Podravka na čuvenom Times Squaru u New Yorku - blješteći oglas Podravaca u samom središtu svjetske moći

Brend Podravka, a i Vegeta na dobrom su putu da postanu planetarno prepoznatljivi

Podravka na čuvenom Times Squaru u New Yorku - blješteći oglas Podravaca u samom središtu svjetske moći Podravka
22. 10. 2025

Imati reklamu na poznatom Times Squareu usred New Yorka, koji noću sjaji tisućama svjetala, vjerojatno je jedan od najtežih ciljeva za neki brend ili tvrtku. No, nedavno je to uspjelo hrvatskom brendu Vegeta, koji je jako dobro poznat svima koji su odrasli u bivšoj Jugoslaviji.

Vegeta je mješavina začina koja je desetljećima neizostavna u mnogim kućanstvima. Koristi se za obogaćivanje raznih jela kojima bismo željeli diverzificirati okus, stoga ne čudi da je već dugi niz godina pravi bestseler. Međutim, Podravka je ovu aktivaciju osmislila kako bi dodatno potvrdila globalnu moć i prepoznatljivost Vegete, izvještava Marketing Magazin

„Ovaj brend začina poznat je u kuhinjama diljem svijeta već više od 65 godina, a prisutan je u više od 60 zemalja. Njegova prisutnost na Times Squareu simbolično odražava njegovu poziciju brenda koji ujedinjuje okuse, kulture i generacije te ponosno donosi hrvatsku kvalitetu na međunarodnu scenu“, kažu.

Očekuje se da će kampanja na ovoj lokaciji biti snažan pokazatelj jačanja prisutnosti brenda na najvećem svjetskom tržištu i rezultat predanog rada i suradnje timova na tržištu i sjedištu tvrtke.

„Istovremeno, dodatno potvrđuje našu predanost strateškom cilju da Vegeta postane globalno prepoznatljiv brend“, rekao je Krunoslav Bešvir, glavni direktor poslovnih programa i direktor kulinarskog poslovnog programa u Podravki.