Honda Civic - kompakt koji je u svemu naj, naj...

Najjeftiniji Civic 1.0 skuplji je od usporedivog Golfa 7,5 za 15.000 kn, od Hyundaija i30 za 20.000 kn, no zato ima bitno više opreme, bitno učinkovitiji agregat, koji je od njemačkog konkurenta snažniji za 18, a od korejskog za 10 konja

2. 5. 2017

HONDA CIVIC 1.0 128 KS COMFORT
144.890,00 KN

Najsofisticiraniji japanski kompakt u svemu je godinama prednjačio i bio je svojevrsni dalekoistočni Golf, a i 10. generacija koja je upravo stigla u Hrvatsku time se diči.

Jedna od glavnih zvijezda salona automobila u Parizu u rujnu 2016. bila je deseta generacija Honde Civic. Napokon je stigla i u Hrvatsku. Najsofisticiraniji japanski kompakt od pamtivijeka je prednjačio u svemu. Nažalost i po cijeni. Ovaj put dogodio se pomalo neočekivani obrt i Civic je postao pristupačan, jeftiniji od brojnih konkurenata, no i nadalje besprijekoran. Možda u startu to i ne izgleda tako, jer početne cijene konkurenata su niže, no kad ih usporedite opremom i sposobnostima, Honda izbija u prvi plan. Ako ste odlučili ipak dati koju kunu više od baznih cijena, onda Civic postaje opcija.

Osnovna verzija s posve novim, hiper učinkovitim trocilinarskim turbo benzincem od samo jedne litre razvija respektabilnih 128 konja. Po mnogo čemu ovaj trendovski downsizing benzinac razlikuje se od konkurencije, ponajprije po onome po čemu je Honda poznata – po efikasnosti. Kompakti s agregatima tako malo zapremine znaju imati poteškoća prilikom opterećenja, penjanja po cestama uz visoke nagibe i to svi odreda – izuzvši onog najboljeg, Fordovog 1.0 Ecoboosta. Amerikanci su superiorni i bez pretjeranih pretenzija možemo kazati kako im se Honda s novim mališanom sasvim približila. Upravo u kombinaciji s ovim agregatom novi Civic da se nabaviti po cijeni 144.890 kuna! To je za gotovo 20.000 kuna više od usporedivog Hyundaijevog i30, a i 15.000 kn više od Golfa, no od njemačkog rivala snažniji je punih 18 konja, a od korejskog 10! Uz sve to razina bazno opremljenog Civica bitno je bolja od navedenih konkurenata.

Inovativnih duh i implementaciju novih tehnologija, uz već prepoznatljiv svemirski dizajn prepoznali su i posjetitelji i mediji. Koktel profinjenosti i sportskog duha krasio je osmu i devetu generaciju, u usporedbi s konkurentima bili su izvrsni, ali su na našem tržištu neopravdano skupi. Nova Honda Civic dodatno pomiče granice te naglašavajući vrline i ispravljajući mane donosi pregršt razloga zbog kojih bi se Volkswagen Golfa, Opel Astra, Ford Focus, Peugeot 308 i ostali predstavnici C-segmenta trebali zabrinuti. U usporedbi s dosadašnjim u dužinu je narastao sa 4370 na 4497 mm, u širinu sa 1770 na 1800 mm, a visina je smanjena sa 1470 na 1421 mm, dok je međuosovinski razmak napuhan sa 2595 na 2625 mm. Time je osigurano više prostora za koljena putnicima straga, premda je i dalje po tom kriteriju lošiji od konkurenata. Dojam popravlja rekordan prtljažnik s obujmom od čak 478 litara, što je solidna brojka i za model srednje klase. Usporedbe radi, Volkswagen Golf ima prtljažnik od 380 l. Osjetan porast gabarita nije rezultirao povećanjem mase, čak štoviše, novi model uštedio je 16 kg, dok je torzijska krutost istodobno povećana za 52 posto. Izvrstan postao dizajneri su napravili po pitanju aerodinamike pa je koeficijent otpora zraka smanjen na hvale vrijednih 0,26. Po pitanju ponude motora situacija s dizelašima je jasna. Provjeren 1.6 iDTEC raspolaže sa 120 KS i 300 Nm pa će objedinjavanjem solidnih performansi i pristojne potrošnje biti poželjan izbor. Što se tiče benzinaca Honda je napravila velik zaokret. Sportski pedigre koji je godinama građen na visokoturažnim atmosferskim strojevima duboko je zakopan u prošlost, a na scenu stupaju trendovski turbobenzinci. Osnovni 3-cilindraš od sao jedne litre klasičan je predstavnik klase od jedne litre. S turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem nabijen je na 129 KS, dok je zahtjevnijim kupcima namijenjen 4-cilindarski 1.5 sa 182 KS. I to je to! Svega tri motora, ali za svakog ponešto. Naravno, ne treba pritom zaboraviti vatreni Type R sa 2-litrenim turbakom nabijenim na 310 KS, koji mu je omogućio da sruši rekord na stazi Nürburgring kao najbrži serijski automobil s prednjim pogonom na svijetu. Nažalost, dolazak izvedbe Type R na naše tržište još nije poznat. Ručni 6-stupanjski mjenjač standard je u svim izvedbama, uz doplatu će se nuditi CVT, a 2019. stići će i 9-stupanjski automatski mjenjač. Premda nema službene potvrde, u Ženevi 2018. Honda bi mogla predstaviti i hibridnu izvedbu Civica, koja će nuditi sinergiju jednolitrenog turbobenzinca i elektromotora, uz kombiniranu snagu od 125 kW (170 KS). Unutrašnjost i dalje ima pomalo svemirski štih, ali na to su se kupci već navikli. Napredan infotainment sustav nazvan Honda CONNECT nudi povezivost s tehnologijama Apple CarPlay i Android AutoTM, dok su svi sigurnosti sustavi objedinjeni pod nazivom Honda SENSING. Uz inteligentan tempomat te sustave za prepoznavanje prometnih znakova, prevenciju sudara i pomoć pri upravljanju, Japanci su punim pravom najavljuju uvjerljivo osvajanje svih pet Euro NCAP zvjezdica. Voditelj projekta razvoja desete generacije japanske uspješnice, Mitsuru Kariya, najavio je kako već u prve tri tržišne godine namjeravaju vratiti sredstva uložena u istraživanje i razvoj te ostvariti extra dobit od 37 posto na taj iznos. To možda zvuči preambiciozno, ali obzirom da je novi Civic globalni automobil te da će se prodavati u više od 70 zemalja diljem svijeta nije nerealno. Hatchback verzija dolazi iz britanskog Swindona (bez obzira na Brexit), a limuzina će se proizvoditi u Turskom Gebzeu.

 

 

Honda Civic

AUTOMOBIL KONSTRUIRAN PO MJERI VOZAČA

Nova, deseta generacija Honde Civic 5 vrata je u potpunosti iznova dizajniran automobil koji utjelovljuje Hondin inovativni duh i predanost Hondinom krajnjem cilju, konstruiranjU tehnološki superiornog vozila. 

Rezultat novog dizajna je automobil jedinstvene osobnosti i sportskog duha, automobil kojega je uzbudljivo voziti, koji je istovremeno profinjen, komforan i sofisticiran.

Novi Civic 5 vrata je konstruiran oko njegove najvažnije komponente, oko vozača.

JEDINSTVEN VANJSKI IZGLED

Nedvojbeno prepoznatljiv i nepogrešivo uglađen, moderan sportski dizajn Civica, jedinstveni je spoj dramatičnih strukturalnih linija i uglađenih, gotovo atletskih oblina. Novi Civic 5 vrata ima glatku i moćnu siluetu, što predstavlja novi pravac Hondinog dizajna kojeg krasi snažan, sportski karakter.

Sportski izgled naglašavaju niže i šire proporcije koji nude veći međuosovinski razmak. Povećane dimenzije naglašavaju jedinstven dizajn i sportski stil modela dok u isto vrijeme povećavaju dinamičnost i prostranost unutrašnjosti.

Veći i širi naplatci i pneumatici dodatno naglašavaju širi stav vozila, dok veći međuosovinski razmak i oštar kut vjetrobranskog stakla povećavaju dinamičan osjećaj unutrašnjosti. Rezultat je oštra i agresivna interpretacija Hondinog prepoznatljivog izgleda.

Ovisno o opremi modela, tanka prednja svjetla mogu biti opremljena LED ili halogenim kratkim i dugim svjetlima. Svi modeli opremljeni su LED dnevnim svjetlima.

Novi Civic je u svojoj osnovi dizajniran da bude vožen i da pri tome plijeni pozornost.

POTPUNO NOVA PLATFORMA

Novi Civic ima laganu, ali vrlo snažnu karoseriju, koja je rezultat inovativnog inženjeringa i tehnika proizvodnje. Ima nisko težište i sofisticirano podvozje, koji zajedno doprinose uzbudljivom i zabavnom iskustvu tijekom vožnje.

Cilj inženjera je bio da se obnovi sama srž Civic modela kao automobila sa izrazito sportskim karakterom. Od najranijih faza razvoja, inženjerski tim testirao je najbolje automobile kompaktne klase, uključujući i vodeće modele premium marki. Ovaj proces evaluacije poslužio im je kako bi definirali ciljeve u dijelu vožnje, upravljanja i smanjenja buke i vibracija, kao i odgovore na pitanja kvalitete unutrašnjosti i cjelokupnog dojma koje novi Civic mora ispuniti.

Dizajn nove platforme, izbor materijala, proces i nove tehnike proizvodnje bili su ključne za razvoj lakše i znatno čvršće strukture. Nova karoserija lakša je za 16 kg od prethodne generacije i čvršća za 52%.

Dodatne inovacije su implementirane i prilikom procesa sastavljanja karoserije, koji uključuje inovativne tehnike spajanja. Kompletan unutrašnji dio sastavlja se prvi, nakon toga dolazi vanjski dio, a potom se sve spaja. Ovaj način je u suprotnosti s konvencionalnom metodom sklapanja karoserije, gdje se prvo sklapa vanjski dio, a nakon toga unutrašnjost. Nova proizvodna tehnologija u velikoj mjeri doprinosi cjelokupnoj čvrstoći karoserije.

Inovacije u dijelu dizajna, inženjeringa i proizvodnje rezultirale su povećanjem otpornosti karoserije na savijanje od 65% u usporedbi sa prethodnom generacijom Civica.

 

Napredna platforma pruža optimalnu osnovu za značajno povećanje dinamičnosti šasije. Cilj dizajnerskog tima, bio je postizanje najboljeg upravljanja i udobnosti vožnje.

Potpuno novi ovjes, niže težište i povećana čvrstoća karoserije doprinose da posljednja generacija modela Civic postigne nevjerojatne karakteristike u vožnji.

Spremnik goriva u novoj Hondi Civic je premješten straga, dok je podnica automobila spuštena u odnosu na prethodni model. U kombinaciji s poboljšanom šasijom i ovjesom, težište vozila je niže za 10 mm. Te promjene mijenjaju i položaj vozača u vožnji. Položaj kukova je niži za 35 mm, te je zaslužan za dodatan sportski osjećaj u vožnji.

Usprkos ambicioznom inženjerskom projektu, novi Civic ispunjava sve zahtjeve, te istovremeno zadržava svoju poziciju pristupačnog kompaktnog automobila u pogledu cijene, potrošnje goriva i troškova održavanja.

POGONSKI AGREGATI NOVE GENERACIJE

Kako bi dali jak pečat jedinstvenoj osobnosti i sportskom duhu novog Civica, Honda je konstruirala dva nova inovativna, snažna i štedljiva turbo benzinska pogonska agregata koja se ističu savršenom ravnotežom između visokih performansi i niske potrošnje goriva, karakterističnom za Hondinu jednstvenu Earth Dreams tehnologiju. Uz oba agregata, 1.5 i-VTEC snage 182 KS i 1.0 i-VTEC snage 129 KS moguće je odabrati 6-stupanjski ručni ili CVT automatski mjenjač. Novi agregati dizajnirani su prvenstveno kako bi pružili izvrsne  performanse i kako bi podržali sportski karakter novog Civica.

Novi VTEC TURBO benzinski agregat zapremnine 1.0 litre nudi znatno poboljšanje u pogledu svakodnevne vožnje, zahvaljujući većem okretnom momentu pri niskim i srednjim okretajima. Maksimalni okretni moment od 200 Nm, sa 6 stupanjskim ručnim mjenjačem dostupan je pri 2.250 okr/min, dok s automatskim CVT mjenjačem maksimalni okretni moment iznosi 180 Nm u rasponu od 1,700 do 4,500 okr/min. Maksimalna snaga iznosi 129 KS (95kW) pri 5,500 okr/min.

Veći 4-cilindrični VTEC TURBO benzinski agregat zapremnine 1.5 litara pruža još bolje performanse, veću snagu i okretni moment  u usporedbi s 1,8 VTEC agregatom iz prethodne generacije. Maksimalna snaga od 182 KS (134 kW) je dostupna pri 5,500 okr/min (6,000 okr/min s automatskim CVT mjenjačem). U kombinaciji s 6-stupanjskim manualnim mjenjačem maksimalni okretni moment od 240 Nm je dostupan između 1,900 i 5,000 okr/min. Dok je kod modela s CVT mjenjačem maksimalni okretni moment od 220 Nm dostupan između 1,700 i 5,500 okr/min.

 

NAJPROSTRANIJA UNUTRAŠNJOST U KLASI

Novi Civic i dalje ostaje najpraktičniji u klasi s nenadmašnim putničkim i prtljažnim prostorom. Novi Civic nudi maksimalno uživanje u svakom trenutku vožnje, uz iznimnu prostranost. S novim Civicom, njegovom prostranom putničkom kabinom i ogromnim prtljažnikom, putuje se udobno bez ikakvih odricanja. Inovativne tehnologije, odlična završna obrada i kvalitetni materijali, pružaju vozaču i putnicima maksimalno uživanje u vožnji.

Zahvaljujući dužoj i široj platformi te 30 mm dužem međuosovinskom razmaku, putnici imaju bolju preglednost i više prostora za uživanje u prostranoj unutrašnjosti iznimne završne obrade.

Vidljivost u prednjem dijelu vozila unaprijeđena je povećanjem kuta pogleda na cestu za 1% te smanjenjem širine A nosača za 9 mm čime omogućena najbolja preglednost u klasi od 84,3 stupnja. Sve navedeno dodatno je stvorilo osjećaj otvorenosti i prostranosti u vozilu.

Na stražnjim sjedalima prostor za ramena je povećan za 20 mm, prostor za noge za 95 mm, a prostor za koljena za 45 mm. Udobnost putnika u zadnjem dijelu poboljšana je zahvaljujući mogućnosti podešavanja, a ulazak i izlazak svih putnika iz vozila je sada lakši nego ikada.

Na vrhu centralne konzole nalazi se 7'' Honda CONNECT ekran u boji osjetljiv na dodir. Honda CONNECT multimedijalni sustav nudi intuitivno upravljanje i potpunu integraciju pametnih telefona putem Apple  CarPlay i Android Auto aplikacija. Integracija s Apple CarPlayom znači da Honda CONNECT sada može poprimiti funkcionalnost vašeg iphone-a, prikazujući sve funkcije na svom sučelju. Vozač može dobiti uputstva, obavljati pozive, slati i primati poruke te slušati glazbu koristeći ekran osjetljiv na dodir ili opciju glasovnih naredbi. Carplay aplikacija podržava korištenje telefona, slanje i primanje poruka i pregled karata, slušanje glazbe i druge kompatibilne softvere.

Osigurano je besplatno ažuriranje mapa u narednih pet godina, što je prednost jedinstvena za Hondu.

Potpuno novi izgled ekrana na kontrolnoj ploči pruža jasnoću i intuitivnu upotrebljivost. Novi TFT LCD ekran s dijagonalom od 7''služi za informiranje vozača te zauzima najveći dio potpuno nove kontrolne ploče. Širok spektar informacija dostupan je na DII ekranu. Vozač se može vrlo jednostavno informirati, zahvaljujući navigaciji, SMS i e-mail porukama dostupnim uz glasovne komande. Neprestano su mu dostupne informacije o  glazbi koja se sluša, kontakti iz pametnog telefona, informacije o putovanju i pametnom održavanju vozila.

Audio konfiguracija varira ovisno o modelu, od sustava s 4 zvučnika snage 160 W, preko sustava s 8 zvučnika i 180 W do premium audio sustava s 11 zvučnika snage 465 W.             

Prtljažni prostor ostaje vodeći u klasi  u pogledu zapremnine (478 litara),  lakoće pristupa i fleksibilnosti. Zadnja sjedala se mogu preklopiti u omjeru 60:40.  Niski utovarni prag i širok otvor prtljažnika (1120 mm)  u kombinaciji s ravnom podnicom olakšavaju utovar teških, širokih i dugih predmeta.

NAPREDNA SIGURNOST

U skladu s Hondinom filozofijom 'Sigurnost za svakoga'' isti pasivni i aktivni sigurnosni sustavi implementirani su u svim modelima novog Civica. Novi Civic dolazi s čitavim nizom sigurnosnih sustava objedinjenih pod nazivom Honda SENSING. Riječ je o sustavima napredne sigurnosti i pomoći u vožnji koji jamče najveću sigurnost u ovoj klasi vozila. Honda SENSING koristi kombinaciju informacija dobivenih pomoću radara i kamera smještenih na vozilu koji uz čitav niz naprednih senzora upozoravaju i pomažu vozaču u potencijalno opasnim situacijama.

Honda SENSING paket aktivnih sigurnosnih tehnologija obuhvaća:

·      CMBS sustav prevencije sudara, pomaže da se automobil zaustavi ukoliko sistem utvrdi da je sudar sa vozilom ispred neizbježan.

·      Sustav upozorenja na opasnost od frontalnog sudara (FCW), skenira put ispred vozila kako bi upozorio vozača na potencijalni sudar te daje vizualna i audio upozorenja vozaču da poduzme korektivne mjere kako bi se sudar izbjegao.

·      Sustav  detekcije i praćenja prometnog traka (LDW) koristi kameru smještenu iza unutarnjeg retrovizora koja neprestano prati trake na cesti. Sustav emitira zvučno upozorenje prilikom izlaska iz označene prometne trake i automatski zakreće upravljač kako bi se vozilo vratilo natrag unutar vozne trake

·       Inteligentni prilagodljivi tempomat omogućava vozaču da održava konstantno zadanu brzinu i razmak vozila ispred.

·      Sustav za prepoznavanje prometnih znakova (TSR), detektira i automatski prepoznaje znakove na cesti i prikazuje ih na kontrolnoj ploči vozila.

Ostale sigurnosne tehnologije u novom Civicu  uključuju:

·      Sustav nadgledanja mrtvog kuta, koristi radar koji automatski detektira i upozorava vozača kada se drugo vozilo nalazi u mrtvom kutu.

·      Sustav za nadgledanje prometa, koristi senzore radara na zadnjem dijelu vozila kako bi upozorio vozača na približavanje vozila prilikom vožnje unatrag.

·      Kamera za vožnju unatrag daje vozaču potpunu preglednost, a samim time i bezbrižnost prilikom vožnje.

Također, standardni dio opreme nove Honde Civic je sustav stabilnosti vozila (VSA) s kontrolom proklizavanja, koji poboljšava kontrolu dok vozilo ubrzava, koči ili skreće.  I Indirektni sustav za praćenje pritiska u gumama (TPMS).

Honda je napravila sve kako bi se kupci nove Honde Civic vozili u prvoj klasi, po cijeni ekonomske. Najnapredniji, sportski Civic  od sada ima cijenu već od 144.890 kn

 

 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.