Saša Lošić iz Plavog Orkestara bivšem je predsjedniku Slovenije na zabavan način ispričao kako su se i obožavatelji promijenili u doba društvenih mreža

Mobiteli i društvene mreže svakako su promijenili našu svakodnevicu, ali očito su utjecali i na to kako mlađe generacije doživljavaju koncerte.

U razgovoru s Borutom Pahorom Saša Lošić - Loša, pjevač grupe Plavi orkestar, duhovito je opisao kontakt glazbenika i njihovih novovjekih obožavatelja.

2. 4. 2025

Prvo razmislite – kako se inače ponašate na koncertu? Zaboravite mobilni telefon i samo uživajte u jedinstvenoj predstavi koja se odvija uživo na pozornici ispred vas? Cijelo vrijeme držite telefon u zraku, snimate svaku minutu koncerta, stresate se oko kadrova, neprestano objavljujete na društvenim mrežama i na kraju shvatite da ste platili ulaznicu za veliki koncert koji ste na kraju gledali uglavnom kroz objektiv vlastitog telefona?

Boruta Pahora, voditelja Inspiration Podcasta, zanimalo je i kako se euforija obožavatelja danas odražava na koncertima. "Čekaju li vas obožavatelji i dalje nakon koncerta, žele li autograme?"

Loša se samo smije. – Prije su se davali autogrami, a sada se fotografiraš sat i pol. Jesu li autogrami potpuno zaboravljeni i lovimo li doista samo fotografije kojima ćemo se pohvaliti na društvenim mrežama u društvu omiljenih glazbenih zvijezda? “Fotografija im je važnija od samog koncerta”, duhovito nastavlja razmišljanje Loša. "Ljudi se slikaju s tobom i odmah izgube interes. Jednostavno odu. Uopće im nije stalo do tebe, samo im je važan trenutak trofeja."

Nisu svi oduševljeni fotografijom

Saša Lošić je u Inspiration Podcastu otkrio i kako nisu svi glazbenici oduševljeni ovom novovjekovnom željom za stalnim fotografiranjem. Iako članovi grupe Plavi Orkestar rado uslužuju svoje obožavatelje i izdvajaju vrijeme kako bi svatko dobio fotografije koje želi, nemaju svi glazbenici jednako strpljenje. Neki moji kolege se baš ne žele slikati. Recimo Bajaga”, kroz smijeh kaže Loša.

Bajaga radije izbjegava namještanje leća. Loša kaže da se ponekad voli našaliti na tu temu, karikirajući to ludilo s lovom na sljedeću najbolju fotografiju. “Za Instagram slikaš okomito, za Facebook vodoravno”, a ovaj headhunting pokazuje i rukama. Jesu li naši koncerti doista postali samo kulise za hvalisanje na društvenim mrežama?

Cijeli podkast ovdje.