Top Gear o Rimčevoj Neveri: - "Prvi pravi 100 % električni hiper automobil, SENZACIJA je kao i tvrtka koja ga izrađuje

Tko zna bi li Rimac danas bio "živ" da nije bilo Top Geara, Richard Hammonda, Jeremy Clarksona i Jamesa Maya, urnebesne trojke koja mu je u Švicarskoj pred nešto manje od četiri godine "skršila" prvi njegov pravi konceptni cestovni bolid Concept_One. Više manje sve se zna kako se Hammond survao i zapalio, kako je Rimac dobio "loto". Ne samo da je o njemu i njegovoj "sportskoj igrački" pisao cijeli svijet, ne samo da je dobio nezamislivi publicitet zahvaljujući BBC-ovoj najgledanijoj TV emisiji, dobio je i pozamašan novac od osiguranja. Kako je kasnije Mate Rimac kazao bila je to financijska injekcija pristigla u pravom trenutku. Tko zna bi ll Rimac danas predstavio Neveru i službeno započeo proizvodnju i prodaju cestovne električne jurilice koju će producirati u 150 primjeraka i ovisno o posebnostima, stajati dva milijuna eura da nije bilo Hammondova testa. I svaka Nevera bit će unikatna, po narudžni i posebnim željama kupaca, a kupovina će uključivati i edukaciju, probne vožnje i kratki boravak u Hrvatskoj. Upravo je danas Top Gear, u kojem nema više Clarksona, Hammonda i Maya objavio prvi test električne novopridošlice. Od moguće najbolje ocjene 10 Nevera je od engleskih novinara dobila 9! Kao najbolje osobine Britanci su za Neveru kazali: - nenadmašne performanse, nevjerojatna tehnologija, izuzetno kruta šasija, inženjerstvo i kvaliteta izrade. Zamjerki je malo, no ima ih prema njima, a istakli su sitne detalje koje bi trebalo ispraviti, a na žestoke kočnice valja se naviknuti.

Mate Rimac napisao je vidno uzbuđen danas o Neveri: To je to, to je auto koji sam sanjao! Otkrio je da C_Two postaje Rimac Nevera te da kreće serijska proizvodnja tog automobila.

Iz Rimac Automobila poručili su u lead objavi kako je Nevera sposobna za iznimne brzine, kako je brza i snažna... Nevera je sila kakve nema. Dizajnirana, i ručno izrađena u Hrvatskoj. Definirana funkcijom i "iskovan" iz ljubavi prema automobilima.
- To je to. Ovo je automobil koji sam sanjao kad sam prije deset godina krenuo na ovo ‘nemoguće’ putovanje. Sav naš naporan rad rezultirao je Neverom - našim hiperautomobilom koji obara rekorde. Ovaj automobil stvoren je da nadmaši sve i podigne ljestvicu, da podigne standarde za automobile visokih performansi.

Ne samo u performansama nego i kao zaokruženi, izbalansirani automobil za cestu. Kad smo prvi put predstavili C_Two, postavili smo izuzetno visoke ciljeve. Ali smo od početka tražili načine kako da ih nadmašimo", oduševljeno zbori Mate Rimac.

Top Gear o Rimčevoj Neveri: - "Prvi pravi 100 % električni hiper automobil,  SENZACIJA je kao i tvrtka koja ga izrađuje Rimac automobili
1. 6. 2021

Neće postojati dvije jednake Nevere!
Kako su objavili iz Rimac Automobila, iz tvornice neće izaći dvije jednake Nevere, jer kupci mogu birati iz širokog raspona dizajna i materijala po mjeri. Uz vrhunski individualni program personalizacije, Rimac će svoj glavni model ponuditi u raznim izdanjima: GT, Signature, Timeless ili Bespoke model po mjeri.Evo ga, napokon. Proizvod 4,5 godine nevjerojatnog putovanja - istodobno gradeći tehnologiju, automobil, tim, tvrtku, proizvodne pogone, procese i sve ostalo. Ovdje je najsnažniji, najbrži serijski automobil s najvećim paketom baterija i najluđim tehnološkim značajkama. Nećemo vam govoriti koliko je Nevera izvrsna - pustit ćemo da proizvod i recenzije govore sami za sebe.
Nije uobičajeno da tvrtka hiper automobila dopušta novinarima da testiraju predserijske automobile bez nadzora i ograničenja - čak i potičući izvođenje lansiranja i letenja na zatvorenom uzletištu. Upravo smo započeli - slijedi još mnogo neovisnih testova i recenzija.
Dalje: započnite isporuku automobila kupcima - što će se dogoditi tijekom ove godine. Uvrštavajući nas među prve novopridošlice koji će započeti isporuke svojih automobila kupcima nakon Tesle (kineski proizvođači EV isključeni).
Ogroman pozdrav cijelom timu!

Evo što su u Rimac Automobilu napisali o Neveri:

Što je Nevera?
Nikada u povijesti nije postojao automobil poput Rimac Nevere, potpuno električnog hiperautomobila sljedeće generacije koji otvara nove dimenzije u cestovnim performansama. Sa 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tijekom cijelog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.

Nevera je proizvodna varijanta konceptnog automobila Rimac C_Two, prvi put prikazanog na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2018. Od tada su inženjeri Rimac Automobila usavršavali svoj novi model na svim razinama tijekom opsežnog razvojnog programa, kako bi stvorili vrhunsko iskustvo vožnje električnog hiperautomobila. Većina ključnih komponenti Nevere razvijena je u sjedištu Rimca u Hrvatskoj, a svi su sustavi poboljšani i unaprijeđeni u odnosu na prve prototipe kako bi se postigli ambiciozni ciljevi postavljeni na početku projekta 2018. godine.

Zašto se zove Nevera?
S ponosom dizajnirana, razvijena i proizvedena u tvrtki Rimac Automobili u Hrvatskoj, Nevera nosi i hrvatsko ime koje uistinu odražava izvanredne performanse koje može osloboditi u tren oka. Nevera je moćna mediteranska oluja, nabijena munjom, koja se pojavljuje iznimnom brzinom i snagom. Svojom iznimnom brzinom i snagom, Rimčev hiperautomobil s neverom dijeli ne samo ime, nego i narav. Poput prirodne sile po kojoj je nazvan, jednako je sposoban u trenu promijeniti narav od sigurnog i udobnog grand tourera do automobila visokih performansi.

Forma koja slijedi funkciju
Rimac teži učinkovitom inženjerstvu u svakoj fazi, a ta je filozofija primijenjena u bezvremenski elegantnom dizajnu Nevere po načelu “forma slijedi funkciju”. To je načelo primijenjeno na svakom pojedinom detalju, uključujući Rimčev karakteristični oblik "kravate" na bočnoj karoseriji automobila.

"Još od 17. stoljeća kravata je simbol hrvatske snage i identiteta, a mi smo joj prvi put odali počast na našem Concept_One automobilu 2011.", otkriva direktor dizajna Rimac Automobila, Adriano Mudri. “Kao i svaki drugi element dizajna, kravata ima i ključnu funkciju za performanse Nevere, jer služi kao usisnik zraka za stražnje sustave hlađenja."

Napredna konstrukcija monokok šasije
Revolucionarni karbonski monokok Nevere, sastoji se od karbonskog krova, integriranog baterijskog sklopa i stražnjeg karbonskog podokvira, koji zajedno čine najveću karbonsku konstrukciju u automobilskoj industriji. Težak manje od 200 kg, sastavljen od 2200 komada karbonskih vlakana i 222 aluminijska umetka, monokok štiti bateriju automobila formirajući kompaktnu, ali nevjerojatno čvrstu strukturu s torzijskom krutošću od 70.000 Nm/stupnju. Neusporediva snaga i sigurnost koja se tako dobiva omogućila je Neveri da ispuni stroge globalne standarde homologacije kao automobil s najčvršćom konstrukcijom u povijesti.

Vožnja budućnosti

Ključ izvanrednih performansi Nevere je u jedinstvenom električnom pogonu Rimca. Svaka komponenta električnog pogonskog sklopa Nevere je razvijena kako bi se postigao veći okretni moment, bolje performanse i povećana učinkovitost.

Jedinstvenu, tekućinom hlađenu bateriju u obliku slova H sa 6960 ćelija, kapaciteta 120kWh, Rimac tim je dizajnirao od nule i smjestio je u samo srce Nevere. Sposobna za proizvodnju 1,4 MW snage, litij-mangan-nikalna baterija također čini sastavni dio jezgre automobila, povećavajući strukturnu čvrstinu monokoka od karbonskih vlakana za 37 posto. Optimalno smještanje baterije nisko i po sredini poda automobila doprinosi iznimno niskom težištu. To omogućuje izvrsnu raspodjelu težine 48/52 sprijeda/straga i najbolju moguću ravnotežu upravljanja. Razvoj naprednog sustava za hlađenje baterije povećao je njegovu učinkovitost u odnosu na inicijalne C_Two prototipove, dajući veću snagu kroz duža razdoblja.

Četiri zasebna motora s permanentnim magnetima pojedinačno pokreću svaki od četiri kotača Nevere. Zajedno daju 1914 konjskih snaga i 2360 Nm okretnog momenta, što je više od superautomobila s "konvencionalnim motorom" trenutno na tržištu. Prednji i stražnji kotači povezani su s motorima preko prijenosnika s jednom brzinom. Konstruirani tako da odmah postignu maksimalan okretni moment, električni motori Nevere postižu učinkovitost od 97 posto - u usporedbi sa 40 posto koliko imaju najučinkovitiji motori s unutarnjim izgaranjem - i ne trebaju nikakvo održavanje tijekom cijelog radnog vijeka.

Rimčev All-Wheel Torque Vectoring 2 (R-AWTV 2) sustav zamjenjuje tradicionalne sustave elektroničke stabilnosti i kontrole proklizavanja kako bi dodatno ojačao prianjanje i ubrzanje. Sustav R-AWTV 2 u Neveri omogućuje beskonačno varijabilne dinamičke reakcije na stanje ceste i kolnika kalibriranjem okretnog momenta na svakom kotaču. R-AWTV 2 izračunava preciznu razinu okretnog momenta na svakom kotaču kako bi se postigla maksimalna stabilnost uz iznimnu okretnost. Prediktivan i brz, R-AWTV očitava cestu i obavlja preko 100 izračuna u sekundi kako bi prilagodio okretni moment i tako postigao željeni stil vožnje.

Svestrani i reaktivni sustav R-AWTV 2 omogućuje kalibraciju pogonskog sklopa za Neveru kako bi olakšao bilo koji stil vožnje kroz sedam različitih načina, od RANGE do TRACK načina vožnje, koji uklanja većinu elektroničkih sigurnosnih ograničenja. DRIFT način daje više obrtnog momenta stražnjim kotačima kako bi naglasio preupravljivost i zadržao automobil u kontroliranom stadiju drifta.

Rimac je također stvorio brojne nove aktivne aerodinamične elemente kako bi poboljšao hlađenje, performanse, stabilnost i učinkovitost Nevere. Prednji profil poklopca motora, poklopac podvozja, stražnji difuzor i stražnje krilo mogu se neovisno pokretati, prema složenim algoritmima koji pružaju optimalnu aerodinamičku konfiguraciju za svaku situaciju u vožnji. Prebacivanje s “high downforce” na “low downforce” način rada smanjuje aerodinamički otpor za 17,5 posto čime se dobiva koeficijent otpora od 0,3. Vraćanje u “high downforce” način rada povećava potisnu silu za 326 posto.

Minimalistički dizajn kabine, maksimalna udobnost i kontrola

S prostorom za dva putnika i njihovu prtljagu (100l kapacitet prtljažnika), Nevera je automobil napravljen za redovito korištenje. U kokpitu se nalaze tri TFT zaslona visoke rezolucije, a vozač sam bira koliko informacija želi vidjeti. Konfiguriran i za vožnju pistom i za udobnost, kokpit je podijeljen u dvije zone. Fokus gornjeg segmenta u potpunosti je usmjeren na užitak u vožnji i performanse, dok je u donjem dijelu smješten infotainment sustav, kontrola udobnosti i podaci o vožnji.

Aluminijske tipke i prekidači - uključujući tri rotirajuća zaslona - pružaju jasan analogni osjećaj, kako bi korištenje vrhunske digitalne tehnologije bilo još zanimljivije. Iz kokpita vozač može pratiti sve performanse automobila telemetrijom u stvarnom vremenu, koja se može preuzeti na prijenosno računalo ili pametni telefon za kasnije pregledavanje.

Povezivost i mobilna aplikacija
Rimac M2M sustav daje mnoštvo podataka u stvarnom vremenu kako proizvođaču, tako i vlasniku. Dok je vlasnik povezan s vozilom putem intuitivne mobilne aplikacije, proizvođač dobiva anonimizirane podatke o radu vozila.

Koristeći intuitivne mobilne aplikacije razvijene u tvrtki Rimac, vlasnici Nevere mogu uživo pratiti podatke poput GPS lokacije, brzine punjenja i stanja baterije, a istovremeno ih koristiti za analizu vožnje, mjernih podataka i pregled karte na Androidu i iOS-u.

Gotovo neograničeni program personalizacije
Iz tvornice Rimac neće izaći dvije jednake Nevere, jer kupci mogu birati iz širokog raspona dizajna i materijala po mjeri. Uz vrhunski individualni program personalizacije, Rimac će svoj glavni model ponuditi u raznim izdanjima: GT, Signature, Timeless ili Bespoke model po mjeri.

Vrhunsko korisničko iskustvo
Kao dio korisničkog putovanja, svaki vlasnik Nevere bit će pozvan u Hrvatsku kako bi dizajnirao svoj automobil prema svom ukusu. Nevera je ekskluzivno dostupna putem globalne mreže partnera Rimca na 19 lokacija i više, koje se nalaze u mnogima od najvećih gradova širom Europe, Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Europe, Bliskog Istoka i Azije.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.