Ama baš svi Renaulti za dvije godine bit će na struju, Renault Megane eVision prvi je francuski električar iz više klase

Nakon manjih gradski električara ZOE i Twizzyja, Renault napokon ulazi i u klasu pravih obiteljskih automobila koje pogoni struja. Sve prožeto nevjerojatnim optimizmom i činjenicom da su Francuzi No.1 među proizvođačima električnih auta u Europi

Ama baš svi Renaulti za dvije godine bit će na struju, Renault Megane  eVision prvi je francuski električar iz više klase Renault
15. 10. 2020

Francuski proizvođač automobila nedavno je organizirao vrlo poseban događaj kako bi otvorio novo poglavlje na području e-mobilnosti. I na kraju, ali ne najmanje važno, sve svoje automobile planiraju opremiti električnim ili barem elektrificiranim pogonskim sklopom u sljedeće dvije godine, a zahvaljujući ZOE-u već se smatraju proizvođačem najprodavanijeg električnog automobila u Europi, modela ZOE. Ali ovo je tek početak. Tu dolazi njihov glavni adut u segmentu električnih vozila, Megane eVision (drugi E je obojan u zlatno, što u Renaultu dodatno naglašava upotrebu E-tech tehnologije).

Poznato ime, s kojim se Renault izvukao iz financijskih poteškoća prije četvrt stoljeća, krajem sljedeće godine doživjet će svoju petu generaciju, a ujedno i prvu koja će ponuditi isključivo električni pogon. Ovim će Renault, kako sami kažu, redefinirati C-segment.

Noviteta koje automobil donosi definitivno ne nedostaje. Započinje sa samom platformom, jer donosi potpuno novu, nazvanu CMF-EV, koja će biti dizajnirana isključivo za električne automobile. U Meganeovom slučaju nosit će izuzetno tanku bateriju kapaciteta 60 kilovatsati, što bi trebalo biti dovoljno za oko 440 kilometara električne autonomije. Prednost slabe baterije je i što će dno automobila i dalje biti relativno nisko, a Megane neće preći u klasu crossovera.

Baterijski sklop omogućava brzo punjenje snagom od 130 kilovata

Spomenuti sklop akumulatora inače će imati zadatak napajati samo jedan elektromotor. Ovaj će se nalaziti sprijeda, a njegova snaga bit će 160 kilovata. Upotreba jednog elektromotora također će pomoći da se prostor bolje iskoristi. Megane Vision mjeri samo 421 centimetar duljine (najmanje 15 centimetara manje od uobičajenih predstavnika C segmenta), ali zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,77 metara, u kabini će ponuditi jednako prostora kao i benzinska konkurencija. Međutim, zahvaljujući kotačima od 18 do 20 inča kombinirat će elemente coupea, limuzine i crossovera.

Uz natprosječne naplatke (20-inčne koje smo već upoznali u bivšem Scenicu), Megane eVision donosi i hrpu drugih novih dizajnerskih elemenata, među kojima se zasigurno najviše ističu farovi. Naime, posvetili su mu potpuno nove 3D LED farove za koje Renault kaže da će biti prepoznatljivi i s udaljenosti od 100 i više metara.

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.