Audi i Porsche nemaju novac za aute na struju

Afera Dieselgate zahvatila je cijelu Grupu Volkswagen, a najviše će ispaštati, naravno, najelitniji brendovi, jer će saniranje štete stajati papreno

2. 8. 2017

Naime, istraživanje i razvoj koštaju i makoliko bili uspješni novca za R&D uvijek nedostaje. Tako je i u Audiju. Njemački premium automobilski brend nema problema s prodajnim brojkama no, svejedno, to društvo iz Ingolstadta mora pronaći način kako uštedjeti lovu za razvoj i proizvodnju električnih automobila.

Audi želi uštedjeti deset milijardi eura kako bi nastavio program EV, koji uključuje pet električnih vozila u idućih nekoliko godina. Prvi na tržište stiže 2018., a riječ je o SUV e-tronu. Audi s Porscheom razvija novu platformu samo za električne automobile, a štedjet će se i dijeljenjem različitih komponenti i dijelova.

U prilog poprilično teškoj finacijskoj situaciji neće ići ni činjenica kako je Grupa Volkswagen skliznula na drugo mjesto po ukupnoj prodaji u prvih šest mjeseci 2017. godine. Alijansa Renault-Nissan postala je svjetskim liderom, a Grupa Volkswagen grupa, koja obuhvaća i Audi i Porsche, zaostaje velikih 450.000 automobila, dok joj s trećega mjesta za vratom puše Toyota zaostatkom samo malo većim od 180.000 automobila.

Kristian Sikavičev

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.