Novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije - predstavljen i novi slogan; "Ti mi nosiš sreću"

Novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije! Predstavljen i segment lutrijskih igara te korporativni segment - krovni logo te novi slogan. Cilj novog vizualnog identiteta je osnažiti percepciju o pravoj vrijednosti, važnosti, snazi i kvaliteti Hrvatske Lutrije.

Novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije - predstavljen i novi slogan; "Ti mi nosiš sreću" Hrvatska Lutrija
1. 8. 2020

Tekst: native

Foto: Hrvatska Lutrija

Draga Bubamaro,

hvala ti na našim zajedničkim gOdinama i neka te prati sreća, upravo onakva kakvu si nama donosila Dugi niz godina. Sada imamo novi znak, nove snove I veliku želju za jednom novom avanturom. Dugo smo čekali ovakve pRomjene koje su logičan Slijed našeg napredovanja, Razvoja, želje za poboljšanjem, ali i odmakom od konkurencijE. Novim licem pokazujemo da pratimo trendove modernizacije i tržišta te da Ćemo spremno odgovoriti na sve potrebe i promjene kojE očekuju naši igrači. Slijedi početak i jedno novo razdoblje u novom ruhu – tvoja Lutrija.

Uzevši u obzir promjene na tržištu i okruženju kao i slabosti postojećeg vizualnog identiteta kao što su vizualna neusklađenost, neprepoznatljivost dijela brendova itd., prošle je godine definiran novi vizualni identitet Hrvatske Lutrije. Za neke od grupa igara implementacija je započela još u 2019.g.: Cro Casino, Cro Clubovi i Cro Bet te novi vizuali društveno odgovornog priređivanja i oznaka rizičnosti igara, a tijekom ove godine predstavljen je segment lutrijskih igara te korporativni segment-krovni logo te novi slogan. Cilj novog vizualnog identiteta je osnažiti percepciju o pravoj vrijednosti, važnosti, snazi i kvaliteti Hrvatske Lutrije te omogućiti kompetitivan nastup u javnosti i na tržištu kroz četiri glavne poruke: modernizacija i odrastanje (igre su za +18), snažna emocija i emotivna povezanost kroz novu viziju (sretnija i razigranija Hrvatska), diferencijacija od konkurencije i ispravno pozicioniranje svih segmenata/grupa igara.

Kod svih igara na sreću dominiraju kružni oblici, krugovi, kuglice, lopte, zaokruživanje, žetoni, rulet itd. kao geometrijski oblici. Krug se kao oblik pojavljivao u svim iteracijama vizualnog identiteta Hrvatske Lutrije u povijesti, od 1973. do danas. S obzirom na to da se vizualni identiteti igara na sreću najčešće temelje na obliku kruga, u tom je smjeru izrađen i novi logo Lutrije – iako više nema bubamare s točkicama, zadržani su krugovi, odnosno točke kao osnova dizajna za sve ostale elemente.

Novi znak sastoji se od triju krugova u kompoziciji koja „vuče“ gore naglašavajući okrenutost budućnosti, a znak je maksimalno simplificiran i time pogodan za sve aplikacije. Tri kruga označavaju različite vrste igara na sreću koje Hrvatska Lutrija priređuje (prva skupina: lutrijske igre; druga skupina: igre klađenja; treća i četvrta skupina, kao srodne skupine: igre u casinima i igre na sreću na automatima). Tri kruga suptilno podsjećaju na uzorak hrvatskih kvadratića koji su prepoznatljivi u cijelom svijetu.

Hrvatska Lutrija je svjesna važnosti i potrebe većeg osvještavanja javnosti i osobnog utjecaja na unapređenje kvalitete života, društva, promoviranja pravih vrijednosti i vraćanja u zajednicu. Upravo tu poruku prenosi i kroz novi slogan Dodir sreće – sreća često dotakne dobitnike, ali kroz njihovu igru i svaku uplatu, sreća dotakne i brojne članove našeg društva i zajednice.

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.