Totalno izvan okvira, u VW-u na aparatima - svjetska premijera, Hyundai Ioniq 5 - ugođaj futurističkog doma na četiri kotača

 S Ioniqom 5 Hyundai ide novim putovima u širenju segmenta električnih automobila. Po veličini pripada klasi "golf", ali je prepun naprednih tehnologija i detalja dizajna, s kojima puca na one kojima je stalo do ugođaja ne samo u vožnji, već prije svega uživanja u prostoru. Ali Ioniq 5 samo je početak novog poglavlja ove marke. Na kraju krajeva, kad ste za upravljačem i red je da se dobro osjećate. 73 kWh baterija za 480 km!

Totalno izvan okvira, u VW-u na aparatima - svjetska premijera, Hyundai Ioniq 5 - ugođaj futurističkog doma na četiri kotača Hyundai
25. 2. 2021

Hyundai se, više nego očito, odlično nosi s elektromobilnošću. Ovaj put na nov i malo drugačiji način. Futuristički dizajniran Ioniq 5 rezultat je "razmišljanja izvan okvira". Stvoren je ovaj zanimljiv automobil koji će se u budućnosti suočiti s konkurentima poput Volkswagenovog ID.3 i sličnih. No, novi Ioniq 5 već uvjerava s nekim posebnim značajkama. Ovaj automobil dug 4,63 metra ima metar međuosovinskog razmaka od tri metra, izgrađen je na Hyundaijevoj električnoj platformi E-GMP i nastavlja 45-godišnju tradiciju marke (otuda i naziv koncepta Hyundai 45, s kojim je Hyundai najavio dolazak novog). također sugerira neke osnovne značajke dizajna.

Ali ništa više od toga, jer je automobil stvoren s idejom da se udobnost doma može prenijeti na četiri kotača. Tako Ioniq 5 iznutra ima pomičnu središnju konzolu koja se može pomicati za čak 14 centimetara, užu ploču s instrumentima i potpuno ravno dno vozila, što putnički prostor čini još prostranijim.

U ovom automobilu također ne nedostaje prostora: prtljažnik ima osnovnih 531 litru, a u prednjem dijelu vozila, gdje je obično motor, ima mjesta za dodatnih 57 litara prtljage. Osim pomične središnje konzole, pomična je i stražnja klupa, a postavke sjedala mogu se pohraniti u memoriju, a one korisne mogu automatski prilagoditi sjedala u unaprijed određene položaje nakon svake upotrebe. Također su u unutrašnjosti koristili puno recikliranih materijala.

Digitalizacija je vidljiva u vozilu gotovo svugdje, ima širok raspon sustava pomoći, uključujući digitalno retrovizor s kamerama, što dodatno smanjuje mrtve kao vozača, a zanimljivo je da su dizajneri kuke sakrili na bočne šipke u karoseriji .
 

Pogonski sklop je, naravno, električan, s dvije različito snažne baterije kapaciteta 58 ili 73 kilovat sata, a baterija se može napuniti do 80 posto kapaciteta za 18 minuta. Drugim riječima, petominutno punjenje bit će dovoljno za 100 kilometara dometa.

Automobil će biti dostupan u dvije verzije, s jednim ili dva elektromotora, baterija će biti dovoljno snažna za oko 400 kilometara stvarnog dometa, iako Hyundai spominje maksimalni domet s jednim punjenjem do 480 kilometara. Sistemska snaga pogonskog sklopa iznosi 225 kilovata, a može proizvesti 605 njuton metara okretnog momenta, što je dovoljno da automobil ubrza do 100 kilometara na sat za samo 5,2 sekunde i postigne najveću brzinu od 185 km / h.

Ioniq 5 je, naravno, samo početak cijele priče, automobil koji će biti dostupan kasnije ove godine, a očekuje se i nadmetanje u cijeni s već spomenutim konkurentskim ID.3 (prema dimenzijama, stvarni konkurent mu je ID.4, jer će međuosovinski razmak u odnosu na ID .3 veći za čak 23 centimetra, a prtljažnik je znatno veći), slijedit će limuzina Ioniq 6 i terenski automobil Ioniq 7 za slobodno vrijeme.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.