Sve o novom Volkswagen Golfu, 6 pogona, od benzinaca, dizelaša, preko struje sve do plina, najsnažniji i 300 KS, u prodaji već u prosincu 2019.

Ne pretjerano velike novosti na vanjskom izgledu, no zato nudi niz tehnoloških inovacija s naglaskom na pomoćnim elektronsko-sigurnosnim sustavima. Prvo stiže kao blagi hibrid, a potom i s još pet različitih pogona. Naravno tu su dizelaši, benzinci (eTSI), potpuna struja, plug in hibrid, snage 150 i 180 kilovata, potpuno električni Golf i vozilo na komprimirani prirodni plin od 130 'konja'. Najsnažniji benzinac oznake R imat će i koji konj više od 300 KS, no za njega se još uvijek ne zna datum početka prodaje

Sve o novom Volkswagen Golfu, 6 pogona, od benzinaca, dizelaša, preko struje sve do plina, najsnažniji i 300 KS, u prodaji već u prosincu 2019. Volkswagen
25. 10. 2019

U proteklim desetljećima bili smo svjedoci sedam generacija Volkswagenovog golfa. Sedam generacija i svaka je donijela barem jednu veliku promjenu. Ako je druga generacija napravila „čisto“ da se automobil uklopi u srca vozača, treća je postigla značajan napredak u sigurnosti, četvrta u dizajnu, peta povećala udobnost i tako dalje. Osma generacija tako donosi digitalnu revoluciju. A ovaj nikako nije mali.

S dizajnerskog stajališta, novi Golf ostaje vjeran sebi i, sveukupno, ne donosi veliko iznenađenje. Najviše izmjena ima sprijeda, a neke straga. Nova prednja prednja svjetla sa upečatljivim linijama i povećana donja rešetka hladnjaka dolaze prvi u oči, pa je teško napraviti paralele s trenutnom generacijom. Također je vrijedno napomenuti da novi Golf dolazi standardno s LED prednjim svjetlima, a matrična prednja svjetla možete odabrati i s popisa dodatne opreme.
 

Novi Golf 8 je gotovo u milimetar jednak, a bitno prostraniji

Straga, svjetla ostaju podijeljena. Oblikom podsjećaju na trenutne Tiguanove. I prednji i stražnji dio automobila obilježeni su oštrim i šiljastim linijama, no zanimljivo je da je Volkswagen uspio održati gotovo iste dimenzije kao i njegov prethodnik. Duljine 4284 milimetra (+14 milimetara u usporedbi s prethodnikom), 1789 milimetara širine (+ 10 milimetara u usporedbi s prethodnikom) i visine od 1456 milimetara (+14 milimetara u odnosu na Golf VII). Unutrašnjost novog Golfa bit će potpuno nova. Volkswagen je već davno otkrio svoju sliku na skicama, a već tada je postalo jasno da će slijediti one Touarega. To znači da će dva gornja dijela biti kombinirana; jedna će biti namijenjena nadzornoj ploči, a druga najmanje 8,25 inča u promjeru za infotainment sustav. Ovo će biti tehnološki isto kao u nedavno obnovljenom Passatu. Okoliš za vožnju već će biti digitalno standardno. Važna inovacija je pomicanje tipki za upravljanje prednjim svjetlima s upravljačkih ručica na nadzornoj ploči, točnije s lijeve strane digitalnog zaslona.

 
I dok se na jednoj strani pojavljuju novi, stari gumbi nestaju s druge. Umjesto klasičnog sučelja za klimatizaciju, vozač i putnici upravljat će putem već spomenutog središnjeg zaslona infotainment sustava. Pod njim će biti puno više prostora, gdje pametne telefone možete puniti bilo putem indukcijskog punjača ili USB-C priključka. Štoviše, automobil će korisnicima iPhone uređaja ponuditi i bežično povezivanje s Apple Car playom.

Uslijedit će novi set promjena opreme. Kupcima će biti na raspolaganju četiri paketa. Prvi, najosnovniji, jednostavno će se zvati Golf, a iznad njega će se nalaziti najracionalniji izbor, Life paket koji bi trebao ponuditi najbolju vrijednost za novac. Na vrhu će biti dva paketa. Stil će se svidjeti kupcima koji traže sofisticirani dizajn i udobnost, dok je paket R-Line dizajniran tako da se svidi kupcima kojima je više stalo do sportskog izgleda.

 
Novi info-zabavni sustav je tada prikladno 'pametan'. Naime, to će omogućiti pametnu kontrolu glasa, a sustav se može pokrenuti frazom 'Hello Volkswagen'. Sustav će moći upravljati klimatizacijskim, navigacijskim sustavom u tri zone i drugim funkcijama. Izgradit će se i Amazon Alexa. Audio-sustav sa 12 zvučnika Harmana Kardona bit će dostupan putnicima, a vozač će nakon nadogradnje servisa moći nadograditi različite sustave, uključujući i one za sigurnost, putem usluge Nadogradnja.

Povezivanje s infrastrukturom i vozilom na još višoj razini

U usporedbi sa svojim prethodnicima, novi Golf donosi niz novosti u sigurnosti. Veliki dio novosti zasnovan je na Car2X tehnologiji ili povezanosti vozila s drugim automobilima u prometnoj i cestovnoj infrastrukturi. Sve ove tehnologije kombinirat će se pod imenom IQ.Drive i Volkswagen će ih razumljivo koristiti u ostalim modelima. Automobil će već biti u osnovi opremljen (gotovo obveznim) sustavima, poput sustava za sprječavanje slučajne promjene traka, kao i automatskog sustava kočenja u nuždi - također u zavoju i u slučaju upravljačkog vozila smještenog u istoj traci. Kroz tehnologiju nadogradnje (ili čak prilikom naručivanja vozila) moći će se nadograditi sustav radarskim tempomatom, koji će bez intervencije vozača omogućiti autocestu automatsku vožnju do brzine od 210 kilometara na sat, te sustavom za otkrivanje zagušenja na cesti. Prepoznat će i prilagoditi brzinu vozila u zastoju.

Novi Golf će komunicirati s cestovnom infrastrukturom na udaljenostima do 800 metara, a putem zatvorenog kruga za prijenos podataka (što znači da neće biti prikupljeni u bilo kojoj vanjskoj bazi podataka) između ostalog će vozaču pružiti informacije o radu na cesti i, na primjer, , uključujući blizinu vozila hitne pomoći do vozila hitne pomoći. Povezivanje i drugi slični sustavi osigurat će paketi opreme We Connect i We Connection Plus, a raspon usluga će, naravno, ovisiti o opremi vozila. Već sada će osnovna oba paketa We Connect omogućiti korištenje pametnog telefona (u početku samo Samsung) umjesto ključa automobila. Vozila koja će biti dio flote imat će i sustav za upravljanje voznim parkom We Connect.

Trojna elektrifikacija
 
Posebno poglavlje novog 8. generacije Golfa bit će pogonski agregati ili pogonski sklopovi. Na raspolaganju će biti šest različitih vrsta pogona. Pored klasičnih benzinskih i dizelskih motora, neki će benzinski motori moći funkcionirati i kao blagi hibridi (prepoznatljiv po eTSI oznaci). Stiže i kao plug in hibrid, snage 150 i 180 kilovata, potpuno električni Golf i vozilo na komprimirani prirodni plin, prepoznatljivo po oznaci UNP i snagom od 96 kilovata ili 130 'konja'.

Vratimo se benzinskim i dizel motorima. Oni će u prosjeku biti čišćeni za deset ili sedamnaest posto kada je riječ o emisiji CO2. Dizelski motori bit će učinkoviti u području emisije dušičnih oksida. Volkswagen je umjesto toga osigurao čak dva katalizatora za selektivnu katalitičku redukciju koristeći mokraćnu kiselinu.

Po prvi put bit će uključena dva benzinska motora u asortimanu benzinskih motora. Riječ je o jedinicama snage 66 ili 81 kilovata (90-110 'konja'), koje će poput para većih četverocilindričnih motora (1,4 litre) biti opremljene turbo puhalima s promjenjivom geometrijom noža. Jači motori će također omogućiti isključivanje cilindara s manjim opterećenjem motora. Osim najslabijih, svi će se benzinski motori moći povezati sa 48-voltnom tehnologijom hibrida. Osim toga, snaga se na kotače može prenijeti ili ručnim ili automatskim DSG mjenjačem. I ovdje dolazi važna inovacija, jer će prvi put raditi na sustavu 'shift-by-wire', što znači potpunu kontrolu računala nad vozilom. Na primjer, prije zaustavljanja vozila moguće je prebaciti na stupanj prijenosa, čak i pri malim brzinama, što će olakšati manevriranje.

Kao što je ranije napomenuto, postojat će još dva hibridna pogona; oba će se temeljiti na istom 1,4-litarskom turbo-motoru. U međuvremenu će baterija kapaciteta 13 kilovat sati biti odgovorna za opskrbu električnom energijom, tako da je realno očekivati ​​barem 60 kilometara električne autonomije. Snažniji od njih dvojice bit će re-brendirani GTI, a njegova će specijalnost biti LED svjetlosna traka koja povezuje dva prednja svjetla.

No, iako je novi Golf prilično ekološki prihvatljiv, Volkswagen nije zaboravio na svoje brze verzije koje se vozačima nude od prve generacije. I dalje će se nuditi verzije GTI, GTD i R, a najmoćnija će ponuditi više od 300 'konja' ili 221 kilovata snage. No morat će pričekati još malo, jer Volkswagen ne najavljuje datum svog dolaska.

Članak je također dostupan u tiskanom izdanju magazina Start, koji je u prodaji od 12.07.2019.

PRETPLATITE SE!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.