Kad je o kompaktnim karavanima riječ 308 SW je lider prostora, uz to i otmjen te obdaren odličnim, a i hibridnim motorima

VOZILI SMO: Peugeot 308 SW GT PHEV 225 / Nakon pola godine zakašnjenja eto najljepšeg i najprostranijeg kompaktnog karavana napokon i u Hrvatskoj. Peugeot 308 SW ugodno je iznenađenje i koliko god se mora boriti za mjesto pod suncem među hatchbackovima, kad je o karavanima riječ tu stoji iznimno dobro, odlično čak. Peugeota 308 SW donosi i tehnologiju plug-in hibrida – i sasvim očekivano i više cijene. Autonomija hibrida, isključivo na struju, je i gotovo 60 kilometara.

Vuče na kupe, onako skorojen po recepturi Valtera da Silve i Giugiara koji su prvi karavanima podarili sportskiji, kupeovski naglašeni oblik. I velik prtljažnik nije jedini adut

Cijene od 192.705 (Active Business 110 KS i 6 stupanjki ručni mjenjač) do 355.520 za hibridnu izvedbu GT od 225 konja i osamstupanjsku automatiku koju smo imali prigodu oprobati.
Kad je o kompaktnim karavanima riječ 308 SW je lider prostora, uz to i otmjen te obdaren odličnim, a i hibridnim motorima Igor Stažić/Start
16. 6. 2022

Vrhunska unutrašnjost modela 308 SW najveća mu je odlika i postoji potencijal da Peugeoa da se približi BMW-u i Audiju. Praktičnost ovog hibridnog karavana jednako je tako posve blizu najboljima u klasi, a iako pogonski sklop modela 308 nije tako dovršen kao kod nekih razvikanih i etabliranih rivala, lijepo je dorađen. Osim klasičnih benzinskih i dizelski izvedni sad su tu i neminovni hibridi, a kad bi od svih njih mogli birati nekako je Hybrid 180 u srednjoj izvedbi možda i najbolji izbor. Ovisno o opremi, cijena benzinskog motora potpomognuta strujom što razvijaju od 180 do 225 konja iznosi od 297.296 kn pa sve do 355.520 kuna. Najjeftiniji je onaj benzinski 1.2 trocilindarski od 110 konja koji stoji 192.705 kuna, a najjeftiniji dizelaš je 1.6 litarski HDI od 130 konja koji stoji 220.007 kuna. Cijene su otišle u nebo i to ne samo stoga što je riječ o posve novom modelu, već i zbog dobro znane situacije u Ukrajini, s nedostatko plemenitih metala koji su prije uglavnom dolazili iz Rusije...

Vozili smo hibrid od 225 konja i to najoprmljeniji GT, cijene 355.520 kn

Peugeot 308 SW je kompaktni karavan koji se temelji na 308 hatchbacku. Uslijedio je ubrzo nakon modela s petorom vrata 2013. godine, a dijeli ga učinkovit raspon motora, elegantan izgled i izdašnu razinu opreme. Osim što ima duži stražnji dio, 308 SW ima i nešto duži međuosovinski razmak od hatcha, što ga čini jednim od najprostranijih karavana u klasi. Do danas je prodano nevjerojatnih 7 milijuna ovog najpopularnijeg francuskog kompakta.

Modela 308, prvi je put uveo hibridnu snagu, ali uključivanje ove tehnologije također znači da je automobil skuplji. Vozili smo njihov novi Hybrid 225, karavan, GT Premium SW.

Ova kombinacija karoserije, motora i opreme najskuplji je 308 koji možete kupiti. 308 SW ima mnogo konkurenata. Plug-in hibridne verzije karavanskih modela imaju i SEAT Leon te Škoda Octavia koji su jaki konkurenti, a unutar Stellantis grupe (Peugeotova familija) tu je nova Opel Astra Sports Tourer PHEV.

Unutrašnjost novog modela 308 izgleda jednako luksuzno kao i bilo koji od njegovih konkurenata i čini se ravnopravnim s premium suparnicima, kao što je to recimo Audi A3. Ovaj vrhunski automobil ima puno alcantare u kabini, ali i takozvana 'Renze' tkanina, koja se koristi kod jeftinijih modela, savršeno je adekvatana.

GT Premium je dobro opremljen, s elektronski podesivim, grijanim i masažnim sjedalima. Dobivate i bežično punjenje telefona, grijani upravljač, ulaz bez ključa i bočni retrovizori s automatskim zatapanjem. S obzirom na dodatnu dužinu karavana, dobro dolazi. Tu je i kamera od 360 stupnjeva s asistencijom pri parkiranju, kao i električna vrata prtljažnika sa senzorom za stopala.
 

• Najbolji karavan

SW je skraćenica za karavan, a koristi se na karavanskim verzijama Peugeotovog kompaktnog obiteljskog automobila otkako je 307 SW stigao 2002.

Lagani facelift stigao je 2017., čime je izgled 308 SW bio usklađen sa SUV-om 3008 zahvaljujući novoj maski hladnjaka i prednjim svjetlima. Dodatni sigurnosni komplet, bolji infotainment i novi automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa za najvišu razinu opreme također su dodani tijekom ažuriranja. Prošle godine predstavljen je prvo posve novi kompakt, a odmah potom i karavan izvedba Peugeota 308. Koliko je Francuzima ovaj model značajan svjedoči i činjenica kako je to prvi Peugeot koji je ponio na maski posve novi logotip Peugeota, a uz to bez doplate se nudi sjajna metalik zelenkasto "avatar" boja!

Ne nedostaje mu ni pomagala u vožnji niti sigurnosnih značajki, s 'Drive Assist Pack' kao standardom, koji dodaje prilagodljivi tempomat, pomoć pri pozicioniranju u traku, detekciju mrtvog kuta na daljinu i upozorenje na poprečni promet straga. Uključene su i korisne tehnologije kao što su prepoznavanje ograničenja brzine i AEB.

Ako se s čime ima dičiti, onda je to njegova unutrašnjost

Peugeotov i-Cockpit izgled čini 308 drugačijim od rivala. Svi gumbi su okrenuti prema vozaču, dok je 10-inčni zaslon jasan i osjetljiv; nova postavka i-Toggle ispod olakšava prebacivanje između izbornika u pokretu.

Iza i iznad upravljača nalazi se još jedan ekran od 10 inča, a iako se može konfigurirati s različitim očitanjima, upravljač (još jedan dio dizajna i-Cockpita) blokira većinu toga.

U vožnji, SW se osjeća praktički istovjetno hatchbacku. Zaslužuje visoke ocjene za udobnost, a čak i na većim 18-inčnim kotačima, ovjes 308 SW je fascinantan i na neravnim cestama i neravnicama. Ležanje i udobnost po navadi, zavidno

Ovaj hibrid od 225 KS pokreće 1,6-litreni četverocilindrični benzinski motor s turbopunjačem uparenim s električnim motorom i ubrzava od 0-100 km/h za 7,6 sekundi – samo 0,1 sekundu brže od hibrida sa 180 KS. Ubrzanje je dobro, ali je automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa po Peugeotovoj navadi trom, a i elektromotor bi se mogao brže uključivati. No tako što mogu zamjeriti samo oni kojima je do sportskog štiha, a to sigurno nisu kupci karavana. 308 se nikad ne osjeća tako moćnim kao što se očekivalo. Miran je uglađen i tih. Autonomija isključivo na struju mu je i gotovo 60 kilometara.

Ima za 58 litara veći gepeck od Škoda Octavije

Stražnja sjedala imaju dovoljno prostora za noge i glavu, a prostranost se nastavlja u prtljažniku. Kao i većina svojih konkurenata, 308 Hybrid žrtvuje dio kapaciteta prtljažnika zbog baterije, ali prostor od 548 litara i dalje je bolji od 490 litara Octavie iV karavan.

Iako se čini da kombiji C segmenta više nisu popularni kao što su bili, u Peugeotu ističu kako i dalje očekuju popriličan interes za pridošlicu. Pritom, većinu od čak 70 posto kupaca čine tvrtke koje bi u svoje vozne parkove službenih vozila trebale uključiti 308 SW. Novi 308 SW stigao je pred pola godine u veći dio EU zemalja, a sad je i na našim cestama. U odabranim zemljama bit će ga moguće naručiti i putem interneta. U svakom slučaju zanimljiv, kvalitetan i uglađen automobil po mjeri i onih koji su vozili do sada veće automobile.

Peugeot 308 SW Hybrid 225 GT Premium
Cijena:                                 355.520 kn
Motor:                                  1.6-litre 4 cilindra, benzin / PHEV
Snaga / Moment:                         222 KS/360 Nm
Mjenjač:                                8-brzinska automatika, prednji pogon
0-100 km/h:                             7.6 s
Baterija: Lithium - Ion / 12.4 

Max. brzina:                            230 km/h
Ekonomija/CO2:                         240mpg / 27g/km
Električna autonomija:              59 km
Dimenzije: 4636 x 1442 x 2732 mm
Međuosovinski razmak: 2732 mm
Kotači/gume: 225/40 R18 
U prodaji:                              Sada


 U NASTAVKU PR TEKST PEUGEOTA

NOVI PEUGEOT 308 SW: PEUGEOT U NOVOM IZDANJU

 

Marka PEUGEOT s ponosom vam predstavlja potpuno novi PEUGEOT 308 SW s jedinstvenom siluetom. Ovo vozilo krasi izražajan stil naglašen elegantnim profilom i sofisticiranim stražnjim dijelom. Učinkovito i iznimno moderno vozilo zadržava ključna i očekivana obilježja koja traže kupci iz segmenta kompaktnih karavana.

Novi PEUGEOT 308 SW osim svoje privlačnosti nudi i sljedeća obilježja:

prostranost za putnike zahvaljujući duljini od 4,64 m i međuosovinskom razmaku od 2,73 m učinkovitost jer ništa nije prepušteno slučaju: novi PEUGEOT 308 SW optimiziran je u pogledu aerodinamike s koeficijentom Cx od 0,277 i SCx od 0,618 m čime se postiže smanjenje emisija CO₂ i potrošnje goriva
brojne pretince koji su u potpunosti prilagođeni udobnosti putnika i iznimno su praktični. U veliku središnju konzolu vozač i suvozač mogu odložiti predmete kojima se koriste.
Modularnost za svakodnevne vožnje zahvaljujući klupi u drugom redu koja se može preklopiti u tri dijela (40/20/40), dok su komande za preklapanje smještene u prtljažniku.
Vrata prtljažnika imaju električni pogon što olakšava njihovo otvaranje i zatvaranje kad su vam ruke zauzete, a podnica prtljažnika ima dva položaja
tovarni obujam dovoljan je za sve privatne i poslovne aktivnosti i može biti u rasponu od 608 do 1634 litre vode (s potpuno preklopljenom klupom).
  

Zahvaljujući tehnološkim inovacijama novi PEUGEOT 308 SW uvodi promjene, baš kao što je slučaj i u novom vozilu PEUGEOT 308, u pogledu sustava PEUGEOT i-Cockpit®.

 Stvoren je potpuno novi doživljaj s više ergonomije, boljim uređenjem, većim užitkom u vožnji, boljom kvalitetom i mogućnostima povezivanja:

novi kompaktni upravljač s ugrađenim komandama uz mogućnost grijanja
digitalna trodimenzionalna instrumentna ploča smještena je u razini očiju i ima digitalni zaslon od 10". Središnji dodirni zaslon od 10" visoke razlučivosti donosi inovaciju u vidu novog sustava PEUGEOT i-Connect® Advanced, multimedijskog sustava koji je intuitivan i nudi internetske usluge, poput pametnog telefona
i-prekidači koji zamjenjuju fizičke komande klima-uređaja. Svaki i-prekidač u potpunosti je podesiv tako da može postati prečac za određenu funkciju na središnjem zaslonu.
Mogućnost povezivanja: četiri USB C utičnice, bežično zrcaljenje i mogućnost povezivanja dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme.
 Novi PEUGEOT 308 SW ima najnoviju generaciju sustava za pomoć u vožnji koji uvode polu-autonomnu vožnju, čime se postiže još veća razina sigurnosti, s paketom Drive Assist 2.0 (dostupno krajem godine). Sastoji se od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go (automatski mjenjač EAT8) i sustava za održavanje putanje u voznom traku, a tu su i 3 nove funkcije za vožnju na odvojenim kolnicima: polu-automatska promjena vozne trake, preporučivanje brzine unaprijed i prilagođavanje brzine u zavoju.

Novi PEUGEOT 308 SW dolazi s više vrsta motora: punjivi hibridni (HYBRID 225 e-EAT8, HYBRID 180 e-EAT8), benzinski (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 i EAT8) te dizelski (BlueHDi 130 S&S BVM6 i EAT8).

Novi PEUGEOT 308 SW dio je segmenta C za karavane, tržišta na kojem PEUGEOT ostvaruje uspjeh već dugi niz godina.

 

Iako je u izravnoj konkurenciji sa SUV-ovima, ovaj je segment konstantno prisutan od 2010. godine. Potražnja u Europi i dalje je velika, a predviđa se stabilan plan prodaje u godinama koje dolaze.

Kupci karavana najmlađi su i najdinamičniji kupci u segmentu C, vrlo im je bitan oblik vozila, a radi se uglavnom o aktivnim parovima, neovisno o tome imaju li djece, koji intenzivno upotrebljavaju svoja vozila (najaktivniji vozači u segmentu).Oni su vrlo zahtjevni i imaju brojna očekivanja u pogledu stila, užitka u vožnji i tehnologije, a da se pritom nisu spremni odreći prednosti poput obujma i prostranosti.

U tom je kontekstu novi PEUGEOT 308 SW u stanju ispuniti sve potrebe svih kupaca (70 % poslovni kupci i 30 % privatni kupci), ali je spreman osvojiti i nove kupce. Novi PEUGEOT 308 SW spada u skupinu vozila visoke klase s konceptom koji se temelji na ovim ključnim elementima: dizajn, učinkovitost, tehnologija i modularnost.

INTENZIVNO VOZILO

Stilski izazov za novi PEUGEOT 308 SW bio je taj da se istakne karakter i poželjnost, ali da pritom postoji i velik tovarni obujam. Kao i kod limuzine, optimizacija strukture vozila omogućila je, bez ugrožavanja unutarnjeg prostora, da krov izgleda kao da lebdi te da se poveća površina karoserije za oblikovanje stražnjeg dijela.

Novi PEUGEOT 308 SW vozilo je snažne osobnosti koje utjelovljuje pojam stila u službi funkcionalnosti. Koncept i dizajn ovog vozila zavode i privlače poglede na predmet čiji je primarni cilj da ponudi velik tovarni prostor, prostranost i praktičnost. Međuosovinski razmak je 55 mm duži nego u limuzini čime se produljuje silueta i prostor u stražnjem dijelu.

Dakle, novi PEUGEOT 308 SW na svom stražnjem dijelu preuzima izgled karakterističnih bočnih linija novog vozila PEUGEOT 308, urezanih u dubinu, čime se stvaraju udubine za svjetla koja osvjetljavaju cestu. To je ključni dio njegovog izgleda.

Dizajn obruba bočnog prozora koji ima veći pad od linije krova dovodi do razlikovanja u materijalu (intenzivnija boja karoserije) koje novom vozilu PEUGEOT 308 SW daje vrlo dinamičnu siluetu u segmentu.

Stražnja strana ima iznimno tanka LED svjetla baš kao i izvedba limuzine, ali bez crne linije koja ih povezuje (što je slučaj na limuzini). Novi PEUGEOT 308 SW nastoji povećati količinu karoserije koja je vidljiva, posebno na vratima prtljažnika, kako bi se istaknuo velik obujam i privukla pozornost na zajamčeni veliki tovarni prostor.

Stražnji dio je, kao i na izvedbi limuzine, sastavljen od optimalnih linija za protok zraka kako bi se postigle izvrsne aerodinamičke performanse. Stoga je posebno impresivan dio ispod odbojnika jer djeluje kao produžetak donjeg dijela bočnih linija i služi poput aerodinamičnog usmjerivača zraka koji prekida protok zraka koji prelazi preko vrata.

Novi PEUGEOT 308 SW krasi i novi logotip marke PEUGEOT

na prednjoj maski koja mu je u potpunosti prilagođena. Njegov je izgled dodatno istaknut uzorkom rešetke koja mu se postupno približava.

Senzor za sustave za pomoć u vožnji predstavlja evoluciju u tehnološkom i dizajnerskom smislu. Skriven je iza logotipa (tehnologija zaštitne kupole koja upotrebljava indij kompatibilan s radarskim valovima), a logotip je tako središnja figura na prednjoj maski. Registarska pločica prebačena je na donji dio prednjeg dijela vozila.

Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji već od prve razine opreme. Stanjena i pomno oblikovana svjetla ističu dinamičan izgled i identitet koji odlikuju novi PEUGEOT 308 SW. U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku. Ovaj svjetlosni potpis savršeno se uklapa u trenutačni stil marke PEUGEOT, a prepoznatljiv je već na prvi pogled, bilo danju bilo noću.

 U izvedbama GT / GT Pack Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom PEUGEOT Matrix LED za veću učinkovitost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji.

Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i oblikovana kao tri linije koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakterističan za Marku.

PERFECT FIT, oličenje dobrog dizajna: 

Novi PEUGEOT 308 SW razvijen je na modularnoj platformi s različitim razinama snage EMP2 (Efficient Modular Platform), što omogućuje vrlo raznoliku ponudu izvedbi. Već od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.

Platforma se sastoji od novih strukturnih elemenata koji pružaju veću učinkovitost, sigurnost, užitak u vožnji i udobnost.

U usporedbi s limuzinom, novi PEUGEOT 308 SW povećava međuosovinski razmak (+55 mm) na 2,732 m, čime se dobiva 129 mm prostora za noge u drugom redu i maksimalno povećava obujam prtljažnika.

 Novi PEUGEOT 308 SW evoluirao je od posljednjeg modela – dulji je, niži i elegantniji:

duljina je 4,64 m (+6 cm)
trag kotača ostao je identičan:1,559 mm / 1,553 mm
vjetrobransko staklo ima veći nagib i pomaknuto je unatrag
visina je niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m.

Stražnji prevjes produžen je za 21 cm u usporedbi s limuzinom, što  na stražnjem dijelu omogućuje postizanje savršenog odnosa između:

odbojnika koji savršeno odražava novi dizajn
dubokog i praktičnog prtljažnika

Dimenzije novog vozila PEUGEOT 308 SW savršeno ispunjavaju očekivanja kupaca u segmentu i omogućuju mu da ponudi jedan od najboljih prtljažnika na tržištu zahvaljujući podnici s dva položaja (motori s unutarnjim izgaranjem) čime se postiže praktičnost i modularnost.

Na izvedbama s motorima s unutarnjim izgaranjem prtljažnik ispod police ima sljedeći obujam:

kad je podnica u donjem položaju, obujam iznosi 608 litara vode, a tu su i pretinci ispod poda.
Podnica s dva položaja omogućuje postavljanje pretinaca iza naslona klupe.

Da bi bio još praktičniji, novi PEUGEOT 308 SW nudi u serijskoj opremi klupu sastavljenu od 3 dijela (40/20/40).Opremljen je sustavom za preklapanje tih triju dijelova klupe kojim se upravlja putem dviju komandi kojima se lako može pristupiti na bočnim stranama prtljažnika. Ova modularna klupa omogućuje, ovisno o potrebama kupaca, sljedeće konfiguracije:

samo desni naslon preklopljen
samo središnji naslon preklopljen, čime se stvara dugačak prostor za skije ili druge glomazne predmete
lijevi i središnji naslon preklopljen
desni i središnji naslon preklopljen
svi nasloni sjedala preklopljeni. U toj se konfiguraciji na izvedbama s motorima s unutarnjim izgaranjem, ako je podnica prtljažnika u donjem položaju, može postići obujam od 1634 litre vode, a tu su i pretinci ispod poda.
Kad se klupa preklopi, moguće je ukrcati predmet duži od 1,85 m.

Za praktičnost u svakodnevnim vožnjama u prtljažniku na raspolaganju imate utičnicu od 12 V smještenu na desnoj oblozi prtljažnika, LED osvjetljenje, dvije mreže za odlaganje predmeta i kukice za vješanje torbi.

Polica prtljažnika lako se može otpustiti jednom rukom, dovoljno je pomaknuti središnju ručicu prema gore kako bi se polica namotala.

Kod izvedbi s motorima s unutarnjim izgaranjem, polica prtljažnika može se spremiti ispod tepiha ili ispod podnice koja nudi dva položaja. 

Vrata prtljažnika imaju ugrađen motor kako biste ih bez problema mogli zatvoriti ili otvoriti kad su vam ruke zauzete.

 

Otvaranje je automatsko:

pomicanjem stopala ispod branika
pritiskom na gumb na daljinskom upravljaču
pritiskom na gumb na vanjskom dijelu vrata prtljažnika
pritiskom na gumb koji se nalazi na armaturnoj ploči.

 

PERFECT FIT, oličenje učinkovitosti

 

Novi PEUGEOT 308 SW postiže aerodinamiku vrlo visoke razine s koeficijentom Cx od 0,277 i SCx od 0,618 m². Svi dijelovi karoserije optimizirani su sa stilom (odbojnici, usmjerivači zraka, difuzor, okviri karoserije, osvrtna zrcala, zaštita podvozja itd.).

Nastavno na to, dizajn kotača omogućuje bolju aerodinamiku i značajno pridonosi boljim voznim svojstvima. Smanjenje je veće od 2 grama CO₂ u usporedbi s prethodnom izvedbom.

Posebne gume za novi PEUGEOT 308 SW dolaze u dimenzijama od 16 do 18 inča, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja, a sve u skladu s kriterijima koje je marka postavila u pogledu iznimnih voznih osobina.

 Učinkovitost je bila u središtu pozornosti u postupku razvoja vozila. Ova nova platforma pomaže u smanjenju potrošnje goriva i ograničava emisiju CO₂ u novom vozilu PEUGEOT 308 SW.

Kako bi se smanjile vibracije, čvrstoća karoserije poboljšana je povezivanjem strukturnih elemenata. Novi PEUGEOT 308 SW više nego ikad dosad ističe užitak u vožnji zahvaljujući vrhunskim voznim svojstvima, iznimnoj udobnosti vožnje, istinskom zadovoljstvu u vožnji i savršenoj upravljivosti za gradske vožnje s krugom okretanja između pločnika od 10,68 m.

 

PERFECT FIT, ugodno i toplo ozračje

Dizajnom sjedala novi PEUGEOT 308 SW želi istaknuti udobnost i kvalitetu upotrijebljenih materijala: napredna prošarana tkanina, tehnički tekstil, alkantara, reljefna koža i koža napa u boji.

Na izvedbama GT sjedala imaju prošive u boji Adamite koja se također nalazi i na armaturnoj ploči, oblogama vrata i pjenastim jastučićima konzole.

Prednja sjedala dobila su oznaku AGR (Aktion Gesunder Rücken), u serijskoj ili opcijskoj opremi, u pogledu ergonomije i mogućnosti podešavanja. Također imaju mogućnost električnog podešavanja u deset smjerova i memoriranja dvaju položaja. Obujmljujuća prednja sjedala također mogu u opcijskoj opremi imati pneumatski masažni sustav s osam masažnih točaka i različitim programima masaže.

 

Uz sve to, riječ je o grijanim sjedalima.

Ni mogućnosti povezivanja ne zaostaju jer već od opreme Allure postoje dvije USB C utičnice (punjenje i punjenje / prijenos podataka) na stražnjoj strani središnje konzole.

 

Novi PEUGEOT 308 SW ističe se i tehnološki naprednim staklima:

potpuno grijano vjetrobransko staklo
veća debljina stakala sprijeda i straga
višeslojna bočna stakla koja izoliraju zvuk u prvom redu, ovisno o izvedbi
unutarnje osvrtno zrcalo bez okvira od razine opreme Allure, uključuje LED svjetla u boji cijan na izvedbama s hibridnim motorima, koje ukazuje ostalim sudionicima u prometu da vozilo ne ispušta štetne plinove.
Klima-uređaj dolazi s potpuno novim sustavom za toplinsku udobnost putnika. Osim toga, putnici u drugom redu imaju ventilacijske otvore na stražnjoj strani središnje konzole.

S ciljem poboljšanja kvalitete zraka u vozilu novi PEUGEOT 308 SW opremljen je sustavom AQS (Air Quality System) koji kontinuirano nadzire kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor te sam može aktivirati recikliranje zraka.Za više bezbrižnosti od razine opreme GT naviše postoji i Clean Cabin, sustav za pročišćavanje zraka s filtracijom štetnih plinova i čestica. Kvaliteta zraka prikazuje se na središnjem dodirnom zaslonu.

 

TECHNO SPIRIT, novi PEUGEOT i-Cockpit®

PEUGEOT i-Cockpit® sastavni je dio identiteta Marke. Sa svakom se generacijom dodatno obogaćuje i modernizira.Za novi PEUGEOT 308 SW doživio je evoluciju u pogledu ergonomije, kvalitete, dizajna i tehnologije uz svoj potpuno novi multimedijski sustav naziva PEUGEOT i-Connect®.

Novi kompaktni upravljač sadrži senzore koji mogu prepoznati drži li vozač ruke na upravljaču dok se koristi novim sustavima za pomoć u vožnji.

Upravljač je ergonomski, grijan (u opciji) i na njemu su sve komande za:

radio
multimediju
telefon
sustave za pomoć u vožnji. 
Digitalna instrumentna ploča nalazi se u razini očiju te sadrži digitalni zaslon od 10" od razine opreme Active Pack.U izvedbi GT instrumentna ploča je trodimenzionalna. Digitalna instrumentna ploča može se u potpunosti podesiti i personalizirati te ima nekoliko načina prikaza (navigacijski sustav TomTom povezan s internetom, radio/multimedija, sustavi za pomoć u vožnji, podaci o potrošnji električne energije itd.) koji se mogu mijenjati izravno na ploči.

Konstrukcija armaturne ploče za novi PEUGEOT 308 SW temelji se na stilu „high-vent” u kojem su ventilacijski otvori postavljeni direktno ispred glave putnika, koji je optimalan za udobnost vozača i putnika.

Ovakva konstrukcija omogućuje da standardni 10" središnji dodirni zaslon, smješten nešto niže od digitalne instrumentne ploče, bude bliže vozačevoj ruci i potpuno se prirodno uklopi u armaturnu ploču. . 

Počevši od razine opreme Allure, novi PEUGEOT 308 SW uvodi i-prekidače koji su u potpunosti podesivi i koji zamjenjuju fizičke komande klima-uređaja. Smješteni su nasuprot središnjeg zaslona, poput otvorene knjige, te stvaraju jedinstven izgled i nude vrlo posebnu tehnologiju u segmentu.

Svaki i-prekidač predstavlja gumb osjetljiv na dodir za prečace kojima se otvaraju postavke klima-uređaja, kontakti iz telefona, radiostanice, pokreću aplikacije itd., a sve je konfigurirano u skladu sa željama korisnika.

PEUGEOT i-Cockpit® u vozilu novi PEUGEOT 308 SW i dalje ima središnji zaslon koji je blago zakrenut prema vozaču i time optimizira ergonomiju vožnje, upravo koliko je potrebno da se suvozač ne osjeća isključeno. Isto vrijedi i za središnju konzolu koja je namjerno otvorena prema suvozaču. To je bio jedan od ciljeva uređenja unutrašnjosti: da se prostor ravnomjerno prilagodi za dva putnika u prvom redu.

 

Dizajn središnje konzole odražava kompaktnost novog klima-uređaja koji zauzima manje prostora. Sve se komande u vezi s dinamičkim svojstvima vozila nalaze na traci u obliku luka na vozačevoj strani:

nova kompaktna komanda za odabir načina rada laganim dodirom (Reverse, Neutral, Drive) i dvije tipke (Parking i Manual) za 8-stupanjski automatski mjenjač
komanda za odabir načina vožnje (Electric, Hybrid, Eco, Normal i Sport), ovisno o motoru.
Luk središnje konzole proteže se do mjesta namijenjenog za bežično punjenje telefona. Ostatak konzole u potpunosti je namijenjen za pretince i praktična rješenja:

dva držača za čaše velikog promjera
dvije USB C utičnice (punjenje i punjenje / prijenos podataka)
brojni pretinci ukupne zapremnine do 34 litre
naslon za ruke.
Novi PEUGEOT 308 SW tako postaje jedan od referentnih modela u segmentu.

Uređenjem unutrašnjosti ističe se raznolikost i bogatstvo materijala koji su upotrijebljeni. LED ambijentalno osvjetljenje (8 boja na izbor) skriveno iza središnjeg zaslona širi se sve od glavnog ukrasnog elementa do obloga na vratima koje, ovisno o razini opreme, mogu biti pjenaste, od tkanine, od alkantare® ili izrađene od pravih komada obrađenog aluminija. 

 

TECHNO SPIRIT, PEUGEOT i-Connect i i-Connect Advanced 

 

Novi multimedijski sustav nudi svima, ovisno o njihovim željama i potrebama, najbolje iz svijeta pametnih telefona i najbolje iz automobilskog svijeta. Sustav je ergonomičan i prilagođen svakodnevnoj upotrebi, a svaki vozač (može biti najviše 8 profila) može odrediti i pohraniti svoje postavke za prikaz, osvjetljenje i ostalo.

Funkcija zrcaljenja sada je bežična i moguće je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme.

Središnji zaslon visoke razlučivosti dijagonale 10" može se u potpunosti i na jednostavan način prilagođavati, može prikazivati više prozora te ima widgete i prečace, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir, poput tableta.

Jednostavno je pregledavati različite izbornike slijeva udesno, odozgo prema dolje kako biste pratili obavijesti, a pritiskom s 3 prsta možete otvoriti stranicu s aplikacijama. U bilo kojem trenutku možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dodirni gumb „Početna”, baš kao na pametnom telefonu.

Na vrhu zaslona uvijek se nalazi traka s podacima o vanjskoj temperaturi, temperaturi klima-uređaja, položaju na stranicama s widgetima, podacima o povezanosti s internetom, obavijestima i vremenu.

PEUGEOT i-Connect Advanced pruža vrhunsko iskustvo u tehnološkom smislu zahvaljujući učinkovitom i kvalitetnom navigacijskom sustavu TomTom koji je povezan s internetom.Za optimalnu čitljivost karta se prikazuje na cijelom 10" zaslonu, a njezino je ažuriranje bežično. 

Naredba „OK PEUGEOT” za glasovno prepoznavanje prirodnog govora može se upotrebljavati u svakodnevnom životu za veću sigurnost i jednostavniju vožnju, a omogućuje i pristup svim zahtjevima koji se odnose na funkcije multimedijskog sustava.

 

Sustav sadrži i upute za uporabu vozila kao i različite vodiče kako bi se zajamčila pravilna upotreba i pružili odgovori na pitanja korisnika.

Novi vrhunski audiosustav Premium FOCAL® razvijen je u partnerstvu s francuskom markom Focal specijaliziranom za audio-opremu i postavljen u novi PEUGEOT 308 SW. Rezultat je to zajedničkog rada na dizajnu koji je trajao više od tri godine.

Audiosustav Premium FOCAL® sastoji se od 10 zvučnika s ekskluzivnom patentiranom tehnologijom: 

4 visokotonska zvučnika s invertiranom kupolom od aluminija
4 visokotonska/srednjetonska zvučnika s membranom Polyglass i prigušivačem TMD (Tuned Mass Damper) od 165 mm
1 središnji zvučnik Polyglass
1 ovalni niskotonski zvučnik Power Flower™ s trostrukom zavojnicom.
 

Povezani su s novim 12-kanalnim pojačalom snage 690 W (poboljšana tehnologija klase D) i upotpunjeni digitalnom obradom zvuka ARKAMYS.

Timovi tvrtki PEUGEOT i Focal zajedničkim su snagama radili na određivanju najboljeg položaja za svaki zvučnik kako bi svim putnicima u vozilu pružili senzacionalan zvučni užitak.

U unutrašnjosti vozila zvuk je stabilan i precizan, glasovi su jasni s izraženim detaljima, a bas dubok i snažan.

 

TECHNO SPIRIT, sustavi za pomoć u vožnji 

Novi PEUGEOT 308 SW opremljen je sustavima za pomoć u vožnji najnovije generacije koji upotpunjuju ponudu tehnologije ugrađene u vozilo, a rezultat su vrhunskog znanja i iskustva Marke.

S paketom Drive Assist 2.0 (dostupno krajem godine) ide se korak dalje prema poluautonomnoj vožnji. Sastoji se od prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go (automatski mjenjač EAT8) i sustava za održavanje vozila u voznom traku, a tu su i 3 nove funkcije za vožnju na odvojenim kolnicima:

poluautomatska promjena vozne trake: vozaču se predlaže da pretekne vozilo ispred sebe, a zatim se vrati u traku, u rasponu od 70 km/h do 180 km/h
preporučivanje brzine unaprijed: sustav vozaču predlaže prilagodbu brzine (ubrzanje ili usporavanje) u skladu sa znakovima ograničenja brzine
prilagođavanje brzine u zavoju: optimizira brzinu ovisno o krivulji zavoja, do 180 km/h.
 

Novi PEUGEOT 308 SW dolazi s novom opremom (u seriji ili opciji) kakva se obično nalazi samo u višim segmentima:

olakšano otvaranje i zatvaranje prtljažnika kad su vam ruke zauzete zahvaljujući motoru ugrađenom u vrata prtljažnika
dalekosežni nadzor mrtvog kuta (75 metara)
upozorenje na promet iza vozila (pri vožnji unatrag daje upozorenje na opasnost u blizini)

nova kamera za vožnju unatrag visoke razlučivosti s vidnim poljem od 180° i ugrađenom mlaznicom za čišćenje
pomoć pri parkiranju s vidnim poljem od 360° zahvaljujući 4 kamere (sprijeda, straga i sa strane)
otključavanje i pokretanje bez ključa (u blizini vozila)
potpuno grijano vjetrobransko staklo i grijani upravljač
upućivanje poziva u slučaju nužde „E-call+” s informacijama o broju putnika i lokaciji, uključujući smjer vozila u voznoj traci
pamćenje položaja osvrtnih zrcala pri vožnji unatrag. 
Naravno, novi PEUGEOT 308 SW nudi, ovisno o izvedbi, cjelovitu gamu opreme, sustave za pomoć u vožnji te opremu za sigurnost i udobnost:

prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go (koji dolazi s automatskim mjenjačem EAT8) uz prilagodljivo održavanje udaljenosti između vozila
prilagodljivi tempomat s funkcijom kočenja do 30 km/h dostupnom uz ručni mjenjač uz prilagodljivo održavanje udaljenosti između vozila
automatsko kočenje u nuždi (prepoznaje pješake i bicikliste, danju i noću, pri brzini od 7 km/h do 140 km/h, ovisno o izvedbi) i upozorenje na opasnost od sudara
upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili prelazak ruba ceste) s ispravljanjem putanje
sustav praćenja pozornosti kojim se prati koliko je vozač pozoran tijekom dugačkih vožnji i pri brzinama većim od 65 km/h, a to se postiže analizama mikropokreta upravljača
automatsko uključivanje dugih svjetala
prošireno prepoznavanje prometnih znakova (zaustavljanje, zabranjen smjer, zabrana pretjecanja, kraj zabrane pretjecanja...)
krovni otvor sa sjenilom
perimetrijski i volumetrijski alarm i dodatno zaključavanje vrata
·      automatska električna parkirna kočnica na svim izvedbama.

 

PERFECT FIT, motori

Novi PEUGEOT 308 SW dostupan je s dva punjiva hibridna motora kao prepoznatljive ikone načela „Power of Choice”: 

HYBRID 225 e-EAT8 / pogon na 2 kotača / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8 / od 26 g emisije C0₂ po km i do 59 km dosega u 100 % električnoj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku)
HYBRID 180 e-EAT8 / pogon na 2 kotača / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW povezanih s mjenjačem e-EAT8 / od 25 g emisije C0₂ po km i do 60 km dosega u 100 % električnoj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).
Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sustavima za punjenje. To su jednofazni punjač od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač od 7,4 kW u opcijskoj opremi.

Procijenjeno vrijeme punjenja:

uređaj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogućuje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW)
jača utičnica (16 A) omogućuje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW)
standardna utičnica (8 A) omogućuje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugrađenog punjača (3,7 kW). 
Novi PEUGEOT 308 SW dostupan je s motorima s unutarnjim izgaranjem navedenim u nastavku u kojima emisija CO₂ kreće od 115 g/km.U skladu je s najnovijim propisima norme Euro 6, a u tijeku je i homologacija prema protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Benzinski trocilindarski 1,2-litreni motori:

PureTech 110 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
PureTech 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8.
 Dizelski četverocilindarski 1,5-litreni motori:

BlueHDi 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem
BlueHDi 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8.
 

Ponuda usluga marke PEUGEOT

 

Kako bi pomogla svojim kupcima u energetskoj tranziciji, marka PEUGEOT ponudila je novu paletu usluga temeljenih na nekoliko načela.

 

Putem aplikacije MyPeugeot® za pametne telefone ili središnjeg zaslona moguće je:

•       aktivirati ili programirati prethodno podešavanje temperature u vozilu: osim što pridonosi udobnosti, navedena značajka optimizira domet (brže postizanje zadane temperature tijekom faza pokretanja) i omogućuje brže postizanje optimalne radne temperature baterije kada je vozilo priključeno na izvor napajanja

•       provjeriti, programirati, pokrenuti ili odgoditi punjenje baterije.

PEUGEOT novim logotipom iznova potvrđuje svoju osobnost i karakter, a novi PEUGEOT 308 SW prvo je vozilo u gami koje nosi taj logotip. Ova bezvremenska marka s bogatim iskustvom, znanjem i francuskim stilom piše novu stranicu u svojoj povijesti koja se sastoji od iskustva života u sadašnjem trenutku i kvalitetnog cjelokupnog iskustva. Cilj je ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima marku koja ispunjava njihove zahtjeve.

 

Novi PEUGEOT 308 SW lansira se na hrvatsko tržište od kolovoza 2022., a od 15. lipnja kreće predlansiranje ovog modela. Proizvodi se u Francuskoj, u tvornici Mulhouse.


 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.