Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power

Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu - 1. mjesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mjesto među svim brendovima
Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvođač automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o početnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat. S evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.

18. 8. 2019

Sportageve pobjede u nizu
Pobjede u nizu na području kvalitete ne ostvaruje samo marka Kia kao cjelina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunsku kvalitetu, nakon prošlogodišnjeg 2. mjesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobjednik prestižnog istraživanja  J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Njemačkoj), u kojoj vozači detaljno ocjenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više od dvije godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti njemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji omjer između kvalitete i cijene.

Četiri su modela Kia među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspjeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul) koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend s najviše pobjednika.

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobjednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobjednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).

„Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima iznimna je čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvaliteti i vlasničkom iskustvu”, rekao je Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America. „S četiri pobjednika u svojim razredima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svojem razredu – Kia utjelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvijek na prvom mjestu.”  

Godišnji izvještaj analizira odzive 76.256 kupaca vozila (257 različitih modela) u 26 kategorija. Vozila ocjenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i mjenjača kao i širok izbor stvari povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korištenja vozila.

Tagovi: kia

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.