Nema žene koja joj može odoljeti! Dugi su redovi ispred trgovina, nećete vjerovati što ljudi čekaju satima i satima
Ponegdje se u redovima čeka i do devet sati... Što je to?
“Trenutno ne postoji niti jedna žena na svijetu koja ne želi Labubu”, odlučno je, primjerice, ustvrdila influencerica Janja Balant u nedavnom klipu na društvenoj mreži TikTok.
Viralni trendovi na društvenim mrežama doista imaju veliku moć. Primjerice, kad je počela čokoladna euforija u Dubaiju, proizvodi inspirirani originalnim Dubai barom rasprodani su posvuda u rekordnom roku, slično kao i Prime energetski napitak koji je neko vrijeme vladao društvenim mrežama.
Prije nego što je popularni slovenski brend sportske odjeće Swy otvorio fizičku trgovinu, ljubitelji brenda čekali su satima u redu na raznim lokacijama kako bi uhvatili pop-up trgovinu i popuste. Mogli bismo nabrajati u nedogled.
Slično se sada događa s fenomenom Labubu. Snimke dolaze iz Pariza, Londona, Amsterdama i drugih europskih metropola nemjerljivo dugih redova ispred trgovina Pop Marta, gdje je ovaj viralni trend moguće kupiti i u inozemstvu. Svi strpljivo čekaju sate i sate samo na jedno: svoju Labubu figuricu. Prema nekim informacijama, u redovima se očekuje i po devet sati!
@chillyhan_ And everything was sold out when we got inside #labubu #queue #popmart #fyp ♬ original sound - POP MART
Plišaste pošasti, ki lahko stanejo več kot tisoč evrov
Nedavno je pisao Elle, riječ je o plišanim figurama, šarenim čudovištima koja su prvo osvojila javnost u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji i južnoj Aziji, a sada su stigla i u Europu. “Trenutno ne postoji niti jedna žena na svijetu koja ne želi Labubu”, odlučno je, primjerice, ustvrdila influencerica Janja Balant u nedavnom klipu na društvenoj mreži TikTok. U Hrvatskoj još nisu dostupni u fizičkim trgovinama, ali ih je moguće naručiti online.
Uobičajena cijena je oko 30 eura, no rijetki primjerci Labubua dostižu vrtoglave cijene, čak i više od 1000 eura.
@balantova Sicr se ga tezko dobi🥲 pa 19.7. mam rd hvala #fyp#trending#balkan#fyp#viral#goviral#slovenia#slovenija#xyzbca ♬ original sound - Balantova
Neki skupljaju Labubu figurice, jer se mogu kupiti samo u kutijama iznenađenja, pa se ne može unaprijed znati koju ćete dobiti (tzv. "blind box"). To dodatno pridonosi njihovoj popularnosti. Drugi ih - po uzoru na mnoge poznate osobe - koriste kao modne dodatke i privjeske na torbicama čak i najprestižnijih brendova, poput Louis Vuittona i Hermesa.
I ova je kombinacija naišla na zgražanje mnogih: zašto torbice od nekoliko tisuća eura defilirati privjeskom (ili čak nekoliko njih) koji izgleda kao jeftina igračka s kineske tržnice? No obožavatelji Labubu ne odustaju.
@jacquiealexander_ how did I get addicted so quick #labubu #amsterdam ♬ original sound - Jacquie
Dobičkonosna igrača
Labubu je jedan od najpopularnijih likova iz serije kolekcionarskih figurica The Monsters koju je prije deset godina kreirao hongkonški umjetnik Kasing Lung, a nekoliko godina kasnije kineska tvrtka Pop Mart, specijalizirana za proizvodnju dizajnerskih figurica, ušla je u partnerstvo s njim i pokrenula serijsku proizvodnju Labubu figurica. To je hibrid između čudovišta i vilenjaka, s velikim očima, šiljastim zubima, krznenim tijelom i nestašnim izrazom lica. Nekima je to slatko, drugima jezivo.
Iako nije poznato koliko je sam Lung zaradio na Labubuovoj popularnosti, portal The Art Gorgeous nedavno je izvijestio da je Labubu pomogao da se ove godine udvostruči prodaja sada već globalnog fenomena Pop Marta. Direktor tvrtke Wang Ning postao je bogatiji za 1,5 milijardi eura u jednom danu nakon što su dionice Pop Marta u svibnju skočile za 13,2 posto. Prema Forbesovoj listi milijardera u stvarnom vremenu, njegova se imovina trenutno procjenjuje na više od 15 milijardi eura.