrda da će se Alpine i Lotus udružiti u razvoju laganih električnih sportskih automobila do oživljavanja Renaulta 5. No na najjače je odjeknula vijest o združivanju Dacije i Lade i mega senzacionalan novitet koji su predstavili - SUV Dacia Bigster. Renaulta ima sjajan plan za Daciju i Ladu koje će biti povezane u jednu "namjensku poslovnu jedinicu". Zajedno već pripremaju sedam od 24 vozila koje će grupa lansirati do kraja 2025. To uključuje i novu Ladu Nivu. Svi će biti na CMF-B platformi. Više manje riječ je o crossoverima, o moćnim srednje veličine 4x4 modelima. Unatoč velikim promjenama u načinu na koji Renault posluje, Denis Le Vot, izvršni direktor Lade i Dacije obećava kako će "Dacia ostati Dacia". Što je zaista vrlo dobra vijest za sve one koji očekuju iznimno puno za relativno malo uloženog novca. Ne bez vraga, Dacija je tvrtka koja ima iznimno izražen rast i koja se pokazala neočekivano prihvaćenom i pouzdanom. Sve je to dio korporativne strategije tvrtke 'Renaulution'. Samo u rusko-rumunjskoj poslovnoj operaciji očekuje se najmanje 24 nova vozila do kraja 2025.

Zajedno s Alpine / Lotusom i Renaultom 5, Dacia Bigster je istinski bum. Dugačak je 4,6 metara, a ovaj SUV bi trebao "učiniti pravi mali dar mar u C-segmentu. I to ne samo kao "price cuters", već i kako crossover koji ima što ponuditi. U Renaultu su optimisti i vjeruju da njihovi snovi mogu postati javom. Bigster je po njima još "debelo" iznad Dustera. Bigster je "originalno vozilo izrađeno s istinskim principima", bez "zvukova i zvukova, bez kromiranih obloga ili imitacije aluminija" i zaštitnih ploča izrađenih od "sirove reciklirane plastike". Predstavlja "bit" SUV-a, a trebali bi ga pokretati "i alternativni i hibridni motori". Daciju Bigster Concept osmislio je i dizajnirao DE Victor SFAZIOF.

VIDEO + Nekad su Francuzi izvozili "Revolution", a od danas 'Renaulution' - Lada i Dacia ruku pod ruku, baš kao i Lotus i Alpine s Renaultom 5 Olivier MARTIN-GAMBIER/ Renault/Dacia Press
14. 1. 2021

- Dacia će ostati Dacia, uvijek pametnim kupcima nudeći pouzdan, autentičan i racionalan auto s najboljim omjerom uloženo - dobiveno! Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti modularnu platformu CMF-B, pojačati našu učinkovitost i dodatno povećati konkurentnost, kvalitetu i atraktivnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što nam je potrebno da dovedemo Daciju i na najzahtjevnija svjetska automobilistička tržišta. Naša je predvodnica Dacia Bigster Concept, pompozno je jutros na virtualnoj svjetskoj premijeri izjavio Denis Le Vot, izvršni direktor Dacije i Lada. Naravno, nije krio da se iza cijelog pothvata krije posve nova Renaultova strategija za sljedeća desetljeća koju su Francuzi nazvali "Renaulution". Prije nešto više od 230 godina izvozili su politički "Revolution", a sad to čine mobilnošću koju su nazvali imenom koje asocira na ono koje su zastupali Danton i C. Desmoulins, Robespierre, L. A. Saint-Just... Naravno da je svaka sličnost u ovom slučaju tendenciozna, no igra riječi kao da poručuje da je i danas moguće izvesti krucijalne promjene, bar na terenu motorizacije i mobilnosti.

Dacia Bigster iznad je Dustera i u budućnosti bi trebala figurati kao Dacia The Best! Pridržava se Dusterovog jednostavnog i robusnog pristupa dizajnu; kutijaste proporcije, naglašena obloga karoserije i hrabra obrada, jasno nagovještavaju pristup Bigstera - vanjske ploče čak su izrađene od sirove reciklirane plastike. SUV će biti jedna od tri nove Dacije lansirane do 2025. godine, dok je tvrtka također potvrdila da će biti kompatibilan s "alternativnom energijom" (najvjerojatnije struje, zašto ne i plinom), kao i s "hibridnim" motorima. I Bigster će koristiti fleksibilnu CMF-B platformu tvrtke koja je također osnova novog Sandero hatchbacka.
Dacia i Lada se udružuju

Kao dio šire strategije Grupe Renault, Dacia i Lada udružit će se, a sve s ciljem poboljšanja učinkovitosti i širenja na nova automobilska tržišta. I to i ona najzahtjevnija.

Evo što su iz Francuske poručili o svom novom, izazovnom projektu:

- Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati učinkovitost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i proširiti ponudu. Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj utjecaj na tržište vozila C-segmenta.

„Dacia ostaje vjerna sebi, stoga nudi pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima jamče najbolji omjer cijene i kvalitete.” Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B te povećati učinkovitost, konkurentnost, kvalitetu i privlačnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći konceptno vozilo Bigster Concept.” Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution

Robustan poslovni model, jedinstven koliko i učinkovit

Dacia je tijekom posljednjih 15 godina neprestano stvarala suvremena, jednostavna i privlačna vozila. Oslanjajući se na zavidno iskustvo i stručnost, Dacia iskorištava dokazana tehnološka rješenja Grupe Renault i Alijanse Renault Nissan Mitsubishi.

Zahvaljujući optimiziranom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje s ukupno 7 milijuna prodanih vozila i brojnim uspješnicama. Sandero i Duster već su niz godina najprodavanije osobno vozilo i SUV na tržištu za privatne kupce u Europi.

Dacia pomno prati trendove među novom generacijom kupaca kako bi uvijek ponudila najbolja rješenja. U želji da osnaži svoju ulogu i ponudi vozila koja istovremeno odgovaraju na potrebe kupaca i kretanja u industriji, Dacia se oslanja na:

• jednostavan i odmjeren dizajn kako bi se smanjili troškovi razvoja vozila

• poslovnu jedinicu Dacia-Lada koju podupire globalna automobilska grupacija uz ciljanu tehnološku podršku kako bi se povećao i iskoristio potencijal sinergije unutar poslovne jedinice

• novu, povoljnu i iznimno fleksibilnu Alijansinu platformu CMF-B koja omogućuje Daciji i Ladi da smanje broj platformi (s 4 na 1) i karoserija (s 18 na 11) u uporabi

• vozila temeljena na platformi koja podržava alternativne izvore energije i hibridne motore, u skladu s najnovijim propisima i različitim načinima uporabe

• ponudu konkurentnih vozila koju će ove godine obogatiti novi i suvremeni Sandero, Logan i Dacia Spring, najpristupačniji električni gradski automobil u Europi, dok je za 2025. godinu najavljeno predstavljanje još triju modela

• proboj u C-segment vozila konceptnim vozilom Bigster Concept

Bigster Concept: Dacia je zakoračila u C-segment s cool terenskim modelom

Vjeran Dacijinu stilu, Bigster Concept prostrano je i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom, prašnjave ceste i otkrivanje nepoznatog. Model utjelovljuje samu srž 4,6-metarskog SUV-a opremljenog samo onim najvažnijim.

Bigster Concept Dacijin je način da C-segment učini pristupačnim većem broju kupaca. Naime, kupcima će biti dostupan po cijeni vozila iz nižeg segmenta.

„Dacia Bigster Concept utjelovljuje evoluciju marke. Esencijalan, cool i pustolovan, dokazuje da i pristupačno vozilo može biti sasvim privlačno. Da u Daciji zaista vjerujemo u to najbolje dokazuje ovaj automobil.” Alejandro Mesonero-Romanos, direktor Dacijina Odjela za dizajn

DNK modela Bigster Concept protkan je snažnim vrijednostima marke; upravo onima koji su Daciji pomogli da zadrži dugogodišnju vjernost kupaca i s vremenom oko sebe stvori krug istinskih ljubitelja: jednostavnost, iskrenost i autentičnost.

Dimenzije modela Dacia Bigster Concept istovremeno su suvremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do znanja da je riječ o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulijevaju povjerenje. Nema ničeg obmanjujućeg na njemu. Kupci dobivaju ono što vide.

Izdašne vanjske dimenzije obećanje su iznimno prostrane unutrašnjosti. Svjetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila upečatljivost i odvažan stav SUV-a.

Tamnozelena boja naglašava pustolovni duh.

Bez suvišne opreme, bez kromiranih umetaka i dodataka u imitaciji aluminija, Bigster Concept originalno je vozilo sazdano na načelima vjerodostojnosti. Zato su, primjerice, vanjske zaštitne obloge izrađene isključivo od reciklirane plastike.

Buduća perjanica Dacijine ponude bit će dostupna s pogonom na alternativne izvore energije i hibridnim motorima. Marka tako pokazuje da je spremna prilagoditi se novim propisima i očekivanjima svojih kupaca.

Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za bijeg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja. Dacia više no ikad utjelovljuje slobodu kretanja i predano radi na ispunjenju temeljnih potreba i želja svojih kupaca. Kupovina s dušom. Dacia: uvijek esencijalna, uvijek privlačnija.

O MARKI DACIA: Dacia je dio Grupe Renault. Prisutna je u 44 zemlje, od kojih je većina u Europi i sredozemnoj regiji. Osnovana je u Rumunjskoj 1968., a Grupa Renault kupila ju je i 2004. ponovno predstavila svijetu novim Loganom. Dacia nudi vozila s najboljim omjerom cijene i kvalitete na tržištu. Zahvaljujući svojim kultnim modelima – Logan, Sandero i Duster – marka je ostvarila veliki tržišni uspjeh. Do danas je Dacia prodala više od 7 milijuna vozila.

Dacia Bigster Concept and Alejandro MESONERO-ROMANOS, designer - Dacia Bigster Concept and Alejandro MESONERO-ROMANOS, designer

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.