Kako je Škoda pripremila Karoq za drugi dio svog životnog ciklusa? Probali smo "posve osvježeni" model u Portugalu

 
U Škodi su podržali svoj prodajni hit SUV segmenta C u drugoj polovici svog životnog ciklusa. Karoq je osvježen u dizajnu i učinkovitiji.

Kako je Škoda pripremila Karoq za drugi dio svog životnog ciklusa? Probali smo "posve osvježeni" model u Portugalu Škoda
11. 5. 2022

Karoq je vrlo važan model za Škodu. To je njihov najprodavaniji SUV i drugi najprodavaniji model za Octaviu. U posljednje tri godine i Hrvatska je u prosjeku prodavala odlično. A kako bi zadržao svoju prodajnu formu, malo je, ali značajno osvježen u smislu dizajna, tehnologije i marketinga za novu modelsku godinu. Također sam mogao pobliže pogledati novitete i provozati se uz obalu Atlantika, čak i naizgled relativno male promjene mogu imati izrazit učinak. Tu je nova prednja maska, uključujući prednja svjetla, koja su sada opcijski puna LED niza. Slično je i straga – s novim svjetlima i branikom. Promjene nemaju samo kozmetički učinak, već su poboljšale aerodinamiku za devet posto. I to ne samo zbog novog prednjeg branika sa zračnim zavjesama i produženim krovnim spojlerom, već i s novim aerodinamičnim kotačima i novim poklopcem spremnika goriva.

S spremembami so znižali izpuste CO2, v notranjosti na izbiro trajnostni materiali

Poboljšana aerodinamika uštedjela je pet grama emisije CO2 na 100 kilometara, prema WLTP mjerenjima. Uz poboljšanja pogonskog sklopa, mjenjača i druge tehnologije, dodatnih deset, a zajedno redizajnirani Karoq u prosjeku uzrokuje 15 posto manje emisije CO2 Interijer je osvježen novim ukrasnim elementima i premazima, gdje sada možete odabrati Eco paket s recikliranim vlaknima boca od tkanine. Materijal je na svoj način uvjerljiv, nema kompromisa u kvaliteti, ali se održivi stav mora dodatno platiti. Paketi dodatne opreme sada su logično raspoređeni po temama, uključujući sportski model Sportline, dok robusniji Scout više nije dostupan nakon obnove.

Dobre lastnosti v petih letih od predstavitve niso zbledele

Ponuda pogona ostaje ista. Tri benzinske i četiri dizelske opcije od 81 do 110 kilovata snage sa šest-stupanjskim ručnim ili sedmostupanjskim automatskim DSG mjenjačem. Početni 1.0 TSI benzinski motor ima samo opciju prvog, dok je najsnažniji dizel s automatskim mjenjačem dostupan i s pogonom na sva četiri kotača. 26.229 za početni dizelski model s Active opremom. Atmosferu u konzervativno dizajniranom interijeru dobro obogaćuje izbor opreme Style ili Sportline. Potonji također sa sportskim sjedalima, koja su i dalje uglavnom ugodna i udobna. Sportline s 1,5-litrenim benzincem i DSG mjenjačem, koji je kod nas popularan izbor, košta 32.187 eura. Ista vožnja s opremom Style samo je nekoliko eura skuplja.Tijekom testne vožnje Karoq je potvrdio reputaciju potpuno uvjerljivog, ali inače sofisticiranog i udobnog automobila, koji svoju vrijednost onda opravdava prostranošću i dobrom fleksibilnošću.
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.