Nova Ampera sa sobom nosi visoke cijene i veliko kašnjenje.

General Motors opako kasni s Opel Amperom, a cijena se penje u nebesa.

Nova Ampera sa sobom nosi visoke cijene i veliko kašnjenje. Opel
19. 11. 2017


Čini se kako je dobar odnos između General Motorsa i Opela stvar prošlosti, pogotovo nakon prodaje Opela Peugeotu te nakon brojnih problema koje General Motors stvara u zajedničkom projektu električnog automobila Opela Ampare i Chevrolet Bolta. Nakon što je General Motors prodao Opel sredinom ljeta, obje strane su pristale na to da će General Motors nastaviti proizvoditi taj tip vozila za obje kompanije.

Zadnje informacije ukazuju na to da su Amerikanci svoje obećanje prekršili. Kupci su, potaknuti isplativošću i pristojnim dometom u jednom “tanku”, naručili prvi tisuću vozila koja su trebala biti dostavljena do 2018. godine. No, kako je Opel prenio, “Kupci koji su naručili svoje automobile neće ih dobiti sve do 2019. godine”. Čak su sugerirali svojim prodajnim centrima diljem Europe da više ne primaju narudžbe.

Osim kašnjenja, ove automobile krasiti će i veća cijena… mnogo veća cijena.

Da stvar bude gora, cijena novih automobila lansirat će se ravno u nebo. Prve zemlje koje su prijavile promjene u cijeni su Norveška i Nizozemska. U Norveškoj cijene će skočiti za 5.500 dolara do finalnih 43.000 dolara, a u Nizozemskoj rast će biti još veći, za 5700 eura. Korigira se cijena ne samo novih vozila već i onih koja su odavno naručena.

Stein Pettersen iz Opela u Norveškoj tvrdi kako je za cijelu situaciju kriv General Motors koji igra igru protiv Opela otkad ga je prodao PSA-u. U međuvremenu, kupci su više nego nezadovoljni te otkazuju narudžbe automobila što Opelu uzrokuje još više štete. U svakom slučaju, situacija nije bajna za Opel i teško zarađenu reputaciju.

Jure Šujica

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.