Za samo 2,5 sekundi ubrzava Cayanne od 1156 konja, a puni se i bez kablova - indukcijski do 11 kWh

Čudo neviđeno od mega SUV-a! WLTP domet do 642 km! Punjenje od  do 10 do 80 posto za manje od 16 minuta.

Porsche prvi put predstavlja svoj najveći SUV u električnoj verziji, koji se može pohvaliti visokim performansama i vrlo brzim punjenjem.

Za samo 2,5 sekundi ubrzava Cayanne od 1156 konja, a puni se i bez kablova -  indukcijski do 11 kWh Porsche
20. 11. 2025

Napisao: Matjaž Gregorič

Sudeći po brojkama, novi električni Cayenne je najsnažniji Porscheov serijski automobil ikad. Razvija do 850 kilovata (1156 KS), ubrzava iz mjesta do 100 kilometara na sat za samo 2,5 sekunde, baterija se može puniti snagom punjenja do 400 kilovata, a očekuje se da će zgodni sportski automobil prijeći do 642 kilometra bez zaustavljanja. A opet ostaje dinamičan na cesti, samouvjeren na terenu i udoban na dugim putovanjima.

Cayenne je bio prvi model kojim je Porsche uveo legendarnu marku sportskih automobila u potpuno novi tržišni segment. Sportski svestrani automobil postao je globalni uspjeh nakon premijere u rujnu 2002. A sada, s potpuno električnim Cayenneom, počinje novo doba.

Izvanredne performanse, uključujući maksimalnu brzinu od 260 kilometara na sat i ubrzanje od 0 do 200 kilometara na sat za 7,4 sekunde, rezultat su novo razvijenog pogonskog sustava koji razvija punu snagu i 1500 Nm okretnog momenta kada se aktivira Launch Control sustav. Turbo verzija ima izravno uljno hlađenje elektromotora na stražnjoj osovini, što osigurava visoku kontinuiranu snagu i učinkovitost.

Do 630 kilovata (857 KS) dostupno je u normalnom načinu vožnje, a posebna funkcija može aktivirati dodatnih 130 kilovata (176 KS) na 10 sekundi pritiskom na prekidač. Osnovni model Cayenne ima 300 kilovata (408 KS) u normalnom načinu vožnje, a 325 kilovata (442 KS) i 835 Nm okretnog momenta s Launch Controlom. Ubrzava od 0 do 100 kilometara na sat za 4,8 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 230 kilometara na sat.

 Adaptivni zračni ovjes standardan je kod oba modela. Turbo također ima blokadu stražnjeg diferencijala, a oba modela mogu biti opremljena upravljanjem stražnjom osovinom, koje zakreće stražnje kotače do pet stupnjeva. U srcu električnih modela je novorazvijena visokonaponska baterija od 113 kilovat-sati s dvostranim hlađenjem za optimalno upravljanje toplinom.

To znači kombinirani WLTP domet do 642 km za Cayenne Electric i do 623 km za Turbo. S 800-voltnom tehnologijom, Cayenne se puni izravnom snagom punjenja do 390, a pod određenim uvjetima čak i 400 kilovata. Stanje napunjenosti može se povećati s 10 na 80 posto za manje od 16 minuta.

Cayenne Electric je ujedno i prvi Porsche koji opcionalno podržava induktivno punjenje do 11 kW. Sve što Porsche Wireless Charging zahtijeva jest da korisnik parkira iznad podne ploče. Proces punjenja tada počinje automatski.