Audi e-tron GT - Porsche Taycan. ali s četiri kruga na maski - ultimativna sportska električna limuzina

Glamurozna virtualana svjetska premijera. Pet metera, 500 km autonomije, Porsche Taycan tehnologija, 93 kW/h baterija... Sve odreda aduti trećeg potpuno električnog modela Audi. Dugo očekivani Audi e-tron GT dijeli pogonsku tehnologiju s prestižnim Porscheom Taycanom Kremu će pokupiti u izvrsnoj klasi Gran Turismo.

Audi e-tron GT - Porsche Taycan. ali s četiri kruga na maski - ultimativna sportska električna limuzina Audi
11. 2. 2021

Tvrtka iz Inglostadta je samo duboko udahnula u rasponu modela električnih baterija. S oba modela - GT quattro e-throne i njegovog 'brata' visokih performansi s oznakom RS, jasno su pokazali što mogu. A što će još donijeti tehnologija električnog pogona. Stoga je novi e-tron sportska limuzina visokih performansi s visokom razinom vozne dinamike i snage, klasa koja se već dugo naziva Gran Tursimo. I tu dolazi Porscheov Taycan s kojim ovaj Audi dijeli poprilično vitalnih dijelova i pokretačku filozofiju koja stoji iza njega.

E-tron također pokreću dva snažna e-motora s trajnim magnetima na svakoj osi, a snaga sustava koju Audi obećava iznosi čak 350 kilovata (476 'konjskih snaga') i 630 njutn metara okretnog momenta, dok sportski RS e-tron GT ima čak 440 kilovata (598 ‘konja’) i 830 njuton metara okretnog momenta. No, za najviše 2,5 sekunde funkcija Launch Control može iz motora i baterije povući 390 kilovata (530 'konja') i 475 kilovata (646 'konja'). Snaga stražnjeg motora prenosi se na stražnju osovinu putem dvostupanjskog automatskog mjenjača, prednji motor ima jednosmjerni mjenjač. Ubrzanje koje navode je, naravno, još impresivnije: od 0 do 100 kilometara na sat za 4,1 ili 3,3 sekunde (model RS)!

Baterija, koja je naravno pohranjena na dnu ovog gotovo pet metara dugog modela, ima neto kapacitet od 86 kilovat sati (bruto 93 kWh) i napon od 800 volti između prednje i stražnje osovine (s tunelom za noge putnika na stražnjim sjedalima). Uz ovo, postoji i izuzetna snaga punjenja od 270 kilovata (DC) na super brzim punjačima, što znači pet minuta punjenja za domet od 100 kilometara. Inače, li-ionska baterija također se može puniti u utičnicu izmjenične struje snage 11 kilovata. Audi tvrdi da će domet s jednim punjenjem prema kriterijima WLTP biti veći od 488 kilometara, uz pomoć izvanredne regeneracije koju može podnijeti (250 kilovata). U Audiju obećavaju vrhunske vozne osobine, čemu pridonosi i tehnološki napredna oprema. Uz pogon na sva četiri kotača s vektorijom okretnog momenta, podesivo prigušenje i sustav dinamičke vožnje Audi drive select također su serijski ugrađeni. Podesiva mehanička blokada diferencijala na stražnjoj osovini i prilagodni zračni ovjes s tri komore također su dostupni (kao opcija kod RS modela), a može se dodati i upravljanje na sva četiri kotača.

Inače, nije tajna da pogonsku tehnologiju ovog nadpunjenog Audija dijeli s Porscheovim Taycanom. Audi već neko vrijeme najavljuje suradnju s Porsche Grupom, uključujući proizvodnju nove PPE platforme, na kojoj će se stvoriti zajednički modeli. Oba modela još nemaju zajedničku platformu, ali imaju toliko više zajedničkih tehnika.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.