Amerikanci su na crni petak potrošili rekordnih 9 milijardi dolara na internetsku kupnju

Prema analitičarima, sve je veći interes za internetsku kupnju zato što u mnogim državama postoje ograničenja u radu redovnih prodajnih mjesta zbog pandemije.

Amerikanci su na crni petak potrošili rekordnih 9 milijardi dolara na internetsku kupnju Unsplash
30. 11. 2020

U kontekstu nove pandemije koronavirusa, stanovnici Sjedinjenih Država potrošili su rekordnih 9 milijardi dolara na kupovinu u internetskim trgovinama na "Crni petak" - dan velike prodaje, koji slijedi nakon Dana zahvalnosti koji se slavi četvrtog u studenom. Associated Press, pozivajući se na podatke tvrtke Adobe Analytics, koja analizira podatke 80 od 100 najvećih američkih trgovačkih lanaca, izvijestio je o tome u subotu.

Prošle je godine ta brojka iznosila 7,4 milijarde dolara; u 2018. godini - 6,2 milijarde dolara. Prema istraživačima, sve je veći interes za internetsku kupnju zato što u mnogim državama postoje ograničenja u radu redovnih maloprodajnih mjesta zbog pandemije.

Na Crni petak su se najviše tražili mobilni uređaji i razni kućanski uređaji. U usporedbi s prethodnim godinama, interes kupaca za nakitom i obućom značajno se smanjio.

Prema procjenama Adobe Analyticsa, Amerikanci će u predstojećem 30. studenom, "Cyber ​​ponedjeljkom", na kupnje u internetskim trgovinama potrošiti između 10,8 i 12,7 milijardi USD. Ako je prognoza točna, to će ujedno biti i novi rekord. Na Cyber ​​ponedjeljak u Sjedinjenim Državama internetske trgovine često nude popuste.

U Sjedinjenim Državama dogovaranje prodaje u petak nakon blagdana Dana zahvalnosti datira u 19. stoljeće. 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.