Ne mogu ga kritičari toliko gaziti koliko on može dobroga napraviti! Nakon što je Nevera proglašena najbržim autom ikada, Rimac se obrušio na pljuvače i hejtere

Mate Rimac: - Hejteri, mrzite me koliko god želite! "Beskorisni auto i to najbrži iakada na Svijetu" stvorio je 2000 radnih mjesta. Pljujte i mrzite, briga me!

Jedni ga zovu europskim Elonom Muskom, drugi, Enzo Ferrarijem XXI. stoljeća, no postoje i oni koji ga sustavno gaze te govore da je on suvremeni Ostap Bender ta da je ništa drugo nego velika obmana koju bildaju prihodima sistemske i globalističke snage.

Nakon što je na testovima pred koji dan Rimčeva Nevera potvrdila da je najbrži ikada proizveden produkcijski auto (412 km/h), genijalac iz Svete Nedelje nije odolio a da ne ispali otrovne strelice svima onima koji ga sustavno osporavaju.

Ne mogu ga kritičari toliko gaziti koliko on može dobroga napraviti! Nakon što je Nevera proglašena najbržim autom ikada, Rimac se obrušio na pljuvače i hejtere Mate Rimac / Instagram
16. 11. 2022

MATE RIMAC oglasio pred koji sat na Facebooku te odaslao poruku onima koji ga, kako on kaže, hejtaju. Objavu "wunderkinda" kojeg mnogi nazivaju i europskim  Elonom Muskom prenosimo u cijelosti.

Rimac: - Proizvodimo najsnažniji i najbrži produkcijski auto, a generiramo i nevjerojatnu zavist i mržnju

Koliko god veliki dio javnosti to omalovažavao i hejtao: u Hrvatskoj, u bivšem shopping centru, danas proizvodimo najsnažniji i najbrže ubrzavajući produkcijski auto ikad i najbrži produkcijski električni auto. „Pa šta to JA imam od tog da se proizvodi auto koji ide 412 km/h u Hrvatskoj?“ Takvi ne trebaju odgovor – neće ga razumjeti.
Velikim se djelom, zahvaljujući tom „beskorisnom autu“, u Hrvatskoj stvorilo 2.000 radnih mjesta (preko 1.000 inženjera), privuklo 830M Eura kapitala najkvalitetnijih investitora na svijetu i doselilo preko 400 stranih stručnjaka (najviše iz UK, Italije i Njemačke) sa znanjem kakvo ovdje ne postoji. U Zagreb doslovno svaki dan dolaze delegacije proizvođača automobila – samo danas ih je 4 ovdje (dva njemačka, jedan talijanski i jedan UK). Kampus, razvojno-istraživački centar od 100.000 m2 i preko 200M Eura investicije je već „rasprodan“ (svi prostori predviđeni za poznate projekte) i razmišljamo već o Campus II koji će biti višestruko veći. Da, znali smo promašit rokove i neke stvari traju duže od očekivanog, ali ovakve stvari se ne rade preko noći. Od kockice i prvog zaposlenog je prošlo 11 godina – mislim da i nije toliko loše.
Briga me za ostale – mrzite i pljujte koliko želite. Ja sam ponosan na ovu ekipu koja je, sa ogromnim trudom, radom i znanjem, napravila čudo. A tek smo počeli.

Neverina najveća brzina od 412 km/h ili 258 mph nije nešto što se radi svaki dan, tvrde u Rimac automobilima i dodaju: - Dakle, kada smo krenuli provjeriti ovu brzinu, pobrinuli smo se da sve bude provjereno: lokacija koja će nam dati dovoljno piste da postignemo tu brzinu i sigurno siđemo s nje, pravi setovi guma – Michelin Cup 2R u ovaj slučaj, i stručnjak koji će osigurati njihovo stanje, posebno zaključani aero profil Nevere koji smanjuje potisnu silu na prednjem dijelu automobila, uravnotežujući ga za stabilnost, i čovjeka na misiji da se pridruži klubu 400+: našem vlastitom testni i razvojni vozač Miro.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.