Novi rekord Nürburgringa skinuo je s trona i Taycan i Neveru. Ali nikada nećete pogodite odakle dolazi
Novi igrač u elitnom društvu i to onaj iz daleke i još do jučer automobilističke NO NAME Kine! Iako su razlike male, jedno je jasno - imamo novog kralja Zelenog pakla!
Kineski tehnološki div Xiaomi je sa SU7 Ultra postigao najveću brzinu od 346 km/h na stazi, što ga čini najbržom proizvodnom limuzinom.
Kineski tehnološki div Xiaomi, inače najpoznatiji po pametnim telefonima, uspješno ulazi i u svijet automobila. Njihov prvi automobil, Xiaomi SU7, već je dobio vrhunsku verziju Ultra koja postavlja nove standarde među električnim superlimuzinama.
Nakon prošlogodišnje testne vožnje prototipa na poznatoj trkaćoj stazi Nürburgring, gdje je SU7 Ultra postigao vrijeme od 6 minuta i 46,8 sekundi, Xiaomi je obećao da će ponovno izazvati „Zeleni pakao“ sa proizvodnim modelom.
Produkcijski SU7 Ultra nije se baš približio vremenu prototipa, ali je ipak postigao impresivnih 7 minuta i 4,95 sekundi. Time je prestigao Porsche Taycanu Turbo GT koji je stazu prešao za 7 minuta i 7,55 sekundi, pa čak i Rimac Nevero koji je krug prešao za 7 minuta i 5,29 sekundi.
Iako je rekord Mercedes-AMG One trkaćeg automobila među serijskim vozilima (6 minuta i 29 sekundi) ostao netaknut, Xiaomi postignućem na dugoj konfiguraciji Nürburgringa (20,8 km) dokazuje da njihova električna superlimuzina spada u sam vrh svjetske automobilske industrije.
Najbrža serijska limuzina na svijetu
Još impresivnije, SU7 Ultra je postigao najveću brzinu od 346 km/h na stazi, što ga čini najbržom proizvodnom limuzinom, bez obzira na pogon. Prethodni rekord držao je Maserati Ghibli 334 Ultima s najvećom brzinom od 334 km/h.
Xiaomi tvrdi da bi SU7 Ultra mogao čak premašiti 350 km/h na duljim ravninama.
Tehničke karakteristike SU7 Ultra
Model koji je prošao Nürburgring inače je bio opremljen opcijskim trkaćim paketom, koji je također dostupan kupcima, pa se i dalje smatra serijskim vozilom.
Električnu limuzinu pokreću tri elektromotora ukupne snage 1123 kilovata (1527 KS). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi nevjerojatnih 1,98 sekundi. Vozilo je dugačko 5,11 metara, a težina mu je 2360 kilograma, što ga čini jednim od većih i težih vozila u ovom segmentu.
Prodaja modela SU7 Ultra počela je u Kini krajem veljače, a osnovna cijena je oko 529.900 juana (oko 74.000 eura).
Novi igrač u elitnom društvu
Ovim postignućem Xiaomi SU7 Ultra ne samo da je ušao među elitne električne limuzine, već je i nadmašio mnoge etablirane europske i svjetske konkurente. Činjenica da je to prvi Xiaomijev automobil stavlja ovo postignuće u još impresivnije svjetlo.
Svojim tehnološkim znanjem i inovativnim pristupom Xiaomi predviđa ozbiljnu konkurenciju u segmentu snažnih električnih vozila, gdje smo dosad navikli uglavnom na imena poput Porschea, Tesle, Rimca i Lucida.