KIA ima novi logotip! Kako Vam se sviđa? Poručuju, želimo biti lideri u mobilnosti budućnosti

Kia je predstavila novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. https://youtu.be/s61_IsjqLzc Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, s promjenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

KIA ima novi logotip! Kako Vam se sviđa? Poručuju, želimo biti lideri u mobilnosti budućnosti Kia press
7. 1. 2021

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrednotama koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručni potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunsku kvalitetu koju Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno sudjeluje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspiriramo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena.”

Kia tijekom spektakularnog predstavljanja postavila novi Guinessov rekord s 'najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet'
Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog showa na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 dronova ispalilo je na stotine vatrometa u sinkroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord s ‘najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet’. Impozantnu predstavu moguće je pogledati na Kijinom globalnom YouTube kanalu: https://youtu.be/s61_IsjqLzc

Kia ubuduće s novim sloganom Movement that inspires (Pokret koji inspirira)
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspirira) koji će zamijenit dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda bit će predstavljena 15. siječnja
Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvaća namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia bit će predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održat 15. siječnja, a koji će biti emitiran na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Stoga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovi potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.

Članak je također dostupan u tiskanom izdanju magazina Start, koji je u prodaji od 15.12.2020.

PRETPLATITE SE!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.