Nissanu s novim logom okreće novu stranicu elektrifikacije i autonomne vožnje

Novi Nissanov logotip uvertira je u novu ere marke. A Izgled logotipa prilagođen je za digitalno doba. Nissanov logotip posljednjih je 20 godina bio simbol vozila marke i mnogo više od toga. Djelovao je kao znak raspoznavanja, posjetnica, stisak ruke i prvi znak dobrodošlice kupcu koji se sprema otkriti uzbuđenje koje pružaju Nissanova vozila. Nissanov logotip više je od desetljeća odražavao filozofiju osnivača Yoshisukea Aikawe koja glasi: „Shisei tenjitsu o tsuranuku” odnosno „Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce”.

Nissanu s novim logom okreće novu stranicu elektrifikacije i autonomne vožnje Nissan press
16. 7. 2020

Novi Nissanov logotip dijelom ostaje vjeran toj tradiciji, a dijelom odražava značajne promjene koje su se tijekom posljednja dva desetljeća zbile u našem društvu. Prepoznatljivi logotip obnovljen je kako bi označio zaokret marke prema budućnosti i njezinu neprekidnu povezanost s vlastitim bogatim nasljeđem i tradicijom inovacije. Naziv tvrtke ostaje središnjim dijelom logotipa kao prepoznatljivi izraz marke koji istovremeno evocira uspomene na prošla postignuća i najavljuje novu evoluciju.

Dizajnerski tim marljivo je skicirao i razvijao nekoliko verzija logotipa, imajući na umu Aikawine riječi: „Budite strastveni, budite inovativni, usudite se izazvati.”

Tim je morao ispitati nekoliko varijabli, uključujući i odluku da na budućim električnim modelima logotip bude osvijetljen, donesenu u ranoj fazi razvoja. To je donijelo određene tehničke izazove. Na primjer, bilo je potrebno pažljivo procijeniti debljinu vanjskog ruba logotipa kako bi djelovao upečatljivo kada se osvijetli, kao i osigurati da bude usklađen s vladinim propisima u pogledu osvijetljenih dijelova automobila. Logotip je trebao ostavljati snažan dojam i kada nije osvijetljen, primjerice u tiskanom ili digitalnom izdanju.


Kako se kalio novi logotip

Sve je počelo još 2017. kada je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn, krenuo istraživati nove mogućnosti vizualnog identiteta marke i izgleda logotipa. Zadužio je dizajnerski tim koji je predvodio Tsutomu Matsuo, zamjenik glavnog direktora Nissanova odjela za napredni dizajn, da ispita sve mogućnosti novog dizajna, počevši od neznatnih preinaka do potpune obnove izgleda. Albaisa je zatim uputio tim predvođen Matsuom da izradi logotip koji je istovremeno „uzak, svijetao i fleksibilan”.

Nadahnula su me revolucionarna otkrića u području znanosti, tehnologije i povezanosti koja su značajno promijenila živote kupaca”, rekao je Albaisa. Kao što možete pretpostaviti, u našim su se glavama počele rađati zamisli o digitalnom vizualnom identitetu.”

Nakon brojnih skica i nekoliko maketa, stvoren je dvodimenzionalni logotip. Budući da je više djelovao kao da je dizajniran, a manje kao da je proizveden, bio je prikladan za uporabu u virtualnom i stvarnom svijetu. Proces je započet u tri dimenzije, a nastavljen je u dvije. Najprije smo skicirali logotip čiji je osvijetljeni dio trebao predstavljati marku u dvodimenzionalnoj formi.

Novi dizajn omogućio je prijelaz iz krutog industrijskog dizajna u profinjen i topao dizajn s digitalnim potencijalom. Njime se označava evolucija Nissana kao pružatelja naprednih usluga mobilnosti, a ne samo proizvođača tradicionalnih automobila.

Novi Nissanov logotip prenosi našu glavnu poruku koja je sadržana i u njegovim prethodnim verzijama: Ako je vaše uvjerenje čvrsto i nepokolebljivo, prodrijet će čak i u Sunce”, rekao je Matsuo. „Čvrsta vjera u snagu postignuća nikada nas nije napustila. To se najbolje vidi u našim revolucionarnim nastojanjima da potaknemo elektrifikaciju, razvijemo sustave za pomoć u vožnji i učinimo svoja vozila još umreženijima. Naš logotip svjedoči o svemu tome već na prvi pogled, ističući našu predanost kupcima, zaposlenicima i društvu u cjelini.”


Snažna prisutnost koja dopire do kupaca

Digitalno i fizičko izdanje novog logotipa bit će predstavljeno u srpnju. Nissanova električna vozila sadržavat će ekskluzivni logotip osvijetljen s pomoću 20 LED svjetlosnih elemenata (koji označavaju 20 godina od predstavljanja prethodnog logotipa) u znak Nissanove okrenutosti električnoj budućnosti. 

Nakon toga novi logotip bit će predstavljen u različitim medijima: od zaglavlja u tiskanim medijima preko oznaka u koncesijama do društvenih mreža i digitalnog oglašavanja. Jedna od naše četiri verzije logotipa bit će prilagođena za uporabu u najrazličitijim komunikacijskim kanalima.

U pojedinim digitalnim zapisima i videozapisima naš će logotip „oživjeti” tako što će se pomicati i pulsirati na različitim pozadinama kako bi označio neprestano mijenjanje svijeta oko nas i prilagodljivost koja je potrebna kako bismo i dalje bili uzbudljivi, relevantni i zanimljivi.

Nedavno predstavljeni prvi električni crossover marke, Nissan Ariya, prvo je Nissanovo vozilo koje će krasiti novi logotip. Ariya je ikonično vozilo koje utjelovljuje tri stupa Nissanove inteligentne mobilnosti: inteligentnu vožnju, inteligentnu snagu i inteligentnu integraciju. Treba istaknuti da Ariya nije samo nositelj logotipa, već i njegovo glavno nadahnuće.

Nissan Ariya naš je najnoviji električni automobil s pregršt napredne tehnologije”, rekao je Albaisa. „Savršena je platforma za naš novi logotip.”

Budući Nissanovi modeli također će sadržavati novi logotip kojim se obilježava novo poglavlje marke.

Članak je također dostupan u tiskanom izdanju magazina Start, koji je u prodaji od 28.05.2020.

PRETPLATITE SE!

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.