Ford reže radna mjesta, do 2030. su potpuno na struju, a gase i Fiestu! Način na koji će elektrifikacija utjecati na poslove u Fordu bit će različitiji u Njemačkoj

U njemačkom Fordu spremaju se restrukturirati poslovanje i ukinuti modele koji im donose nedovoljno prihoda. Struja već uzima svoj danak, čak i na broj zaposlenih. Sprema se drastično smanjenje uposlenih.
 

Ford reže radna mjesta, do 2030. su potpuno na struju, a gase i Fiestu! Način na koji će elektrifikacija utjecati na poslove u Fordu bit će različitiji u Njemačkoj Ford
25. 1. 2023

Kako javlja Reuters, Ford će u Njemačkoj ukinuti oko tisuću radnih mjesta prelaskom na drugačiji poslovni model, koji predviđa prodaju samo električnih vozila. Ugroženi su poslovi u europskoj centrali i tvornici u Kölnu, a portal Automobilwoche govori o "četveroznamenkastom broju". Raspon poslova kreće se od montaže vozila do proizvodnje motora i mjenjača, a bit će ih sve manje djelatnici u razvoju, administraciji i prodaji. Sve je to rezultat planiranog prelaska samo na prodaju i proizvodnju električnih vozila te izbacivanja nekih manje isplativih modela iz prodajne palete.

Trenutno Ford planira uložiti čak dvije milijarde eura u restrukturiranje proizvodnje u Kölnu, budući da će proizvoditi dva modela električnih automobila baziranih na Volkswagenovoj MEB platformi, a istovremeno će ukinuti proizvodnju jednog od dosadašnjih prodajnih lideri ove marke, Fiesta. 2025. godine u tvornici u Saarlouisu prestaje i proizvodnja Focusa čime Ford ispunjava svoja predviđanja da će do 2030. godine postati potpuno električni brend. Otprilike u isto vrijeme dvije trećine njihove palete dostavnih vozila trebala bi biti potpuno električna ili plug-in hibridna dostavna vozila.

S tim planovima već je upoznato svih 14.000 zaposlenika u tvornici u Kölnu, a promjena u proizvodnji i prodaji asortiman zahtijevat će, tako odgovorni u Fordu, "radikalne promjene na svim razinama poslovanja". Manjim automobilima poput Fieste ne prijeti samo Ford, prodaja vozila u tom segmentu prošle je godine u Europi pala za nešto manje od 20 posto .
 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.