Japanci brutalni prema nasilnoj elektrifikaciji. Kakva samo šamarčina Toyote e-mobilnosti! Budućnost je i u vodiku i hibridima

NIKAD VEĆA KRITIKA NA RAČUN STRUJE I TO OD NAJVEĆE SVJETSKE AUTO KOMPANIJE!!! U Toyoti su uvjereni da će učinak prisilne elektrifikacije biti upravo suprotan: slažete li se s njima?

U Toyoti su uvjereni da će zbog brzog prelaska na električna vozila vozači dulje ostati pri benzinskim vozilima.

 
Glavni razlozi za stopiranje strujića su nedostatak materijala za baterije i infrastrukture za punjenje.

Vodeći analitičar Toyote, Pratt je usporedio zdjelu skupog mesa s električnim vozilom, a zdjelu jeftinog ramena s klasičnim automobilima (s motorima s unutarnjim izgaranjem).


 

Japanci brutalni prema nasilnoj elektrifikaciji. Kakva samo šamarčina Toyote e-mobilnosti! Budućnost je i u vodiku i hibridima moerschy from Pixabay
2. 6. 2023

Mišljenja o elektrifikaciji prometa su podijeljena, ali očito ni automobilski svijet nije jedinstven.


Čini se da svijet ima za cilj ubrzati elektrifikaciju svoje flote u nadolazećim godinama svemirskom brzinom, ali Toyota upozorava da bi učinak mogao biti upravo suprotan.
 

O tome je prije summita G7 u Japanu govorio i glavni istraživač u Toyoti, Gill Pratt, koji je uvjeren da svijet ne treba žuriti s prelaskom na električna vozila.

Pratt, glavni znanstvenik i izvršni direktor Toyotinog istraživačkog instituta, pozvao je na dužu upotrebu hibridnih motora i na istraživanje drugih alternativa.

Ovo gledište je u oštroj suprotnosti s mnogim proizvođačima automobila koji intenzivno rade na potpunoj elektrifikaciji svojih modela.

Toyota je umjesto toga zauzela oprezniji pristup, proširivši svoje pipke na ugljično neutralnije alternative – uključujući vodik i hibride. Toyota se smatra jednim od pionira hibridnih vozila, dok kod električnih vozila zaostaju za konkurencijom.

Pratt je izrazio zabrinutost rekavši da današnji svijet još nije spreman za punu elektrifikaciju. Prema njegovim riječima, prijelaz na potpuno električna vozila trajat će dulje od očekivanog.

 
Glavni razlozi za to su nedostatak materijala za baterije i infrastrukture za punjenje.

Jedan od najvažnijih aspekata elektrifikacije je izgradnja učinkovite mreže za punjenje električnih vozila. Međutim, zbog stalne nestašice litija, to je vrlo izazovno i skupo."Na kraju će ograničenja resursa prestati, ali nećemo imati dovoljno materijala za baterije i obnovljivih izvora za punjenje isključivo električnih vozila još mnogo godina", izrazio je zabrinutost Pratt i Dodao je kako će takav proces trajati desetljećima.Nedostatak materijala i infrastrukture za punjenje također je razlog još jednog problema električnih vozila - njihove cijene.
 

"Električna vozila privlačnija su onima koji si ih mogu priuštiti", rekao je Pratt, koji je istaknuo i činjenicu da električna vozila često koštaju između 20 i 30 posto više od vozila s unutarnjim izgaranjem. Stoga mogu biti privlačna samo onima kojima može priuštiti.

Prema Prattu, povećanje cijene od 1 posto obično rezultira smanjenjem potražnje od 1,2 do 1,5 posto.

Uz nedostatak odgovarajuće infrastrukture i visoke cijene električnih vozila, daljnje poticanje zemalja na elektrifikaciju moglo bi imati suprotan učinak. To bi prisililo ljude da drže svoja stara vozila što je duže moguće. Zato Toyota zagovara postupan prelazak na električna vozila. Pritom je Pratt napravio zanimljivu usporedbu.

Usvajanje električnih vozila usporedio je s ramen rezancima. One su postale popularne nakon Drugog svjetskog rata, ne samo zbog svog okusa, već i zato što su predstavljale učinkovitu i pristupačnu opciju prehrane. Krajem Drugog svjetskog rata, zbog nedostatka mesa, japanska prehrana polako prelazi na pšenicu- bazirane namirnice kao što je ramen .

Pratt je usporedio zdjelu skupog mesa s električnim vozilom, a zdjelu jeftinog ramena s klasičnim automobilima (s motorima s unutarnjim izgaranjem).

Drugim riječima, umjesto agresivnog uvođenja često skupih električnih vozila, primjerenije je, smatra, na tržište prodirati sa sve većim brojem hibrida. Kada tržište bude puno blagih, potpunih ili plug-in hibrida, bit će vrijeme da se na tržište počnu uvoditi i potpuno električna vozila. Ovaj prijelaz daje vremena za izgradnju infrastrukture i rješavanje problema s resursima i tehnologijom. Stoga Toyota vjeruje da puna elektrifikacija mora se provesti brzo, ali ne žuriti. Tehnologija je još mlada u usporedbi s motorima s unutarnjim izgaranjem.

Preberite še: 

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim.